quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
nee, ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Cici het volgende:
[..]die heb ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oni Link = MMquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oni Link...
Sheik...
Ik moet OoT maar eens gaan gamen

quote:

Nee, het is een zelda game. Zoek zelf maar uit wat dat betekend.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Okay, MM is dus ook een must-play?

quote:I skinny on Nintendo's E3 presentation (take from that other thread):
Iwata's E3 speech:
After you have no doubt witnessed very interesting demonstrations by two other technology companies, you may be asking -- how will NEEEEEENTENDO respond?
The answer is simple. We don't give a f-ck. So f-ck Will Smith and f-ck you too. We'll give you puppies and you'll like it.
Thank you, and good day.
*Miyamoto jumps out of a cake dressed in a Princess Peach outfit*
"I'm not Princess Peach, but she may need your help and Mario's help ... ON THE REVOLUTION!"
*crowd goes crazy*
Top that Sony or Microsoft

quote:Op donderdag 28 april 2005 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Okay, MM is dus ook een must-play?
.............................. serieus Gijs......... wat doe je me aan............................................... ! Nootje.... zet deze games eens bovenaan je lijst wil jequote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oni Link...
Sheik...
Ik moet OoT maar eens gaan gamen

OoT doe ik van de zomer. Dat had ik me al voorgenomenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
.............................. serieus Gijs......... wat doe je me aan............................................... ! Nootje.... zet deze games eens bovenaan je lijst wil je

Niet tussendoor een filmpje van Reggie die op bezoek gaat bij MS en Sony om willekeurig de kont te schoppen van mensen, en hun naambordje af te pakken?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaming Age Forums zijn eigenlijk veel toffer dan GAM, iemand heeft bijvoorbeeld al de Nintendo persconferentiedetails gehoord!
[..]![]()
![]()

Go sherlock!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaming Age Forums zijn eigenlijk veel toffer dan GAM,...

quote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OoT doe ik van de zomer. Dat had ik me al voorgenomen

Zwangere vrouwen !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:22 schreef Xrenity het volgende:
Zelda scans:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom duurt het nog zo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |