quote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar gewoon totdat je hem ziet en hij op mysterieuze wijze contact met je opneemt! Tsss jongelui van tegenwoordig ook altijd, hebben geen enkel benul van hoe je zaken regelt op een louche manier.
misschien zitten ze wel in het klooster bijbelteksten over te pennen, of staan ze het woord van God te verkondigen op CS Amsterdam, daar ben ik ook fan van.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien doen ze wel mee in temtation iland mee!!! daar was jij toch zo'n fan van?!!!
*pets*quote:Op donderdag 21 april 2005 22:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
help i've been kipnaped
*IGNORE kugari-ken*
Jij kijkt te veel films!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*pets*
Als ik je een informant stuur, om je een opdracht te geven, waarom zou ik je dan willen kidnappen muts, dan is dat hele: "Op een dag kom ik je om een gunst vragen..." gebeuren overbodig geworden.
Heb je dan nooit maffia-films gezien?
ik ben dat nummer nu al beu !quote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef Vlarp het volgende:
een liedje
Nog 2 dagen... en dan ben ik het ook zatquote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben dat nummer nu al beu !
dat word helemaal grijs gedraaid...
kereltje?! ik ben wel groter dan jou hoor ventje!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ik had dat kereltje naast me nooit moeten leren hoe ie plaatjes moet posten... hij is nog erger dan ajuu en ik bij elkaar
Laat 'm lekkerquote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ik had dat kereltje naast me nooit moeten leren hoe ie plaatjes moet posten... hij is nog erger dan ajuu en ik bij elkaar
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kereltje?! ik ben wel groter dan jou hoor ventje!!![]()
In jouw geval alles groter dan 1,53 vlarp.quote:
een kopquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In jouw geval alles groter dan 1,53 vlarp.
Ik ben ook groter dan 1,53quote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In jouw geval alles groter dan 1,53 vlarp.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ontvoeren doe je met dochters of ander klein grut, en aangezien jij al 24 bent, en geen meisje, is ontvoeren geen optie meer.
Je bent de verklikken, de loopjongen, het hulpje, zo'n klein wieltje in het grotere mechaniek. Geen waanideeen krijgen ineens en denken dat je belangrijk genoeg bent voor een paardekop in je bed, of een shoot-out op een trap waarbij er een kinderwagen naar beneden rijdt.
Als dit een maffia film was, dan ben ik Andy Garcia, en jij bent een naamloze figurant. Als dit Waterworld was, dan ben ik Kevin Kostner, en jij hulpeloze dorpeling nummer 8.
Als dit een Disneyfilm was, dan zong ik een liedje en was jij er eentje die op de achtergrond stond te huppelen en dansen samen met het andere bosgrut.
Wat lief dat je hem probeert te troosten...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das niet waar!!!! pffff scheeldT echt niet zoveel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |