Lees het vorige topic maar even door, begint bij pagina 6 ergens als je 50 reacties per pagina hebtquote:
Wel voor 25 euro bij FRS.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:58 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ben opzoek naar Tony Hawk Pro Skater 4 voor de cube
zou 15¤ moeten zijn, maar kan 'm nergens vinden...
Mario in Resident Evil 5! Kan ik 'm tenminste eens afknallen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
W
T
F
Eternal Darkness wordt steeds enger
Cool spel he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF is dat over Mario en sims trouwens
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Heel simpel. Mario zit in The sims 2 voor de cube. .....quote:Op woensdag 20 april 2005 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool spel he ?
WTF is dat over Mario en sims trouwens
................... oh !quote:Op woensdag 20 april 2005 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Heel simpel. Mario zit in The sims 2 voor de cube. .........
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
W
T
F
Eternal Darkness wordt steeds enger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
OMG, maar straks laat je mario sterven!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Heel simpel. Mario zit in The sims 2 voor de cube. .........
![]()
Ideequote:Op donderdag 21 april 2005 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMG, maar straks laat je mario sterven!
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik moet trouwens dat stuk opnieuw doen, ik stierf in het chapter wat erna komt, bij die grote reus met drie hoofden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:- The story begins with Link as an adult (he is 16 years old in this game and will grow up as the game progresses)
- The village that appears in the pics is the first area in the game (as Kokiri Village in OoT)
- Controls are similar to those of OoT and Wind Waker
- The game's extension is 2 to 3 times bigger than Ocarina of Time
- The adventure can last up to 70 hours
- Horse battles will be a main part of the game
- Eiji Aonuma says: "Making the water trasparent in this new Zelda as opossed to Wind Waker will allow us to give a realistic and more beautiful feel to the game and also open the game to a new subaquactic world"
- Z targetting found in OoT is again used (with the L button in the GC's controller)
- Jumping is again automatic
- Eiji Aonuma wants the graphical style to be close to manga-style (he thinks that the Link found in the SpaceWorld 2000 demo looked like a puppet and lacked personality)
Dat is een vertaling naar weer een andere taal.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:01 schreef Xrenity het volgende:
Uitgebreide vertaling
Staan geen spoilers in over het verhaal, Aonuma wil dit bewaren.
Ahhh,... jij heb alles al gezien zeker ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:39 schreef speknek het volgende:
Toch wel een beetje saaie vlaktes als je het mij vraagt..
Ach het is ook nooit goed heh.
Als jij vind dat dit smaakloze spellen zijn, ben je echt niet goed wijs, vooral ssbm speel ik nog vaak met vrienden, en nee ik ben geen 13.quote:1) Super Smash Bros. Melee 5,017,915**
2) Super Mario Sunshine 4,105,124**
3) Mario Kart Double Dash 3,962,413**
4) Zelda Wind Waker 3,764,752**
Mario Kart is geweldig, maar de rest vind ik niks... ik heb mn Cube dan alleen voor Mario Kart, Resident Evil en de Star Wars games.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als jij vind dat dit smaakloze spellen zijn, ben je echt niet goed wijs, vooral ssbm speel ik nog vaak met vrienden, en nee ik ben geen 13.
Kom op zeg, dit zijn gewoon fucking topgames, ik heb 1000x liever ssbm of zelda dan een fifa street of wat dan ook
Helemaal mee eens. De grootste deel van de top 10 bestaat stuk voor stuk uit echte classics die je nu nog steeds met veel plezier kunt spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als jij vind dat dit smaakloze spellen zijn, ben je echt niet goed wijs, vooral ssbm speel ik nog vaak met vrienden, en nee ik ben geen 13.
Kom op zeg, dit zijn gewoon fucking topgames, ik heb 1000x liever ssbm of zelda dan een fifa street of wat dan ook
In dat laatste geef ik je wel gelijk maar toch, re4 is nergens te bekennen en MP2 zou het toch ook beter moeten doen vind ik, net als jungle beat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jungle Beat is pas net uit in Amerika, maar hij zal het inderdaad niet geweldig hebben gedaan..quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:35 schreef mikando18 het volgende:
[..]
In dat laatste geef ik je wel gelijk maar toch, re4 is nergens te bekennen en MP2 zou het toch ook beter moeten doen vind ik, net als jungle beat.
Ik tel 2 games.quote:
Conclusie: Gamecube-bezitters hebben wel degelijk smaakquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Thomper het volgende:
[..]
En verder ook helemaal niks qua EA ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |