Ik heb er wel eens van gehoord. Nog niet echt aan gedacht om te gaan. Wel apart in een voetbal dinges een gayfeest houden. Vinden de WillemII supporters vast nie leukquote:
Lijkt me wel grappig om naartoe te gaan, maar vroeg me af of er nog meer gingenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens van gehoord. Nog niet echt aan gedacht om te gaan. Wel apart in een voetbal dinges een gayfeest houden. Vinden de WillemII supporters vast nie leuk
Nee hoor, die eer komt mij toequote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef petre86 het volgende:
ben ik natuuuurlijk als laatste weer wakker he
goeiemiddag op deze zeer zonnige donderdagmiddag
Hee, meidquote:Op donderdag 21 april 2005 15:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, die eer komt mij toe
Hallo allemaal!
joepiequote:
Wat is dat?quote:
Chipz, Men2B etcquote:Op donderdag 21 april 2005 16:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat is dat?
Zit al de hele dag te nerden....ofwel...somzinnig spelen met computer-gerelateerde-zooi-die-niemand-interesant-vind-maar-wat-wel-grappig-is....beetje jeugd-sentiment.....Jezus ik word al oud.
Doe cilla de groetenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe cilla de groetenWieder zu hause
whow! ik kom eraan!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:42 schreef Waxxer het volgende:
Ooooooohhh wat een verschil!!!
Ben in D. en de zon schijnt dus, echt su-per-weer-tje, en dan ben je bezig met van alles en nog wat (interviews, mailen, boosdschappen) en dan *plof* in de tuinvogeltjes fluiten en geen hond in de buurt te bekennen, letterlijk en figuurlijk
nope, ik zal heel stil zijn... totdat mijn limondade op is, want dan hoor je even het slurpen van het rietjequote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nope, ik zal heel stil zijn... totdat mijn limondade op is, want dan hoor je even het slurpen van het rietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |