Nou.. Was vanmiddag bij een vriend die z'n Cube kapot had, het ding las soms nog na een tijdje laden een disc, maar bijna niet verder. Het leek erop dat de lens niet goed meer was. Hij had geïnformeerd naar reparatiekosten, maar dat kostte minstens 60¤, waarschijnlijk meer. Die gaat dus een nieuwe halen.quote:
En de lens schoonmaken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nou.. Was vanmiddag bij een vriend die z'n Cube kapot had, het ding las soms nog na een tijdje laden een disc, maar bijna niet verder. Het leek erop dat de lens niet goed meer was. Hij had geïnformeerd naar reparatiekosten, maar dat kostte minstens 60¤, waarschijnlijk meer. Die gaat dus een nieuwe halen.
Mijn launchcube doet het nog steeds perfect (die van hierboven was trouwens iets jonger, paar maanden na de launch gekocht).
subjectiefquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die nieuwe Zelda ziet er puik uit, hopen dat de gameplay niet zo crappy is als TWW..
idd... de GBA is nog steeds een topper! Speel er dagelijks op, er zijn dan ook genoeg leuke platformers voor te krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het ook. Je kan zeggen wat je wilt.. maar de GameCube is doder dan de GBA...
Het GBA topic is doder dan het NGC topic...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef Thomper het volgende:
maar de GameCube is doder dan de GBA...
Komt vast wel een pack aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Ik krijg echt weer helemaal het Ocarina Of Time gevoel. Daar heb ik echt Zo verschrikkelijk naar uitgekeken. Nu nog een gamecube...
Mening begint met "ik vind" of "ik ben van mening dat".quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Net zoals alle andere meningen in dit topic.
Nee, dat worden dan lekkere posts (vind ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Mening begint met "ik vind" of "ik ben van mening dat".
Ik denk dat de gemiddelde user hier niets van aantrektquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, dat worden dan lekkere posts (vind ik). Ik mag hopen dat gemiddelde user wel zo intelligent is om meningen van feiten te onderscheiden, ook al worden meningen als feiten gebracht.
Had ie al geprobeerd, was verder ook weinig aan te zienquote:
Ja leuk voor Edge, maar het meeste is al bekendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
Edge van volgende maand
[afbeelding]
Staan ook de eerste details van de XBox 360 in.
Ja want op 12 mei word dat allemaal bekend gemaakt, maar jah, dat van ZELDA is natuurlijk wel cool, net zoals de cover!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja leuk voor Edge, maar het meeste is al bekend
Briljantquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Disney of Hello Kitty auto in Forza?Zie hiero.
roflquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:02 schreef King_of_cubes het volgende:
ik zeg... ziekelijk
alhoewel sommige stukjes wel leuk zijn![]()
Gezicht is wat vreemd idd, voor de rest wel coolquote:Op zondag 8 mei 2005 17:18 schreef MMaRsu het volgende:
WoehaaCheck wat een vriendin voor me heeft gemaakt!
[afbeelding]
Het gezicht is een beetje raar, maar kijk het detail in de tekening.
Klaar?quote:
Tekeningen doen me niets, al is deze wel mooi.quote:
Het zuigt nog harder dan je vriendin..quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja
Als Corky Thatcher een zwaard zou hebben zou dit prachtig zijn.
Als je de geruchten allemaal mag geloven zul je er wel niet al te veel van zien. Het zou iets heel nieuws hebben (qua besturing?), verdwijnen naar de Revo (klinkt dan logisch) en van de Revolution gaan ze het nieuwe aspect schijnbaar niet laten zien. Dus kan je dat ook niet uit Mario 128 destilleren. Dus zullen ze wel een paar nutteloze beelden laten zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Mario 128
For the record, Mario 128 will make an appearance at this year's E3.
Wie the fuck is Corky Thatcherquote:
Dat wil je niet, geloof me.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry, komt me echt niet bekend voor. Is dat programma misschien ergens te vinden, dvd ofzo ?
het leven is voor Corky een Gamecube....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:36 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heeft corky ook een gamecube...?
Sterker nog.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:03 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof dat ik blij mag zijn dat ik die corky niet ken... Hij ziet er op die foto uit als een mongooltje
Ik ga hem niet halen denk ik... De muziek is toch wel belangrijk en het lijkt erop alsof meer dan de helft R'nB isquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:02 schreef King_of_cubes het volgende:
ik zeg... ziekelijk
alhoewel sommige stukjes wel leuk zijn![]()
Baten Kaitos houdt je wel even zoetquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ben klaar met ToS. Geheel uitgespeeld, alle titels, subquesten en wat je nog meer kan verzinnen.
3x uitgehaald om alles te halen, de laatste keer in mania mode. Super!
Shit, nu moet ik wat anders gaan doen/kopen.
Starwing, Baiten Katos, Paper Mario. Lastig.
mwoa, ziet er wel leuk uit, maar of het nou echt een topper word, betwijfel ik!quote:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58981quote:They may shake their head wearily and write it off as an indulgent experiment that's not for them. If that's the case, that's a shame, because in the quiet confines of Capcom's Hammersmith Euro HQ it was quite clear to us that what we have here is a game of immense promise, originality and charm that isn't a game you can just pick up and play and expect to understand or even like for at least the first half hour or so.
All we know is that Killer 7 is one of the only games that will be released this year that is daring to do anything new whatsoever, and deserves your attention on that basis alone.
Dat killer 7 trekt me totaal niet... geen idee wat ik moet verwachten !quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef speknek het volgende:
Eurogamer begint langzaam maar zeker psyched te raken heb ik het gevoel, ik ook:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58981
Uit welk spel komt het stuk dat ze doen voor Tetris?quote:Op zondag 8 mei 2005 05:25 schreef Retarded het volgende:
directe link voor degene die het koortje op willen slaan
http://www.missouri.edu/~(...)themesacappellax.wmv
Uit Tetris?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Uit welk spel komt het stuk dat ze doen voor Tetris?
Het stuk voor het tetrisdeuntjequote:
\quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het stuk voor het tetrisdeuntje
Ik heb geen geluidskaart hier, dus het wordt lastig...
quote:Um...Hello? maybe ZELDA IS the twilight princess. SHE is probably the werewolf
Uit welk blad komen deze shots?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
Twilight princes wtf? Mario Party 7 en mario strikers![]()
Game informer, iedereen doet het af als bullshit maar de meeste dingen zijn al bevestigd.quote:
Als het goed is welquote:
dat is echt raar, maar ik las net nog ergens dat de revolution dit jaar niet afkomt =Oquote:Op zondag 15 mei 2005 12:55 schreef Thomper het volgende:
Uh-oh.. Nintendo Europe's Media site heeft het GameCube icoontje verwijderd... komt die Revolution toch nog sneller?
[afbeelding]
Mario Soccerquote:Op zondag 15 mei 2005 13:21 schreef Thomper het volgende:
GameQube is E3 gebouw binnengeweest, Mario Soccer gespot.
http://gameqube.nl/article.php?id=10280
Aaahhh dat boeit nietquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef Thomper het volgende:
Dat noem je geen advertentie, dat noem je een nieuwsbericht in de GameInformer Rayman...
En dat noem je de Revolution.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aaahhh dat boeit niet![]()
Ik wil de revoltion!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |