Foto's!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou..ik ga naar de Rainbow Experience zaterdag..ben benieuwd wat t is!
Ga k doen als k dr tijd voor hebquote:
Van de Regenboog Ervaring he?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ga k doen als k dr tijd voor heb
Jaja..quote:
ik zie een reeegenboog.. hij gaat van laaaag naar hoooogquote:
Troetelbeertjesquote:
En vrij krijgen is er natuurlijk niet bij.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:08 schreef Cybart het volgende:
dankzij mn kutstage mis ik vandaag de officiele opening van mn werk
nee, heb een 12 tot half 9 dienst...quote:Op donderdag 21 april 2005 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En vrij krijgen is er natuurlijk niet bij.
ahhh liev crazydutchiepunkie...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aargh...school van broertje belt net..Hij is ze brood vergeten, of ik t wil komen brengen
IK DACHT HET NIET!
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindtquote:Op donderdag 21 april 2005 11:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry?
Meneer heeft gister mn CDs in de tuin gegooid, mn agenda verscheurd en een glas cola in mn gezicht gegooid..
IK DACHT HET NIET
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindt![]()
Was sich liebt, das näckt sich.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindt![]()
Slapen in de trein, slapen in de klas, slapen op stage.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, heb een 12 tot half 9 dienst...
en ik moet natuurlijk om 7 uur beginnen dan...
gelukkig is er zondag de open dag...
wordt wel lachen
zaterdagavond/nacht werken en dan zondag om half 10 weer beginnen
wordt een leuke dag maandag
Gadverdamme, die spin was trouwens al genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:28 schreef creno het volgende:
gadver, dit moet je eigenlijk niet zien op de vroege ochtend
...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gadverdamme, die spin was trouwens al genoeg.
Morgen allemaal, zonnetje schijnt, dus ik ga dadelijk lunchen op het terras![]()
Ik was er zaterdag.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En jij ging weleens in Tilburg stappen? Nog nooit gezien daar![]()
Ik heb ook altijd geluk.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik niet, toen gingen vrienden van me trouwen![]()
Ik had geen andere opmerking van je verwacht. Je wordt voorspelbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd geluk.
Oh in dat geval. Wat jammer dat ik je niet in het echt heb mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik had geen andere opmerking van je verwacht. Je wordt voorspelbaar![]()
En nu is het tijd om naar het terras te gaan, wat heb ik toch een zwaar leven![]()
en het bloed kleurt alles roodquote:Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Ik ben ziek en jij gaat dood"
kwikvergiftigingquote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben ziek en jij gaat dood
Aan kwikvergiftiging of lood
Ja wij zijn in grote nood
En het bloed kleurt alles rood
Ik ben ziek en jij gaat dood
zolang je er spinnen voor gebruikt en niet mijn slangenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef creno het volgende:
zo mijn milkshake is op, de pauze is voorbij, dus ik ben er weer vandoor... tot een uurtje of acht
dus de dames waren nat?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef keizerpinguin het volgende:
Oh wat heb ik gister een leuke dag geweest met een aantal collega's hadden we een personeels uitje!!
We moesten al vroeg in de bus en regenen dat het deed, om half 10 wij op weg naar, een toen nog geheime locatie!
Het werd leiden!! eerst gingen naar het anatomisch museum was op zich wel eens leuk om te zien maar verder......![]()
Toen kwam de klapper we moesten groepen van 5 maken en gingen ROEIEN!!!
Oh echt hylarisch ik met 3 dames en nog een heer op weg in ons bootje!!
Maar toen we een stukje opweg waren kwamen we er achter dat we geen route kaartje hadden![]()
Ach wat kon ons het ook schelen we volgen gewoon de restmaar die raakte we natuurlijk al snel kwijt!
we lieten de vrouwen lekker roeien die willen graag geemancipeerd zijn!
Maar toch wilde ze mij eens zien roeien..... echt vreselijk iedereen nat in die boot en we gingen maar scheef! en die vrouwne maar roepen en gillen hahah je kan niet roeien!!!
dus ikja hallo ik ben homo die kunnen dat ook niet!! hahahaha
![]()
Nou ik denk dat heel Leiden dat wel weet dat wij door de grachten hebben gevaren met ons gegil en geroep!!! geweldig!! nog lekker uit gerust op een terras in de zon!!! met CHAMPAGNE!!! haha en daarna lekker gegeten!! Alles werd door de zaak betaald heerlijk!!
En toen dachten we it's gonne be alle right!!!![]()
sterfquote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Ryan_R het volgende:
En lekker geluncht. Alleen jammer vand at windje, anders is het best warm buiten![]()
arm FOK!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kug heeft vandaag en morgen vrij.
So much to do, so much time.
hoef je niet te klussen vandaag?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Ryan_R het volgende:
En lekker geluncht. Alleen jammer vand at windje, anders is het best warm buiten![]()
Nee, had geen vervoer en een vrije dag is natuurlijk nooit weg.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoef je niet te klussen vandaag?
aaaah op die fietsquote:Op donderdag 21 april 2005 13:52 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, had geen vervoer en een vrije dag is natuurlijk nooit weg.
Maar mijn kamer is ook al bijna af dus er is niet echt veel meer te doen daar. De rest pas de klusjesman eindelijk eens een keertje langskomt
Ik ook. En ik heb gedroomd over seks met een lekker wijf.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb vanacht heerlijk geslapen.
whoah, je bent ZO hetero, mijn god, iedere homo zal nu stapelgek verliefd op je worden en naar je stoere hetero-lichaam smachten, en wegzwijmelen bij je hetero-praatjes.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:00 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik heb gedroomd over seks met een lekker wijf.![]()
Droom jij daar nooit over dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
whoah, je bent ZO hetero, mijn god, iedere homo zal nu stapelgek verliefd op je worden en naar je stoere hetero-lichaam smachten, en wegzwijmelen bij je hetero-praatjes.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef Blond19 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, speciaal opgezocht.
Feessie!!! Schatquote:
Feest? bedoel je dat feest bij Willem II?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:22 schreef Ryan_R het volgende:
Gaan er hier nog meer mensen naar dat feest in Tilly?
Wat is er tegenwoordig hip?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZOOOO...Ik ben ook weer achter de hype aanlopend- hip
Die bedoel ik jaquote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Feest? bedoel je dat feest bij Willem II?
Oh nix,die zwart-witte bandjes van Nikequote:
Ik heb er wel eens van gehoord. Nog niet echt aan gedacht om te gaan. Wel apart in een voetbal dinges een gayfeest houden. Vinden de WillemII supporters vast nie leukquote:
Lijkt me wel grappig om naartoe te gaan, maar vroeg me af of er nog meer gingenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens van gehoord. Nog niet echt aan gedacht om te gaan. Wel apart in een voetbal dinges een gayfeest houden. Vinden de WillemII supporters vast nie leuk
Nee hoor, die eer komt mij toequote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef petre86 het volgende:
ben ik natuuuurlijk als laatste weer wakker he
goeiemiddag op deze zeer zonnige donderdagmiddag
Hee, meidquote:Op donderdag 21 april 2005 15:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, die eer komt mij toe
Hallo allemaal!
joepiequote:
Wat is dat?quote:
Chipz, Men2B etcquote:Op donderdag 21 april 2005 16:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat is dat?
Zit al de hele dag te nerden....ofwel...somzinnig spelen met computer-gerelateerde-zooi-die-niemand-interesant-vind-maar-wat-wel-grappig-is....beetje jeugd-sentiment.....Jezus ik word al oud.
Doe cilla de groetenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe cilla de groetenWieder zu hause
whow! ik kom eraan!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:42 schreef Waxxer het volgende:
Ooooooohhh wat een verschil!!!
Ben in D. en de zon schijnt dus, echt su-per-weer-tje, en dan ben je bezig met van alles en nog wat (interviews, mailen, boosdschappen) en dan *plof* in de tuinvogeltjes fluiten en geen hond in de buurt te bekennen, letterlijk en figuurlijk
nope, ik zal heel stil zijn... totdat mijn limondade op is, want dan hoor je even het slurpen van het rietjequote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nope, ik zal heel stil zijn... totdat mijn limondade op is, want dan hoor je even het slurpen van het rietje
Heb je toevallig ook een golfslagbad in de tuin?!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:![]()
Zie het al voor mealle vogels wegfladdere a la Center Parks-reclame
dat was gewoon een leuk zinnetje om te roepen al die mensen op de kant kijken en lachen en ik hoefde niks te doen !! als alleen maar like a virgin immitaties onder de brug dansen enzo hahahquote:Op donderdag 21 april 2005 13:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus de dames waren nat?
jouw collega helemaal happy?
niet verkouden geworden trouwens?
"ik ben homo en kan dus niet roeien"_O-
roeien kreng!
ach gussie wat een dotje!!! daar zou ik wel eens een middagje mee op stap willen hahahquote:
Als je zoveel F5t dan kun je ook wel wat vaker posten..quote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef tech het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Veel plezier in 't café vanavond, wonderer!
Dat doe ik sowieso... Signs om 20:30 op Net7 (zo noem ik 't ook altijd...)quote:Op donderdag 21 april 2005 19:48 schreef Vlarp het volgende:
Slaapverwekkend...Straks moet ik nog TV gaan kijken
Zoals wat dan? Heb je een onderwerp?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je zoveel F5t dan kun je ook wel wat vaker posten..
We hebben nooit een onderwerp hierquote:Op donderdag 21 april 2005 19:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Heb je een onderwerp?
Ik kijk wel uit..quote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wel uitloggen.
Hey,quote:
Ja!!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hey,
Tijdens een spelletje Tetris bedacht ik mij: We hebben nog geen foto van jou gezien.
Care to share with us?
Jaloers omdat hij jonger is...?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Jaloers omdat hij jonger is...?
De Farm is eerder begonnen dan verwacht.
I'm out. See you later.
Nee voorlopig liever niet. Maar ik ben zeker niet lelijk hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hey,
Tijdens een spelletje Tetris bedacht ik mij: We hebben nog geen foto van jou gezien.
Care to share with us?
In dat geval moet je je streepje posten in US S&G.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Nee voorlopig liever niet. Maar ik ben zeker niet lelijk hoor![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval moet je je streepje posten in US S&G.
Ik heb in je fotoboek gekeken maar ik kan het je niet zeggenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een leraar dan?
Dat lijkt me vrij sterk, ik heb er namelijk geen.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik heb in je fotoboek gekeken maar ik kan het je niet zeggen
dekeizerpinguin en creno?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Zitten jullie nou samen op 1 computer te fokken?
Hebben ze een serre dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Weet je wat ik wil?
Net zo'n overdekt terras als bij CB thuis.
Een soort serre ja, maar dan niet geheel dicht.quote:
ook goedquote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een soort serre ja, maar dan niet geheel dicht.
*alvast champagne pak*quote:
Ga vaker bij hem op bezoek?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet goed, ik heb er namelijk geen.
nee hoorquote:
Liefquote:Op donderdag 21 april 2005 21:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoorwij hebben twee pc's thuis dus we zitten naast elkaar te posten !! haha
![]()
Gaan jullie ook saampjes stappen enzo?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach je moet ons eens life mee maken we zijn zo lief!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vaak wel ja!! niet alttttijd dat hebben we wel een hele tijd gedaan maar hij gaat nu wat minder stappen... zit vaak op het forum hier te posten dus....... ga nu vaker met andere vrienden maar doen wel veel samen ja! is dat niet schattig kunnen veel broers een voorbeeld aan nemen!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan jullie ook saampjes stappen enzo?
Daarom juistquote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk, ik heb er namelijk geen.
Zeker! Maar mijn broer is niet leuk om mee te stappen. Sterker nog, die stapt nooit!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vaak wel ja!! niet alttttijd dat hebben we wel een hele tijd gedaan maar hij gaat nu wat minder stappen... zit vaak op het forum hier te posten dus....... ga nu vaker met andere vrienden maar doen wel veel samen ja! is dat niet schattig kunnen veel broers een voorbeeld aan nemen!![]()
Ach, hij is gewoon anders..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:24 schreef keizerpinguin het volgende:
hahah ja das ook saai!!
NOOIT ?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeker! Maar mijn broer is niet leuk om mee te stappen. Sterker nog, die stapt nooit!
Ik was weer te laat met vrij vragen voor maandag ernaquote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef creno het volgende:
[..]
NOOIT ?
ik ga niet zo heel vaak meer, ga dan het liefst een keer in het weekend op zondag, dan weet ik zeker dat het leuk is ! En bepaalde dingen sla ik ook nooit over !
zondag Betty Ford bijvoorbeeld !
in chaam ?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ga morgen naar de supermarkt.
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was weer te laat met vrij vragen voor maandag erna. Ik wil nou GVD ook wel eens naar Betty...
ik ook ja maar heb avond dienst das ook niet leuk hoor! kan ik weer niet!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was weer te laat met vrij vragen voor maandag erna. Ik wil nou GVD ook wel eens naar Betty...
Je woont er hardstikke dicht bij in de buurt. Het is hardstikke vroeg afgelopen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ARGH!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:27 schreef creno het volgende:
[..]
das de laatste keer !
volgens de geruchten gaat het wel door op een andere locatie, maar ik vrees dat het niet meer word zoals het was
Ja, I know.. maar dan nog. Dan ben ik die maandag een zombie..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je woont er hardstikke dicht bij in de buurt. Het is hardstikke vroeg afgelopen.
Ik ben maandag de hele dag vrij.
Egniequote:Op donderdag 21 april 2005 21:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach je moet ons eens life mee maken we zijn zo lief!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 dag een zombie zijn, dat is dan de prijs de je betaalt, dit is de laatste keer dat je er heen kunt gaan, en dat zombie-zijn kan verdreven worden met goed veel koffie en nog meer suiker.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, I know.. maar dan nog. Dan ben ik die maandag een zombie..
shut up ang3lquote:
Ik kan financieel gezien welquote:Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
1 dag een zombie zijn, dat is dan de prijs de je betaalt, dit is de laatste keer dat je er heen kunt gaan, en dat zombie-zijn kan verdreven worden met goed veel koffie en nog meer suiker.
gewoon doen het is echt de moeite waard!!!!quote:
En jij komt niet eens?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gewoon doen het is echt de moeite waard!!!!je krijgt zeker geen spijt!
![]()
GO FOR IT!!!!![]()
Alleen die kut taxi naar huisquote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef creno het volgende:
Ik moet op maandag om half acht beginnen ! maar ik ga die laatste BFC echt niet door mijn neus laten boren ! het duurt toch maar hooguit tot één uur, dus dan lig ik om twee uur in bed, kan ik 5,5 uur slapen... moet te doen zijn.... heb vanacht ook maar 6 uurtjes geslapen
heb je geen fietsquote:Op donderdag 21 april 2005 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen die kut taxi naar huis. Duur enzo..
Alleen van zien en hoi emn de danssalon en de red & bluequote:Op donderdag 21 april 2005 21:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ooohhhhh en hoe goed ken jij ons in real life mannetje?!![]()
Kom je ook naar BFC?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen van zien en hoi emn de danssalon en de red & blue
ja lieverd ik zou graag willen maar een avond dienst op zondag kwijt raken is het zelfde als de paus een pijpbeurd geven!!! it never gonna happen!quote:
zeg nooit nooitquote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja lieverd ik zou graag willen maar een avond dienst op zondag kwijt raken is het zelfde als de paus een pijpbeurd geven!!! it never gonna happen!
Is balen ja..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja lieverd ik zou graag willen maar een avond dienst op zondag kwijt raken is het zelfde als de paus een pijpbeurd geven!!! it never gonna happen!
wie weet is het zo druk dat je elkaar niet eens ziet hahahquote:Op donderdag 21 april 2005 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is balen ja..
Ach.. als ik ga zie ik Creno in ieder geval
Zeg.. als ik weer een Fokker meer kan meeten dan zorg ik wel dat dat gebeurt ookquote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie weet is het zo druk dat je elkaar niet eens ziet hahah
haha en ga je dan met een span doek lopen ik sta hier?!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. als ik weer een Fokker meer kan meeten dan zorg ik wel dat dat gebeurt ook
Ik kan z'n nummer zelf wel vragen op msn hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 21:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha en ga je dan met een span doek lopen ik sta hier?!!!of ga je smsen kan zijn nummer wel geven hahaha
![]()
i know!! hahahquote:Op donderdag 21 april 2005 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan z'n nummer zelf wel vragen op msn hoor
je mankeert niets ?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor je gaat denken dat ik iets mankeer ofzo
Volgens m'n collegae ben ik homo...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef creno het volgende:
[..]
je mankeert niets ?
vlarp, dat valt me nou tegen !
ik kan financieel gezien ook.quote:
ooooooh ik ruik een ban voor het posten van pornografisch materiaal.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
bij gebrek aan beter?! :S
Tovenaar van Ozquote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik kan financieel gezien ook.
Als jij verkleed gaat als de Vogelverschrikker, dan ga ik als de Blikken Man verkleed.
quote:
Dat soort grapjes ja..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
als je dan maar niet naast me gaat zitten
is dat zo,....... oeps mag dat niet dan?! mmm is dit porno!!! oeps mijn oprechte excuses!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ooooooh ik ruik een ban voor het posten van pornografisch materiaal.
Ik zeg niets tegen een mod hoor, wees maar gerust, maar... mijn zwijgen komt met een prijs...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
is dat zo,....... oeps mag dat niet dan?! mmm is dit porno!!! oeps mijn oprechte excuses!!!!
was niet de bedoeling!!!! vond het gewoon een grappig plaatje!!!
PLease don't ban me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Mister L zegt:
dan gaat voor mij de lol er al een klein beetje vanaf
Vlarp | Zondag naar Betty Ford??? zegt:
wij deden het in euhm.. 2 minuten?
mmmm nou hij is al verwijderd dus ben je niet echt iets verschuldig maar omdat je me hebt gewaarschuwd!! mabey so! :drinkquote:Op donderdag 21 april 2005 22:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik zeg niets tegen een mod hoor, wees maar gerust, maar... mijn zwijgen komt met een prijs...
*Godfather-moment*
Maar eens komt er een dag dat je me terug kunt betalen... eens...
ik hoef geen drank, ik wil wel iets simpelers van je hebben, en binnenkort laat ik je via een contact persoon wel weten wat dat is.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmmm nou hij is al verwijderd dus ben je niet echt iets verschuldig maar omdat je me hebt gewaarschuwd!! mabey so! :drink
mmm ben benieud!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik hoef geen drank, ik wil wel iets simpelers van je hebben, en binnenkort laat ik je via een contact persoon wel weten wat dat is.
Je zal hem herkennen aan zijn imposante voorkomen, zijn italiaanse uiterlijk, zijn zwarte haren, sterke kaaklijn, en aan de pauweveer in zijn hoed.
food-porn, een bezwete man die een onschuldige meloen snoeihard molesteerde. Dat plaatje was in 24 landen illegaal, en toch waagde iemand het hier te posten. Een gewaagde zet, om zulk grof illegaal materiaal hier neer te zetten.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Weemz het volgende:
hoi, wat gemist?
let's speak no more of it, the night is dark and long, you will know him when he comes.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm ben benieud!!een pauweveer?!!
is het een boswachter?!
achter de kassa bij Dirk de Boer en bij Plus.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
WANTED!!! waar zijn deze geile wijven gebleven met hun slap aftreksel van ray en anita?!
[afbeelding]
OH IIEEUUUWWW GAAT HIJ NOG KLAAR KOMEN OOK?!! nou hou hem lekker zelf!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
let's speak no more of it, the night is dark and long, you will know him when he comes.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
OH IIEEUUUWWW GAAT HIJ NOG KLAAR KOMEN OOK?!! nou hou hem lekker zelf!!![]()
misschien doen ze wel mee in temtation iland mee!!! daar was jij toch zo'n fan van?!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
achter de kassa bij Dirk de Boer en bij Plus.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar gewoon totdat je hem ziet en hij op mysterieuze wijze contact met je opneemt! Tsss jongelui van tegenwoordig ook altijd, hebben geen enkel benul van hoe je zaken regelt op een louche manier.
misschien zitten ze wel in het klooster bijbelteksten over te pennen, of staan ze het woord van God te verkondigen op CS Amsterdam, daar ben ik ook fan van.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien doen ze wel mee in temtation iland mee!!! daar was jij toch zo'n fan van?!!!
*pets*quote:Op donderdag 21 april 2005 22:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
help i've been kipnaped
*IGNORE kugari-ken*
Jij kijkt te veel films!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*pets*
Als ik je een informant stuur, om je een opdracht te geven, waarom zou ik je dan willen kidnappen muts, dan is dat hele: "Op een dag kom ik je om een gunst vragen..." gebeuren overbodig geworden.
Heb je dan nooit maffia-films gezien?
ik ben dat nummer nu al beu !quote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef Vlarp het volgende:
een liedje
Nog 2 dagen... en dan ben ik het ook zatquote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben dat nummer nu al beu !
dat word helemaal grijs gedraaid...
kereltje?! ik ben wel groter dan jou hoor ventje!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ik had dat kereltje naast me nooit moeten leren hoe ie plaatjes moet posten... hij is nog erger dan ajuu en ik bij elkaar
Laat 'm lekkerquote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ik had dat kereltje naast me nooit moeten leren hoe ie plaatjes moet posten... hij is nog erger dan ajuu en ik bij elkaar
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kereltje?! ik ben wel groter dan jou hoor ventje!!![]()
In jouw geval alles groter dan 1,53 vlarp.quote:
een kopquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In jouw geval alles groter dan 1,53 vlarp.
Ik ben ook groter dan 1,53quote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In jouw geval alles groter dan 1,53 vlarp.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ontvoeren doe je met dochters of ander klein grut, en aangezien jij al 24 bent, en geen meisje, is ontvoeren geen optie meer.
Je bent de verklikken, de loopjongen, het hulpje, zo'n klein wieltje in het grotere mechaniek. Geen waanideeen krijgen ineens en denken dat je belangrijk genoeg bent voor een paardekop in je bed, of een shoot-out op een trap waarbij er een kinderwagen naar beneden rijdt.
Als dit een maffia film was, dan ben ik Andy Garcia, en jij bent een naamloze figurant. Als dit Waterworld was, dan ben ik Kevin Kostner, en jij hulpeloze dorpeling nummer 8.
Als dit een Disneyfilm was, dan zong ik een liedje en was jij er eentje die op de achtergrond stond te huppelen en dansen samen met het andere bosgrut.
Wat lief dat je hem probeert te troosten...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das niet waar!!!! pffff scheeldT echt niet zoveel!![]()
Met wie?quote:
Niet alles is meeting-topic-waardig XMN8R ...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:39 schreef XMN8R het volgende:
schopje naar GC-Meeting-topic?
Willen wel, kunnen nietquote:
ja maar zo lijkt het net of ik zo mega groot ben (ben ik ook wel) maar hij is ook lang!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat lief dat je hem probeert te troosten...Ik heb m'n broer vroeger gewoon een klap gegeven
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Niet alles iedereen is meeting-topic-waardig XMN8R ...![]()
Dames dames, niet ruziën!quote:
Nog 12!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen.. en dan morgen m'n 25.000ste post doen..
Ik heb geen gamecubequote:
Weltrustenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen.. en dan morgen m'n 25.000ste post doen..
Truste
Doetus dat meeting-organisatorpakje uittrekken.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:39 schreef XMN8R het volgende:
schopje naar GC-Meeting-topic?
wat moeten ze nou met een koplamp?!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:41 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er weer.
Flinke glazen whisky schenken ze daar *hips*
En mijn fietslamp is gejat! Klojo's
Jezus zeg, je weet toch niet wat ie d'r onderaan heeftquote:Op donderdag 21 april 2005 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doetus dat meeting-organisatorpakje uittrekken..
geen gamecube ?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen gamecubeAlleen een x-box en een PS2
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ontvoeren doe je met dochters of ander klein grut, en aangezien jij al 24 bent, en geen meisje, is ontvoeren geen optie meer.
Je bent de verklikken, de loopjongen, het hulpje, zo'n klein wieltje in het grotere mechaniek. Geen waanideeen krijgen ineens en denken dat je belangrijk genoeg bent voor een paardekop in je bed, of een shoot-out op een trap waarbij er een kinderwagen naar beneden rijdt.
Als dit een maffia film was, dan ben ik Andy Garcia, en jij bent een naamloze figurant. Als dit Waterworld was, dan ben ik Kevin Kostner, en jij hulpeloze dorpeling nummer 8.
Als dit een Disneyfilm was, dan zong ik een liedje en was jij er eentje die op de achtergrond stond te huppelen en dansen samen met het andere bosgrut.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Jezus zeg, je weet toch niet wat ie d'r onderaan heeft
Goede film.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
remember my name and my movie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |