Heb je toevallig ook een golfslagbad in de tuin?!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:![]()
Zie het al voor mealle vogels wegfladdere a la Center Parks-reclame
dat was gewoon een leuk zinnetje om te roepen al die mensen op de kant kijken en lachen en ik hoefde niks te doen !! als alleen maar like a virgin immitaties onder de brug dansen enzo hahahquote:Op donderdag 21 april 2005 13:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus de dames waren nat?
jouw collega helemaal happy?
niet verkouden geworden trouwens?
"ik ben homo en kan dus niet roeien"_O-
roeien kreng!
ach gussie wat een dotje!!! daar zou ik wel eens een middagje mee op stap willen hahahquote:
Als je zoveel F5t dan kun je ook wel wat vaker posten..quote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef tech het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Veel plezier in 't café vanavond, wonderer!
Dat doe ik sowieso... Signs om 20:30 op Net7 (zo noem ik 't ook altijd...)quote:Op donderdag 21 april 2005 19:48 schreef Vlarp het volgende:
Slaapverwekkend...Straks moet ik nog TV gaan kijken
Zoals wat dan? Heb je een onderwerp?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je zoveel F5t dan kun je ook wel wat vaker posten..
We hebben nooit een onderwerp hierquote:Op donderdag 21 april 2005 19:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Heb je een onderwerp?
Ik kijk wel uit..quote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wel uitloggen.
Hey,quote:
Ja!!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hey,
Tijdens een spelletje Tetris bedacht ik mij: We hebben nog geen foto van jou gezien.
Care to share with us?
Jaloers omdat hij jonger is...?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Jaloers omdat hij jonger is...?
De Farm is eerder begonnen dan verwacht.
I'm out. See you later.
Nee voorlopig liever niet. Maar ik ben zeker niet lelijk hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hey,
Tijdens een spelletje Tetris bedacht ik mij: We hebben nog geen foto van jou gezien.
Care to share with us?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |