Maandag: spinnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt mee danIk weet alleen dat wetenschappelijk aangetoond is dat boksen op de lange termijn absoluut schade aan je hersenen toebrengt... maar bij jou is dat dus nog niet in studieprestaties te merken
Ik heb het overigens ook overwogen, voor twee uurtjes per week ofzo... maar aangezien ik nog wel eens last wil hebben van hoofdpijn zou dat wel de goden verzoeken zijn natuurlijk...
Ma/Woe/Vrij - Hardlopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maandag: spinnen
Dinsdag: zwemmen
Woensdag: kickboksen
of
Donderdag: boksen
Vrijdag: spinnen
en nog ergens skatenen als het mooi weer is natuurlijk vaak zwemmen en naar het strand
Ik ben er pas sinds 2 weken mee begonnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ma/Woe/Vrij - Hardlopenand that's it
Val je wel goed af? of ook super langzaam?
Damnquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds 2 weken mee begonnen
En ik woog meer dan 2 weken geleden iets van 67 en nu 64Dus er is wat af
![]()
Mag ook wel na 2 jaarIk woog eerst 72 dus ik kom er nog wel
![]()
Alleen niemand ziet verschil![]()
En nu nog even 3 kilo er afof wat centimeters
Het gaat om de centimetersquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Damnverlies alleen maar cm's wordt je ook neit gemotiveerd kwa gewicht hetzelfde min of meer , moet nu wel een riem op de broek, anders roetsjt die me af
.
dat schadelijke valt wel mee, elke sport heeft z'n nadelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt mee danIk weet alleen dat wetenschappelijk aangetoond is dat boksen op de lange termijn absoluut schade aan je hersenen toebrengt... maar bij jou is dat dus nog niet in studieprestaties te merken
Ik heb het overigens ook overwogen, voor twee uurtjes per week ofzo... maar aangezien ik nog wel eens last wil hebben van hoofdpijn zou dat wel de goden verzoeken zijn natuurlijk...
Je kunt ook wel afvallen zonder te sporten hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:03 schreef kultivate het volgende:
Ik fiets elke dag een uur (deze hele week alleen niet omdat ik de auto de hele week kan lenen)
Op vrijdag trainen.
Zaterdag wedstrijd.
Verder eet ik een stuk gezonder, elke dag bruin brood en niet meer tijdens de pauze op school snickers enz eten. Ben nu 5 kilo kwijt. Ben alleen bang dat wanneer ik een week niet meer fiets ik dus ook niet meer afval maar ja dat zie ik daarna wel weer.
je avatar hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Elke sport heeft z'n nadelen ja, maar kans op hersenbeschadiging vind ik wel een groot nadeel
En erg slim ben je niet, want ik ben manDat staat zelfs in m'n profiel
Maar ik denk dat ik maar iets anders ga doen dan boksen, moet nog ff kijken wat
Chocola is dodelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:53 schreef MaRySe het volgende:
vorige week helemaal chocola gegeten en al :/ En de zomer is er al bijna![]()
Heb nu weer gezond ontbeten met broodje kaas fruit en yoghurt
Het is nog geen zomerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef Nuek het volgende:
Kan iemand de topictitel aanpassen?
'Slank na de zomer' svp!
Alsof jij nog slank de zomer in gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is nog geen zomer![]()
21 juni is het zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |