zolang je er spinnen voor gebruikt en niet mijn slangenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef creno het volgende:
zo mijn milkshake is op, de pauze is voorbij, dus ik ben er weer vandoor... tot een uurtje of acht
dus de dames waren nat?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef keizerpinguin het volgende:
Oh wat heb ik gister een leuke dag geweest met een aantal collega's hadden we een personeels uitje!!
We moesten al vroeg in de bus en regenen dat het deed, om half 10 wij op weg naar, een toen nog geheime locatie!
Het werd leiden!! eerst gingen naar het anatomisch museum was op zich wel eens leuk om te zien maar verder......![]()
Toen kwam de klapper we moesten groepen van 5 maken en gingen ROEIEN!!!
Oh echt hylarisch ik met 3 dames en nog een heer op weg in ons bootje!!
Maar toen we een stukje opweg waren kwamen we er achter dat we geen route kaartje hadden![]()
Ach wat kon ons het ook schelen we volgen gewoon de restmaar die raakte we natuurlijk al snel kwijt!
we lieten de vrouwen lekker roeien die willen graag geemancipeerd zijn!
Maar toch wilde ze mij eens zien roeien..... echt vreselijk iedereen nat in die boot en we gingen maar scheef! en die vrouwne maar roepen en gillen hahah je kan niet roeien!!!
dus ikja hallo ik ben homo die kunnen dat ook niet!! hahahaha
![]()
Nou ik denk dat heel Leiden dat wel weet dat wij door de grachten hebben gevaren met ons gegil en geroep!!! geweldig!! nog lekker uit gerust op een terras in de zon!!! met CHAMPAGNE!!! haha en daarna lekker gegeten!! Alles werd door de zaak betaald heerlijk!!
En toen dachten we it's gonne be alle right!!!![]()
sterfquote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Ryan_R het volgende:
En lekker geluncht. Alleen jammer vand at windje, anders is het best warm buiten![]()
arm FOK!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kug heeft vandaag en morgen vrij.
So much to do, so much time.
hoef je niet te klussen vandaag?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Ryan_R het volgende:
En lekker geluncht. Alleen jammer vand at windje, anders is het best warm buiten![]()
Nee, had geen vervoer en een vrije dag is natuurlijk nooit weg.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoef je niet te klussen vandaag?
aaaah op die fietsquote:Op donderdag 21 april 2005 13:52 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, had geen vervoer en een vrije dag is natuurlijk nooit weg.
Maar mijn kamer is ook al bijna af dus er is niet echt veel meer te doen daar. De rest pas de klusjesman eindelijk eens een keertje langskomt
Ik ook. En ik heb gedroomd over seks met een lekker wijf.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb vanacht heerlijk geslapen.
whoah, je bent ZO hetero, mijn god, iedere homo zal nu stapelgek verliefd op je worden en naar je stoere hetero-lichaam smachten, en wegzwijmelen bij je hetero-praatjes.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:00 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik heb gedroomd over seks met een lekker wijf.![]()
Droom jij daar nooit over dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
whoah, je bent ZO hetero, mijn god, iedere homo zal nu stapelgek verliefd op je worden en naar je stoere hetero-lichaam smachten, en wegzwijmelen bij je hetero-praatjes.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:58 schreef Blond19 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, speciaal opgezocht.
Feessie!!! Schatquote:
Feest? bedoel je dat feest bij Willem II?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:22 schreef Ryan_R het volgende:
Gaan er hier nog meer mensen naar dat feest in Tilly?
Wat is er tegenwoordig hip?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZOOOO...Ik ben ook weer achter de hype aanlopend- hip
Die bedoel ik jaquote:Op donderdag 21 april 2005 15:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Feest? bedoel je dat feest bij Willem II?
Oh nix,die zwart-witte bandjes van Nikequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |