Ik lust alles. Ik vind alles lekker. Hoe meer hoe beter. Hoe ongezonder hoe beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar verschillende soorten eten zijn lekker. Salade is overheerlijk verkoelend op een zomerse dag. Water is heerlijk dorstlessend. Alles staat in verhouding.
Vroeger was ik een verwend kind dat dit-en-dit-en-dit niet lustte. En ik kreeg mijn moeder zover om de soms 2 dingen te koken omdat ik besloten had om iets niet meer lekker te vinden (ik praat nu over een jaar of 10, 11). Heel lang had ik een houding 'wat de boer niet kent dat eet 'ie niet', maar de daarna opgedane ervaring leert dat je wat dat betreft uitermate goed je horizon kunt verbreden. Ik eet nu veel meer dingen en sta ook veel meer open om eten te proberen. Gezond eten, that is. Variatie is hierin het sleutelwoord.
Ik drink als ik uit ga cola light met een schijfje citroen. Maar dat deed ik ook voordat ik aan mijn gezondheid dacht. Als ik echt alcohol wil drinken hou ik het bij 1 of 2 glazen wijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik ga geregeld uit, drinken jullie ook hier water, want anders betekent het nooit meer dronken zijn?ochja je moet er wat voor over hebben
weeg vandaag 85,0quote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik weeg nu 86,5zal volgende week wel een update houden
ik ga voor 77 kg liefst voor 18 juli
Dat lijkt me een normaal en goed gewicht hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:09 schreef Blinker het volgende:
Ik wil ook proberen wat af te slanken voor de zomer
Ben al wel een stuk minder gaan eten etc, maar ik vroeg me af hoeveel zou ik eigenlijk moeten eten om een beetje redelijk af te vallen.
Ik ben 19 jaar, weeg 80 kilo en ben 1m93 ongeveer.
Ik weeg 64 kiloquote:Op woensdag 27 april 2005 08:50 schreef MaRySe het volgende:
Ik weeg nu 65-66 kilo
Als ik 64 weeg ga ik een nieuwe bikini halen
Ja heel leuk lovehandels of een zwemband, maar niet bij mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lovehandles zijn okay!
Verder ook goed bezig!
Ik ga morgen weer fitnessen, ff mezelf een schop onder m'n kont geven, want ik ga de laatste tijd veel te weinig
holas ik ben zwahiel!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lovehandles zijn okay!
Verder ook goed bezig!
Ik ga morgen weer fitnessen, ff mezelf een schop onder m'n kont geven, want ik ga de laatste tijd veel te weinig
moet je 's nagaan wat er was gebeurt als je je hele leven lang al ong 3 tot 4 uur in week had gebokstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja heel leuk lovehandels of een zwemband, maar niet bij mijGhehe
Ik voel me echt super fit.. 2x per week spinnen uurtje zwemmen uurtje boksen gewoon gezond eten wat ik lekker vind
85quote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik weeg nu 86,5zal volgende week wel een update houden
ik ga voor 77 kg liefst voor 18 juli
Ik ben er net een maandje mee bezigquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
moet je 's nagaan wat er was gebeurt als je je hele leven lang al ong 3 tot 4 uur in week had gebokst
Dan had je nu geen vetjes meer over bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan had je nu geen hersencel meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |