Lees het vorige topic maar even door, begint bij pagina 6 ergens als je 50 reacties per pagina hebtquote:
Wel voor 25 euro bij FRS.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:58 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ben opzoek naar Tony Hawk Pro Skater 4 voor de cube
zou 15¤ moeten zijn, maar kan 'm nergens vinden...
Mario in Resident Evil 5! Kan ik 'm tenminste eens afknallen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
W
T
F
Eternal Darkness wordt steeds enger
Cool spel he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF is dat over Mario en sims trouwens
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Heel simpel. Mario zit in The sims 2 voor de cube. .....quote:Op woensdag 20 april 2005 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool spel he ?
WTF is dat over Mario en sims trouwens
................... oh !quote:Op woensdag 20 april 2005 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Heel simpel. Mario zit in The sims 2 voor de cube. .........
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
W
T
F
Eternal Darkness wordt steeds enger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
OMG, maar straks laat je mario sterven!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Heel simpel. Mario zit in The sims 2 voor de cube. .........
![]()
Ideequote:Op donderdag 21 april 2005 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMG, maar straks laat je mario sterven!
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik moet trouwens dat stuk opnieuw doen, ik stierf in het chapter wat erna komt, bij die grote reus met drie hoofden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:- The story begins with Link as an adult (he is 16 years old in this game and will grow up as the game progresses)
- The village that appears in the pics is the first area in the game (as Kokiri Village in OoT)
- Controls are similar to those of OoT and Wind Waker
- The game's extension is 2 to 3 times bigger than Ocarina of Time
- The adventure can last up to 70 hours
- Horse battles will be a main part of the game
- Eiji Aonuma says: "Making the water trasparent in this new Zelda as opossed to Wind Waker will allow us to give a realistic and more beautiful feel to the game and also open the game to a new subaquactic world"
- Z targetting found in OoT is again used (with the L button in the GC's controller)
- Jumping is again automatic
- Eiji Aonuma wants the graphical style to be close to manga-style (he thinks that the Link found in the SpaceWorld 2000 demo looked like a puppet and lacked personality)
Dat is een vertaling naar weer een andere taal.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:01 schreef Xrenity het volgende:
Uitgebreide vertaling
Staan geen spoilers in over het verhaal, Aonuma wil dit bewaren.
Ahhh,... jij heb alles al gezien zeker ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:39 schreef speknek het volgende:
Toch wel een beetje saaie vlaktes als je het mij vraagt..
Ach het is ook nooit goed heh.
Als jij vind dat dit smaakloze spellen zijn, ben je echt niet goed wijs, vooral ssbm speel ik nog vaak met vrienden, en nee ik ben geen 13.quote:1) Super Smash Bros. Melee 5,017,915**
2) Super Mario Sunshine 4,105,124**
3) Mario Kart Double Dash 3,962,413**
4) Zelda Wind Waker 3,764,752**
Mario Kart is geweldig, maar de rest vind ik niks... ik heb mn Cube dan alleen voor Mario Kart, Resident Evil en de Star Wars games.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als jij vind dat dit smaakloze spellen zijn, ben je echt niet goed wijs, vooral ssbm speel ik nog vaak met vrienden, en nee ik ben geen 13.
Kom op zeg, dit zijn gewoon fucking topgames, ik heb 1000x liever ssbm of zelda dan een fifa street of wat dan ook
Helemaal mee eens. De grootste deel van de top 10 bestaat stuk voor stuk uit echte classics die je nu nog steeds met veel plezier kunt spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als jij vind dat dit smaakloze spellen zijn, ben je echt niet goed wijs, vooral ssbm speel ik nog vaak met vrienden, en nee ik ben geen 13.
Kom op zeg, dit zijn gewoon fucking topgames, ik heb 1000x liever ssbm of zelda dan een fifa street of wat dan ook
In dat laatste geef ik je wel gelijk maar toch, re4 is nergens te bekennen en MP2 zou het toch ook beter moeten doen vind ik, net als jungle beat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jungle Beat is pas net uit in Amerika, maar hij zal het inderdaad niet geweldig hebben gedaan..quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:35 schreef mikando18 het volgende:
[..]
In dat laatste geef ik je wel gelijk maar toch, re4 is nergens te bekennen en MP2 zou het toch ook beter moeten doen vind ik, net als jungle beat.
Ik tel 2 games.quote:
Conclusie: Gamecube-bezitters hebben wel degelijk smaakquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Thomper het volgende:
[..]
En verder ook helemaal niks qua EA ofzo.![]()
Soul Calibur 2 1,066,128**quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik tel 2 games.
13) Resident Evil REmake 1,337,903**
14) Sonic Adventure 2 Battle 1,314,475*
En verder ook helemaal niks qua EA ofzo.![]()
Ik ook nu ik er naar kijk, iets meer dan de helft van de spellen is van Nintendo.quote:Op zaterdag 23 april 2005 07:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ook voornamelijk Nintendo gamesop wat uitzonderingen na !
Dit is mijn collectie... check onderaan bij Favorite Publisherquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ook nu ik er naar kijk, iets meer dan de helft van de spellen is van Nintendo.
Dat is iets wat wel gaat veranderen, zeker hun toptitels als MP2 hebben ze groots geadverteerd (ik werd ermee doodgegooid in elk geval). BTW, in Japan en de VS adverteren ze veel en veel meer dan dat ze hier doen.quote:Op zondag 24 april 2005 13:54 schreef Oksel het volgende:
Killer7 ziet er gaaf uit..
Het is jammer dat je nooit grote reclames ziet van Nintendo..
Post de stoere pics dan ook ezelquote:
Bij mij staat Nintendo en als Favorite Publisher en als Favorite Developerquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is mijn collectie... check onderaan bij Favorite PublisherDat geloof je toch niet
http://users.ign.com/collection/Cho75?showAsOthersSeeIt=1&objType=1&lid=1
Face it. Nintendo Pwned!quote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij mij staat Nintendo en als Favorite Publisher en als Favorite Developer
quote:Magazine PSW (considered to be not very reliable) reports in its columns that Capcom confirmed the development of Resident Evil 5 on PlayStation 3 without giving more precise details. Nothing official for the moment.
PSW: 'Capcom confirms development of Resident Evil 5 one PS3 '
(Source: PSW)
Capcom moest RE4 op de gamecube uitbrengen omdat ze een contract hadden met Nintendo. Dat contract is begin dit jaar verlopen, dus nu mogen ze doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 05:09 schreef GcKing het volgende:
Er staat dat die niet echt betrouwbaar zijn.
Er staat ook niet dat re 5 dan niet op een nintendo platform zal uitkomen.
Re 4 komt ook op gc en ps2, niks raars als dat bij next gen ook zo is.
Geen conclusies trekken die je niet kunt trekken dus.
Zie je echt vaak op internet en dan komen er allemaal geruchten wat toch allemaal flauwekul blijkt te zijn.
Om dan nu opeens voor Sony te gaan zullen ze niet direct vrienden mee makenquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:16 schreef BMH het volgende:
Capcom moest RE4 op de gamecube uitbrengen omdat ze een contract hadden met Nintendo. Dat contract is begin dit jaar verlopen, dus nu mogen ze doen wat ze willen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:05 schreef HomerJ het volgende:
Heeft ze nou een hele dunne string aan of is ze gewoon ontvruchtbaar
on a sidenote : de ontwikkelaars van RE4 waren niet blij met de beslissing dat ze RE4 moesten porten naar de PS2quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Capcom moest RE4 op de gamecube uitbrengen omdat ze een contract hadden met Nintendo. Dat contract is begin dit jaar verlopen, dus nu mogen ze doen wat ze willen.
die had zelfs gezegd dat hij z'n kop eraf zou hakken als hij niet GC exclusief zou blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
En Shinji Mikami al helemaal niet!
Ik heb maar 1 Nintendo spel op de Cube... en dat is Mario Kartquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is mijn collectie... check onderaan bij Favorite PublisherDat geloof je toch niet
http://users.ign.com/collection/Cho75?showAsOthersSeeIt=1&objType=1&lid=1
Ze heeft al een kindquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:05 schreef HomerJ het volgende:
Heeft ze nou een hele dunne string aan of is ze gewoon ontvruchtbaar
Wel meer dan éénquote:
Ik post er even een paar hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:51 schreef gamecube_master het volgende:
Zelda nieuwe screens: http://www.gameqube.nl/article.php?id=9993
Die sla ik overquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Fire Emblem hands on
http://www.gamespot.com/gamecube/rpg/fireemblemtracesoftheblueflame/preview_6122821.html?q=1&tag=gs_gc_flashtop_bg
[afbeelding]
[afbeelding]
Understatement van het jaar !!quote:
Resident Evil 4 is een zéér goede keus jaquote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef jorryt het volgende:
woei zelda ziet er heul goed uit
1 vraagje: ik ga zometeen een gamecube spel kopen; maar kweet nog niet welke, is Resident Evil 4 (de nieuwste toch) ? een goede keus
Ja dat is inderdaad een erg goede keuze, ik zou die halen!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef jorryt het volgende:
woei zelda ziet er heul goed uit
1 vraagje: ik ga zometeen een gamecube spel kopen; maar kweet nog niet welke, is Resident Evil 4 (de nieuwste toch) ? een goede keus
En, heb je em al?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:57 schreef jorryt het volgende:
oke ik stap nu op de fiets
o shit eerst aankleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2005 15:03 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dan maar weer een vraagje over TWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persconferentie Nintendo wordt trouwens om 18.00 gehouden op 17 mei![]()
Nederlandse tijd?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef gamecube_master het volgende:
Persconferentie Nintendo wordt trouwens om 18.00 gehouden op 17 mei
jupquote:
ohw dat vind ik niet, btw, vorig jaar was het tussen 20.00-20.30 dat het begonquote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
jup
Het is om 9 uur 's ochtends in LA, dus omgerekend 18.00![]()
Veel betere tijd als je het aan mij vraagt, vorig jaar was het iets van 20.30 of 21.00 ofzo
OP WAT VOOR EEN DAG VALT 17 MEI? OMG!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:52 schreef BMH het volgende:
Rayman vind eten belangrijker dan Nintendo. Wat een sul.
Ik heb 17 mei mijn Pringles en drinken al voor me pc klaar staan. Dit word geweldig.
quote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef gamecube_master het volgende:
[..]heb ik geprobeerd... werkte niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit gehoord van ziek melden schat?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OP WAT VOOR EEN DAG VALT 17 MEI? OMG!
edit: Dinsdag, GVD dan werk ik
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkte niet...
Mwa, ik denk zo ong iedereen alquote:Op woensdag 27 april 2005 18:37 schreef sjeppert het volgende:
heeft er al iemand gezegd dat die Zelda scans de shit zijn![]()
17 mei heb ik vrij van schoolquote:Op woensdag 27 april 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vrij gevraagd van mijn werk voor de E3
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:20 schreef gamecube_master het volgende:
[..]nee, ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sheik/Zelda?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Wie is die gast in de cape?
Kan me niet voorstellen dat ze dat weer doen...quote:
Dark linkquote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Wie is die gast in de cape?
Link's evil twin! of Oni link in zijn eigen lichaam!quote:
Het is idd allemaal gokkenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Link's evil twin! of Oni link in zijn eigen lichaam!
ONI LINK!!!![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
nee, ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Cici het volgende:
[..]die heb ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oni Link = MMquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oni Link...
Sheik...
Ik moet OoT maar eens gaan gamen
quote:
Nee, het is een zelda game. Zoek zelf maar uit wat dat betekend.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Okay, MM is dus ook een must-play?
quote:I skinny on Nintendo's E3 presentation (take from that other thread):
Iwata's E3 speech:
After you have no doubt witnessed very interesting demonstrations by two other technology companies, you may be asking -- how will NEEEEEENTENDO respond?
The answer is simple. We don't give a f-ck. So f-ck Will Smith and f-ck you too. We'll give you puppies and you'll like it.
Thank you, and good day.
*Miyamoto jumps out of a cake dressed in a Princess Peach outfit*
"I'm not Princess Peach, but she may need your help and Mario's help ... ON THE REVOLUTION!"
*crowd goes crazy*
Top that Sony or Microsoft
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Okay, MM is dus ook een must-play?
.............................. serieus Gijs......... wat doe je me aan............................................... ! Nootje.... zet deze games eens bovenaan je lijst wil jequote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oni Link...
Sheik...
Ik moet OoT maar eens gaan gamen
OoT doe ik van de zomer. Dat had ik me al voorgenomenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
.............................. serieus Gijs......... wat doe je me aan............................................... ! Nootje.... zet deze games eens bovenaan je lijst wil je
Niet tussendoor een filmpje van Reggie die op bezoek gaat bij MS en Sony om willekeurig de kont te schoppen van mensen, en hun naambordje af te pakken?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaming Age Forums zijn eigenlijk veel toffer dan GAM, iemand heeft bijvoorbeeld al de Nintendo persconferentiedetails gehoord!
[..]![]()
![]()
Go sherlock!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaming Age Forums zijn eigenlijk veel toffer dan GAM,...
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OoT doe ik van de zomer. Dat had ik me al voorgenomen
Zwangere vrouwen !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:22 schreef Xrenity het volgende:
Zelda scans:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom duurt het nog zo lang
Maar in deze scans is hij een stuk ouder (lijkt althans zo).quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef Young_David het volgende:
Ik gok een bakkebaard, die had ie altijd al
Neequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:50 schreef Pheno het volgende:
Zijn er naast zelda nog andere must haves (op komst)? En dan bedoel ik het genre waar ook ToS onder valt, dat is toch meer mijn ding. Ik heb ToS nu bijn aop 100% uitgespeeld (alleen dat &^$^figurine book nog) , dus het is bijna tijd voor iets nieuws
82%quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef Pheno het volgende:
'op komst' staat tussen haakjes, dus van mij mag het uit zijn hoor
Ik ga eens een review op zoeken van dat baten, misschien is het wat
Noot van games.fok heeft hem gegamed en vond hem erg cool.... !quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:47 schreef Pheno het volgende:
'op komst' staat tussen haakjes, dus van mij mag het uit zijn hoor
Ik ga eens een review op zoeken van dat baten, misschien is het wat
Oud,...quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
Jullie zijn de kenners, daarom vroeg ik het hier ook. Mijn tijden van dag en nacht gamen zijn al jaren voorbij....nou ja, of startcraft 2, diablo3 of zelda moeten binnenkort uitkomen
Of Lands of the Lore 4 (in de stijl van deel 2) of syndicate...zucht.....ik word oud...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:10 schreef BMH het volgende:
Zelda oot, mm & tww.
You are talking to the man who pwned all zelda's....quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:10 schreef BMH het volgende:
Zelda oot, mm & tww.
Offtopic: PS2 is nu toch best een mooie prijs en zat games in jouw genre !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
You are talking to the man who pwned all zelda's....
Ik zag ook op games.fok! een nieuwe Tales, maar helaas voor PS2. Om nu een console te gaan kopen voor een game vind ik wat ver gaan. Hopelijk poorten ze het toch nog...
Dat gevoel heb ik ook........ eindelijk een volwassen Zelda adventure die ook nog eens lang duurt of lang kan duren.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:03 schreef Lexie het volgende:
Zelda. Volgens mij bevat deze game alles wat ik me zou kunnen wensen, en nog meer
.
70 uur gameplayquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook........ eindelijk een volwassen Zelda adventure die ook nog eens lang duurt of lang kan duren.
zoooo correctquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
WW had 5 uur gameplay en 15 uur varen.
Is dat niet een haanquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:44 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Wat zijn die kippen eigenlijk lelijk, ik vind dat ze weer gewone witte kippen moeten gebruiken. Deze bruine zijn echt vies.
Heb er 2uur inzitten en alleen een preview geschreven. Die eerste twee uur zogen me niet in de game zodat ik hem MOEST uitspelen, maar hij schijnt traag op gang te komenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:24 schreef Chocobo het volgende:
Wie hebben er hier Baten Kaitos gegamed ? Noot jij toch ? Ik zal straks je review even lezen maar ik ben benieuwd hoe gamers hier deze RPG ervaren hebben !
zozo, ik weet dat het vroeg is.. maar het duurde toch 13 minuten voordat ik zo'n reactie kreegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:30 schreef speknek het volgende:![]()
Bannen die kloothommel
![]()
.
Baten Kaitos leek me qua verhaal inderdaad niet zo, maar ik zag hem bij de MediaMarkt en hij zag er toch wel betoverend uit. Misschien als er straks lange tijd niets uitkomt dat ik hem toch maar ga proberen.
te uitgebreid o.a. ik heb niet zo heel veel tijd om te games, dus ik moet het echt van games hebben die vrij kort en krachtig zijn. Games die je makkelijk voor 5 minuten aanzet. Denk maar aan Mario Kart, Rogue Leader en voor Xbox Burnout 3, Project Gotham, Halo etc etc. De enige uitzondering die ik heb is KOTOR 1, maar dat is omdat het star wars isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:55 schreef speknek het volgende:
Wat vind je er niet leuk aan? Te oppervlakkig? Of juist te diep en te lang? De puzzels in de dungeons?
Lijkt me logischquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef BMH het volgende:
Mijn leeft nog steeds! (launch cube).
Dankjewel lieve Cube, nog vele jaar. (1 jaar ja, over 2 jaar is het Revo tijd en is de Cube dood.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef gamecube_master het volgende:
De cube is vandaag 3 jaar in Europa, feliciteer je cube hier![]()
Cube is pas dood als ik Zelda 3x uitgespeeld hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dankjewel lieve Cube, nog vele jaar. (1 jaar ja, over 2 jaar is het Revo tijd en is de Cube dood.)
Nogal lang , maar erg leuk. Zie mijn review hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:24 schreef Chocobo het volgende:
Wie hebben er hier Baten Kaitos gegamed ? Noot jij toch ? Ik zal straks je review even lezen maar ik ben benieuwd hoe gamers hier deze RPG ervaren hebben !
Cool, die was me helemaal ontgaan. Je kan bij games.fok niet de RSS feed van nieuws en reviews bij elkaar doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nogal lang , maar erg leuk. Zie mijn review hier.
Ik heb hem even een uurtje gespeeld @ de gameshop en het lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Mmmm... toch ben ik erg benieuwd naar BatenDe reviews liegen er niet om.
Inderdaad, ik zag het ook. Je kan zeggen wat je wilt.. maar de GameCube is doder dan de GBA...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef mikando18 het volgende:
http://cube.ign.com/articles/609/609855p1.html?fromint=1
auch![]()
Wowquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
[afbeelding]Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAH
![]()
Nou.. Was vanmiddag bij een vriend die z'n Cube kapot had, het ding las soms nog na een tijdje laden een disc, maar bijna niet verder. Het leek erop dat de lens niet goed meer was. Hij had geïnformeerd naar reparatiekosten, maar dat kostte minstens 60¤, waarschijnlijk meer. Die gaat dus een nieuwe halen.quote:
En de lens schoonmaken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nou.. Was vanmiddag bij een vriend die z'n Cube kapot had, het ding las soms nog na een tijdje laden een disc, maar bijna niet verder. Het leek erop dat de lens niet goed meer was. Hij had geïnformeerd naar reparatiekosten, maar dat kostte minstens 60¤, waarschijnlijk meer. Die gaat dus een nieuwe halen.
Mijn launchcube doet het nog steeds perfect (die van hierboven was trouwens iets jonger, paar maanden na de launch gekocht).
subjectiefquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die nieuwe Zelda ziet er puik uit, hopen dat de gameplay niet zo crappy is als TWW..
idd... de GBA is nog steeds een topper! Speel er dagelijks op, er zijn dan ook genoeg leuke platformers voor te krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het ook. Je kan zeggen wat je wilt.. maar de GameCube is doder dan de GBA...
Het GBA topic is doder dan het NGC topic...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef Thomper het volgende:
maar de GameCube is doder dan de GBA...
Komt vast wel een pack aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Ik krijg echt weer helemaal het Ocarina Of Time gevoel. Daar heb ik echt Zo verschrikkelijk naar uitgekeken. Nu nog een gamecube...
Mening begint met "ik vind" of "ik ben van mening dat".quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Net zoals alle andere meningen in dit topic.
Nee, dat worden dan lekkere posts (vind ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Mening begint met "ik vind" of "ik ben van mening dat".
Ik denk dat de gemiddelde user hier niets van aantrektquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, dat worden dan lekkere posts (vind ik). Ik mag hopen dat gemiddelde user wel zo intelligent is om meningen van feiten te onderscheiden, ook al worden meningen als feiten gebracht.
Had ie al geprobeerd, was verder ook weinig aan te zienquote:
Ja leuk voor Edge, maar het meeste is al bekendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
Edge van volgende maand
[afbeelding]
Staan ook de eerste details van de XBox 360 in.
Ja want op 12 mei word dat allemaal bekend gemaakt, maar jah, dat van ZELDA is natuurlijk wel cool, net zoals de cover!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja leuk voor Edge, maar het meeste is al bekend
Briljantquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Disney of Hello Kitty auto in Forza?Zie hiero.
roflquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:02 schreef King_of_cubes het volgende:
ik zeg... ziekelijk
alhoewel sommige stukjes wel leuk zijn![]()
Gezicht is wat vreemd idd, voor de rest wel coolquote:Op zondag 8 mei 2005 17:18 schreef MMaRsu het volgende:
WoehaaCheck wat een vriendin voor me heeft gemaakt!
[afbeelding]
Het gezicht is een beetje raar, maar kijk het detail in de tekening.
Klaar?quote:
Tekeningen doen me niets, al is deze wel mooi.quote:
Het zuigt nog harder dan je vriendin..quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja
Als Corky Thatcher een zwaard zou hebben zou dit prachtig zijn.
Als je de geruchten allemaal mag geloven zul je er wel niet al te veel van zien. Het zou iets heel nieuws hebben (qua besturing?), verdwijnen naar de Revo (klinkt dan logisch) en van de Revolution gaan ze het nieuwe aspect schijnbaar niet laten zien. Dus kan je dat ook niet uit Mario 128 destilleren. Dus zullen ze wel een paar nutteloze beelden laten zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Mario 128
For the record, Mario 128 will make an appearance at this year's E3.
Wie the fuck is Corky Thatcherquote:
Dat wil je niet, geloof me.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry, komt me echt niet bekend voor. Is dat programma misschien ergens te vinden, dvd ofzo ?
het leven is voor Corky een Gamecube....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:36 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heeft corky ook een gamecube...?
Sterker nog.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:03 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof dat ik blij mag zijn dat ik die corky niet ken... Hij ziet er op die foto uit als een mongooltje
Ik ga hem niet halen denk ik... De muziek is toch wel belangrijk en het lijkt erop alsof meer dan de helft R'nB isquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:02 schreef King_of_cubes het volgende:
ik zeg... ziekelijk
alhoewel sommige stukjes wel leuk zijn![]()
Baten Kaitos houdt je wel even zoetquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ben klaar met ToS. Geheel uitgespeeld, alle titels, subquesten en wat je nog meer kan verzinnen.
3x uitgehaald om alles te halen, de laatste keer in mania mode. Super!
Shit, nu moet ik wat anders gaan doen/kopen.
Starwing, Baiten Katos, Paper Mario. Lastig.
mwoa, ziet er wel leuk uit, maar of het nou echt een topper word, betwijfel ik!quote:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58981quote:They may shake their head wearily and write it off as an indulgent experiment that's not for them. If that's the case, that's a shame, because in the quiet confines of Capcom's Hammersmith Euro HQ it was quite clear to us that what we have here is a game of immense promise, originality and charm that isn't a game you can just pick up and play and expect to understand or even like for at least the first half hour or so.
All we know is that Killer 7 is one of the only games that will be released this year that is daring to do anything new whatsoever, and deserves your attention on that basis alone.
Dat killer 7 trekt me totaal niet... geen idee wat ik moet verwachten !quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef speknek het volgende:
Eurogamer begint langzaam maar zeker psyched te raken heb ik het gevoel, ik ook:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58981
Uit welk spel komt het stuk dat ze doen voor Tetris?quote:Op zondag 8 mei 2005 05:25 schreef Retarded het volgende:
directe link voor degene die het koortje op willen slaan
http://www.missouri.edu/~(...)themesacappellax.wmv
Uit Tetris?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Uit welk spel komt het stuk dat ze doen voor Tetris?
Het stuk voor het tetrisdeuntjequote:
\quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het stuk voor het tetrisdeuntje
Ik heb geen geluidskaart hier, dus het wordt lastig...
quote:Um...Hello? maybe ZELDA IS the twilight princess. SHE is probably the werewolf
Uit welk blad komen deze shots?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
Twilight princes wtf? Mario Party 7 en mario strikers![]()
Game informer, iedereen doet het af als bullshit maar de meeste dingen zijn al bevestigd.quote:
Als het goed is welquote:
dat is echt raar, maar ik las net nog ergens dat de revolution dit jaar niet afkomt =Oquote:Op zondag 15 mei 2005 12:55 schreef Thomper het volgende:
Uh-oh.. Nintendo Europe's Media site heeft het GameCube icoontje verwijderd... komt die Revolution toch nog sneller?
[afbeelding]
Mario Soccerquote:Op zondag 15 mei 2005 13:21 schreef Thomper het volgende:
GameQube is E3 gebouw binnengeweest, Mario Soccer gespot.
http://gameqube.nl/article.php?id=10280
Aaahhh dat boeit nietquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef Thomper het volgende:
Dat noem je geen advertentie, dat noem je een nieuwsbericht in de GameInformer Rayman...
En dat noem je de Revolution.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aaahhh dat boeit niet![]()
Ik wil de revoltion!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |