Nou.. Was vanmiddag bij een vriend die z'n Cube kapot had, het ding las soms nog na een tijdje laden een disc, maar bijna niet verder. Het leek erop dat de lens niet goed meer was. Hij had geïnformeerd naar reparatiekosten, maar dat kostte minstens 60¤, waarschijnlijk meer. Die gaat dus een nieuwe halen.quote:

En de lens schoonmaken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nou.. Was vanmiddag bij een vriend die z'n Cube kapot had, het ding las soms nog na een tijdje laden een disc, maar bijna niet verder. Het leek erop dat de lens niet goed meer was. Hij had geïnformeerd naar reparatiekosten, maar dat kostte minstens 60¤, waarschijnlijk meer. Die gaat dus een nieuwe halen.
Mijn launchcube doet het nog steeds perfect (die van hierboven was trouwens iets jonger, paar maanden na de launch gekocht).

subjectiefquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die nieuwe Zelda ziet er puik uit, hopen dat de gameplay niet zo crappy is als TWW..

idd... de GBA is nog steeds een topper! Speel er dagelijks op, er zijn dan ook genoeg leuke platformers voor te krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag het ook. Je kan zeggen wat je wilt.. maar de GameCube is doder dan de GBA...

Het GBA topic is doder dan het NGC topic...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef Thomper het volgende:
maar de GameCube is doder dan de GBA...

Komt vast wel een pack aanquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Ik krijg echt weer helemaal het Ocarina Of Time gevoel. Daar heb ik echt Zo verschrikkelijk naar uitgekeken. Nu nog een gamecube...

Mening begint met "ik vind" of "ik ben van mening dat".quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Net zoals alle andere meningen in dit topic.

Nee, dat worden dan lekkere posts (vind ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Mening begint met "ik vind" of "ik ben van mening dat".

Ik denk dat de gemiddelde user hier niets van aantrektquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, dat worden dan lekkere posts (vind ik). Ik mag hopen dat gemiddelde user wel zo intelligent is om meningen van feiten te onderscheiden, ook al worden meningen als feiten gebracht.

Had ie al geprobeerd, was verder ook weinig aan te zienquote:

Ja leuk voor Edge, maar het meeste is al bekendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
Edge van volgende maand
[afbeelding]
Staan ook de eerste details van de XBox 360 in.

Ja want op 12 mei word dat allemaal bekend gemaakt, maar jah, dat van ZELDA is natuurlijk wel cool, net zoals de cover!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja leuk voor Edge, maar het meeste is al bekend

Briljantquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Disney of Hello Kitty auto in Forza?Zie hiero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |