quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef Nuek het volgende:
mother: bedoel je als je al op je streef zit?
Ik sport nu 2 uur per dag namelijk en ik kom alleen maar aan
Dat is dat ski ding toch? Ja die hebben ze niet bij m'n nieuwe fitnessquote:
Maar dat zijn niet alleen vetten ofwel? Koolhydraten toch ook ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:48 schreef Nuek het volgende:
mother ik ben het uiteraard 100% met je eens. Over het algemeen zou een gezond voedingsschema met voldoende beweging eenieder op een gezond gewicht moeten houden. Mensen die daar niet in geloven eten gewoon te veel vet (wellicht zonder dat ze het door hebben).
Ik zal hier wel een hoop negatieve reacties op krijgen.Er zijn uiteraard stofwisselingsstoornissen e.d.
Onbeperkt aardappelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
s'Morgens:
- 2x bruin brood
- 2x halvarine
- 2x mager vlees beleg
- 1 glas Cola light
s'Middags:
- Soep
- Flesje Cola Light
- 4x brood bruin
- 4x halvarine
- 4x mager vleesbeleg (achterham/kipfilet)
- Appel
-Middag eten
- Onbeperkt aardappelen
- 100gram vlees
- veel groente
Achteraf:
- Fruit (Sinaasappel of een appel ofzo)
Zo dag in dag uit
Volgens weightwatchers mag je onbeperkt aardappellen etenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Onbeperkt aardappelenIk doe altijd onbeperkt groente klein stukje vlees en 1 grote aardappel. En sju lust ik niet
Dus dat scheelt
Ik ben echt zo een zeurderige niet lust
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet alleen vetten ofwel? Koolhydraten toch ook ?
In cola light zit nog steeds caffeine, en caffeine vertraagt je metabolisme gigantisch...waarom vervang je het niet gewoon door water?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
s'Morgens:
- 1 glas Cola light
s'Middags:
- Flesje Cola Light
Bij deze danquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In cola light zit nog steeds caffeine, en caffeine vertraagt je metabolisme gigantisch...waarom vervang je het niet gewoon door water?
jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bij deze danwist ik niet! dus ook koffie enzo?
Want ik besefte net hier op stage dronk ik ook wel af en toe koffie.. en natuurlijk cola light, eens een weekje of 3 testen op water te levenquote:
En de suiker/koffiemelk hequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
Caffeine op een lege maag schijnt prima te zijn, maar zodra je het in combinatie met iets neemt (bv een broodje) schijnt het je stofwisseling te vertragen.
ja ik heb ook zoiets van als ik t kan , dan kan iedereen t !quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:48 schreef Nuek het volgende:
mother ik ben het uiteraard 100% met je eens. Over het algemeen zou een gezond voedingsschema met voldoende beweging eenieder op een gezond gewicht moeten houden. Mensen die daar niet in geloven eten gewoon te veel vet (wellicht zonder dat ze het door hebben).
Ik zal hier wel een hoop negatieve reacties op krijgen.Er zijn uiteraard stofwisselingsstoornissen e.d.
Waarvoor is dat goed?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
voor t slapen gaan een glas verse jus met 1 citroen er doorheen![]()
breekt t af , tenminste of t helpt of niet " ik vind t lekker"quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Nuek het volgende:
zuur sluit vet in ofzo?
Bedankt voor het melden, ga je nu even ergens anders spelen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:12 schreef pietje-tering het volgende:
Heb net een complete chocoladereep naar binnen gesmeten. Heerlijk![]()
Vanavond bier en chips, ook heerlijk....
Duh dat zijn de ubersporters, die verbranden zich natuurlijk ongans.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Nuek het volgende:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/archive/index.php/t-22713 Dit deed me echt effe goed om te lezen... Vooral na dat halve pak chocokoekies (6!) wat ik net bij de koffie heb opgegeten
(ik heb dan ook al in geen weken chocolade meer aangeraakt dus dat mocht wel effe voor 1x)
Ik denk dat er maar 5 kilo af hoeft. Dus dat is te doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef DoucheMeermin het volgende:
Je taille zou in principe gewoon het slankste punt kunnen worden hoor, waarom niet.
Lekker doorgaan met bewegen en minder eten dan je verbruikt, dan komt het vanzelf goed. Ik deed 3? maand over 20 kilo dus je kan nog in bikini van de zomerEn ik ben bijna 2x zo oud als jij, alles is in notime weer strak als het moet.
71 kilo is echt niet veel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef DoucheMeermin het volgende:
Nou een half kilootje per week moet lukken toch?
Ik viel de eerste maand 11 kilo af, maar das niet te vergelijken want moest ook veel kwijt.
Nu gaat het in kilo's amper er meer af. Maar dat zegt nog weinig, m'n vetpercentage daalt nl wel enorm.
Ben geen 4 kilo op de weegschaal kwijt bijvoorbeeld sinds de laatste keer maar dus wel aan vet. Dus eigenlijk moet je niet te veel naar kilo's kijken. Ik weeg nu 71 kilo maar heb inmiddels maat 38, das niet wat ik zelf zou verwachten bij 71 kilo en 1.70 lang.
Heb ooit 48 gewogen (jaar of 6 terug) en had geen anorexia ofzo. Nouja dat was niet geweldig mooi, moest de korte broeken op de kinderafdeling kopen. (even voor de duidelijkheid, ik deed toen geen dieet ofzo).quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
71 kilo is echt niet veel hoor
Het gaat mij ook niet om de kilo's maar om de vorm.
Het is alleen wel handig dat ik dan iets heb om het te vergelijken.
Ik ben 169 cm lang en weeg 65 kilo, en heb ook maat 38, soms 36. Als ik dit zo lees zou ik zelf niet denken dat er wat af moest, maar de spiegel en de weegschaal zeggen toch echt wat anders..quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef DoucheMeermin het volgende:
Nou een half kilootje per week moet lukken toch?
Ik viel de eerste maand 11 kilo af, maar das niet te vergelijken want moest ook veel kwijt.
Nu gaat het in kilo's amper er meer af. Maar dat zegt nog weinig, m'n vetpercentage daalt nl wel enorm.
Ben geen 4 kilo op de weegschaal kwijt bijvoorbeeld sinds de laatste keer maar dus wel aan vet. Dus eigenlijk moet je niet te veel naar kilo's kijken. Ik weeg nu 71 kilo maar heb inmiddels maat 38, das niet wat ik zelf zou verwachten bij 71 kilo en 1.70 lang.
Geen taart nemen is geen optie :/quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou gewoon geen taart nemen omdat je toch ook al pizza/lasagne neemt...
Geen taart genomenquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:02 schreef YPPY het volgende:
En 1 stuk is al een stuk minder dan 3.Met pizza of lasagne is het wel een voordeel dat het geloofwaardig is om te zeggen dat het zo vult en dat je al vol zit.
Dus dan ben je eindelijk zo slank als je wilt, word je door niemand meer uitgenodigd omdat àls je dan misschien komt, je toch nooit wat eet.quote:Op zondag 24 april 2005 10:17 schreef YPPY het volgende:
je moet gewoon voorkomen dat je te veel feestjes hebt, dan is er niks aan de hand.
Als wij gaan gourmetten oid mogen de mensen die niks eten juist wel komenquote:Op zondag 24 april 2005 12:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus dan ben je eindelijk zo slank als je wilt, word je door niemand meer uitgenodigd omdat àls je dan misschien komt, je toch nooit wat eet.![]()
Ik ben weer een extra pond kwijt. Ik voel me nu weer iets beter, ben alleen mijn smaak-en reukzin kwijt. Dus eten is noodzakelijk, maar smaakt me nog steeds niet. En koekjes en chips etc. eten heeft geen zin. Geluk bij een ongeluk dus!
Ik ken dat ja. Heel veel mensen zeggen tegen me, goh nu stop je toch wel?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben 169 cm lang en weeg 65 kilo, en heb ook maat 38, soms 36. Als ik dit zo lees zou ik zelf niet denken dat er wat af moest, maar de spiegel en de weegschaal zeggen toch echt wat anders..
Heb deze hele week geen chips/koek/snoep gehad, en dat is echt een unicum voor me. Ik denk niet dat dat me ooit eerder gelukt is. Helaas nog maar 1 kilo eraf.
Aventura (1.69) (23,1) woog 66,0 kilo, weegt nu 65,0 kilo en wil graag 60 kilo wegen
Ik dacht even dat ik in een verkeerde topic zat, over hoe je snel aankomt ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
- 1 broodje kaas
- 1 broodje hagelslag
- warme chocolade melk met slagroom.
- grote coupe ijs met slagroom nootjes chocolade etc.
- banaan
- pannenkoek met niks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Roomijs 300 ml 477 Nootjes 10 gram 62 Chocoladesaus 20 gram 51 Slagroom 100 gram 349 Pannekoek 194 Kaas 1 beleg +/- 100 Hagelslag puur 10 gr 40 2 broodjes 240 chocolademelk 250 ml 197 banaan 124 ----------------------------- 1834 kcal |
Hahaha of.... beter ga ik deze week dubbele uren draaien in de sportschool om dit goed te maken. Nouja, 2000 calorieen, tis eh... maar 4 uur heel stevig doorfietsen, kilometertje of 100quote:
Jep, was daarna met LEGO gaan spelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, ga je nu even ergens anders spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |