zozo, ik weet dat het vroeg is.. maar het duurde toch 13 minuten voordat ik zo'n reactie kreegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:30 schreef speknek het volgende:![]()
Bannen die kloothommel
![]()
.
Baten Kaitos leek me qua verhaal inderdaad niet zo, maar ik zag hem bij de MediaMarkt en hij zag er toch wel betoverend uit. Misschien als er straks lange tijd niets uitkomt dat ik hem toch maar ga proberen.

te uitgebreid o.a. ik heb niet zo heel veel tijd om te games, dus ik moet het echt van games hebben die vrij kort en krachtig zijn. Games die je makkelijk voor 5 minuten aanzet. Denk maar aan Mario Kart, Rogue Leader en voor Xbox Burnout 3, Project Gotham, Halo etc etc. De enige uitzondering die ik heb is KOTOR 1, maar dat is omdat het star wars isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:55 schreef speknek het volgende:
Wat vind je er niet leuk aan? Te oppervlakkig? Of juist te diep en te lang? De puzzels in de dungeons?

Lijkt me logischquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef BMH het volgende:
Mijn leeft nog steeds! (launch cube).

Dankjewel lieve Cube, nog vele jaar. (1 jaar ja, over 2 jaar is het Revo tijd en is de Cube dood.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef gamecube_master het volgende:
De cube is vandaag 3 jaar in Europa, feliciteer je cube hier![]()

Cube is pas dood als ik Zelda 3x uitgespeeld hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dankjewel lieve Cube, nog vele jaar. (1 jaar ja, over 2 jaar is het Revo tijd en is de Cube dood.)

Nogal lang , maar erg leuk. Zie mijn review hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:24 schreef Chocobo het volgende:
Wie hebben er hier Baten Kaitos gegamed ? Noot jij toch ? Ik zal straks je review even lezen maar ik ben benieuwd hoe gamers hier deze RPG ervaren hebben !

Cool, die was me helemaal ontgaan. Je kan bij games.fok niet de RSS feed van nieuws en reviews bij elkaar doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nogal lang , maar erg leuk. Zie mijn review hier.

Ik heb hem even een uurtje gespeeld @ de gameshop en het lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Mmmm... toch ben ik erg benieuwd naar BatenDe reviews liegen er niet om.

Inderdaad, ik zag het ook. Je kan zeggen wat je wilt.. maar de GameCube is doder dan de GBA...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef mikando18 het volgende:
http://cube.ign.com/articles/609/609855p1.html?fromint=1
auch![]()

Wowquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
[afbeelding]Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAH
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |