Met wie?quote:
Niet alles is meeting-topic-waardig XMN8R ...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:39 schreef XMN8R het volgende:
schopje naar GC-Meeting-topic?
Willen wel, kunnen nietquote:
ja maar zo lijkt het net of ik zo mega groot ben (ben ik ook wel) maar hij is ook lang!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat lief dat je hem probeert te troosten...Ik heb m'n broer vroeger gewoon een klap gegeven
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Niet alles iedereen is meeting-topic-waardig XMN8R ...![]()
Dames dames, niet ruziën!quote:
Nog 12!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen.. en dan morgen m'n 25.000ste post doen..
Ik heb geen gamecubequote:
Weltrustenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen.. en dan morgen m'n 25.000ste post doen..
Truste
Doetus dat meeting-organisatorpakje uittrekken.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:39 schreef XMN8R het volgende:
schopje naar GC-Meeting-topic?
wat moeten ze nou met een koplamp?!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:41 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er weer.
Flinke glazen whisky schenken ze daar *hips*
En mijn fietslamp is gejat! Klojo's
Jezus zeg, je weet toch niet wat ie d'r onderaan heeftquote:Op donderdag 21 april 2005 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doetus dat meeting-organisatorpakje uittrekken..
geen gamecube ?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen gamecubeAlleen een x-box en een PS2
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ontvoeren doe je met dochters of ander klein grut, en aangezien jij al 24 bent, en geen meisje, is ontvoeren geen optie meer.
Je bent de verklikken, de loopjongen, het hulpje, zo'n klein wieltje in het grotere mechaniek. Geen waanideeen krijgen ineens en denken dat je belangrijk genoeg bent voor een paardekop in je bed, of een shoot-out op een trap waarbij er een kinderwagen naar beneden rijdt.
Als dit een maffia film was, dan ben ik Andy Garcia, en jij bent een naamloze figurant. Als dit Waterworld was, dan ben ik Kevin Kostner, en jij hulpeloze dorpeling nummer 8.
Als dit een Disneyfilm was, dan zong ik een liedje en was jij er eentje die op de achtergrond stond te huppelen en dansen samen met het andere bosgrut.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Jezus zeg, je weet toch niet wat ie d'r onderaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |