En, heb je em al?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:57 schreef jorryt het volgende:
oke ik stap nu op de fiets
o shit eerst aankleden

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 27 april 2005 15:03 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dan maar weer een vraagje over TWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persconferentie Nintendo wordt trouwens om 18.00 gehouden op 17 mei![]()

Nederlandse tijd?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef gamecube_master het volgende:
Persconferentie Nintendo wordt trouwens om 18.00 gehouden op 17 mei

jupquote:

ohw dat vind ik niet, btw, vorig jaar was het tussen 20.00-20.30 dat het begonquote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
jup
Het is om 9 uur 's ochtends in LA, dus omgerekend 18.00![]()
Veel betere tijd als je het aan mij vraagt, vorig jaar was het iets van 20.30 of 21.00 ofzo

OP WAT VOOR EEN DAG VALT 17 MEI? OMG!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:52 schreef BMH het volgende:
Rayman vind eten belangrijker dan Nintendo. Wat een sul.
Ik heb 17 mei mijn Pringles en drinken al voor me pc klaar staan. Dit word geweldig.

quote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef gamecube_master het volgende:
[..]heb ik geprobeerd... werkte niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ooit gehoord van ziek melden schat?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OP WAT VOOR EEN DAG VALT 17 MEI? OMG!
edit: Dinsdag, GVD dan werk ik

quote:Op woensdag 27 april 2005 17:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd... werkte niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mwa, ik denk zo ong iedereen alquote:Op woensdag 27 april 2005 18:37 schreef sjeppert het volgende:
heeft er al iemand gezegd dat die Zelda scans de shit zijn![]()

17 mei heb ik vrij van schoolquote:Op woensdag 27 april 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vrij gevraagd van mijn werk voor de E3

quote:Op woensdag 27 april 2005 18:20 schreef gamecube_master het volgende:
[..]nee, ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Sheik/Zelda?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Wie is die gast in de cape?

Kan me niet voorstellen dat ze dat weer doen...quote:

Dark linkquote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Wie is die gast in de cape?

Link's evil twin! of Oni link in zijn eigen lichaam!quote:

Het is idd allemaal gokkenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Link's evil twin! of Oni link in zijn eigen lichaam!
ONI LINK!!!![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |