Daar heb je een punt! Maar omdat je er van uit gaat dat het allang geleden is en zo oud zijn ze nog niet zou je niet denken dat het een volwassen vrouw was (en die zat wel in die kist?)quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef tonks het volgende:
Sister zeggen ze toch niet little sister
Misschien was ze rond de 16/17 ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Maar omdat je er van uit gaat dat het allang geleden is en zo oud zijn ze nog niet zou je niet denken dat het een volwassen vrouw was (en die zat wel in die kist?)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:51 schreef keijz het volgende:
ik kijk het altijd
moet ik me hiervoor schamen, aangezien ik geen vrouw ben?![]()
Kan, kan... je word zo op het verkeerde been gezet! We kunnen het alleen maar afwachten denk ikquote:
Misschien worden we wel heel erg op het verkeerde been gezet ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef tonks het volgende:
Is er ergens in de serie gezegt dat dana een baby is?
Ik denk dat je wel een punt hebt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Lynette echt een af-en-toe verhaallijntje heeft wat alleen maar dient om de herkenning van de huisvrouwen thuis te bevredigen?
Waarvoor mijn innige dank!quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:55 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het nu aardig samengevat.
Bree wilde flipje eerst uit het zwemteam halen omdat hij volgens haar niet genoeg berouw toonde voro het veroorzaken van dat ongeluk. Zn pa was het hiermee niet eens omdat hij in aanmerking kwam voor een sportbeurs. Ruzie. Vervolgens komt Bree erachter dat hij wied rookt en wil ze weten waar hij dat verstopt. Dit hoort ze van zijn zusje en dit is dus in die locker. Eerst wil ze eruit halen om hem te confronteren of het gewoon weg flikkeren. Dan bedenkt ze dat dit de ideaale manier is om hem uit het zwemteam te halen, dus verlinkt ze hem.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Ja, de losse eindjes heb ik weer aan elkaar geknoopt!Dank & hulde voor jullie!
Het is me alleen nog niet duidelijk WAT en HOE Bree hem nou precies erin luisde...?
Ah, dacht ook zoiets, het lijkt alleen nog zoveel verhaal, voor twee afleveringen. Maar elke keer gebeurt er ook weer zoveelquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 volgens mij. 11 was de laatste in België
Vinden jullie ook niet dat Lynette echt een af-en-toe verhaallijntje heeft wat alleen maar dient om de herkenning van de huisvrouwen thuis te bevredigen?
Haar stoney zoon een lesje lerenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef dutch-mamma het volgende:
Alleen is me nog niet 100% duidelijk wat Bree nou precies met die weed in het kluisje deed...![]()
U bedoelt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:01 schreef One_conundrum het volgende:
En we hebben Mary Alice in deze aflevering zeker niet gehoord?
OP de set zijn er ook veel bitchfights:quote:
Maar ze is wel lachen! En zoo inconsequent, met haar normen en waarden en willen dat Flipje berouw toont...en dan luist ze haar eigen zoontje erin!! Het klopt totaal niet, maar het is wel leuk!quote:
Ja, zover snapte ik je welquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
Als alziend oog, geest en dergelijke
Volgens mij zei hij toch echt "I killed my baby sister"quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef tonks het volgende:
Ik heb het ff nagezocht. Op http://www.tvtome.com/tvt(...)d-24641/epid-368342/ staat:quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:18 schreef flubub het volgende:
Volgens mij zei hij toch echt "I killed my baby sister"
Oftewel: Dana moet ergens tussen de pak em beet 0 en 4 jaar zijn geweestquote:Julie: "I'm not sure I understand what you are saying."
Zach: "I killed my baby sister."
Zit iets in, maar aan de andere kant: einde en begin lopen niet altijd even synchroon in de serie geloof ik.quote:Mrs. Huber died in this episode, before Gabrielle decided to hold the fashion show. So why would she have been on the list and agreed to have worn the dress?!
Daar gaat mijn spannende theoriequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagezocht. Op http://www.tvtome.com/tvt(...)d-24641/epid-368342/ staat:
[..]
Oftewel: Dana moet ergens tussen de pak em beet 0 en 4 jaar zijn geweest
Iddquote:John's mother is suspicious of the affair when a friend (while playing basketball) asks, how is the affair going with the older married woman. Yet, she suspects Susan. Since Susan is divorced, she should have been off the list of suspects immediately.
Ja, nu wel, nadat je het hebt uitgelegd...!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Bree wilde flipje eerst uit het zwemteam halen omdat hij volgens haar niet genoeg berouw toonde voro het veroorzaken van dat ongeluk. Zn pa was het hiermee niet eens omdat hij in aanmerking kwam voor een sportbeurs. Ruzie. Vervolgens komt Bree erachter dat hij wied rookt en wil ze weten waar hij dat verstopt. Dit hoort ze van zijn zusje en dit is dus in die locker. Eerst wil ze eruit halen om hem te confronteren of het gewoon weg flikkeren. Dan bedenkt ze dat dit de ideaale manier is om hem uit het zwemteam te halen, dus verlinkt ze hem.
Eigenlijk heel logisch
quote:How does Bree's son Andrew get into the kitchen at the end of the episode? He doesn't have the new house key!
En daarom vind ik Bree met vlag en wimpel het leukste karakter...! En die Marcia speelt haar geweldig, kan in een fractie van een seconde haar gezichtsuitdrukking veranderen van "perfecte moeder en echtgenote" naar "kreng van de eeuw"... Alleen dát al is een genot om te zien!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:07 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Maar ze is wel lachen! En zoo inconsequent, met haar normen en waarden en willen dat Flipje berouw toont...en dan luist ze haar eigen zoontje erin!! Het klopt totaal niet, maar het is wel leuk!![]()
En het slot van de aflevering vond ik weer ontroerend!! Was mooi!
Hmm... lastig dat je het niet ff terug kunt kijken om te controlerenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:43 schreef Bonneke het volgende:
Euhm... volgens mij zei hij dat eerder, toen die moeder er nog niet bij stond, toen zij achter hun stond had hij het over dat huisvrouwtje ofzoiets dergelijks, maar niet over de oudere getrouwde vrouw?
Oké dan, ff gezocht en transcript gevonden!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hmm... lastig dat je het niet ff terug kunt kijken om te controleren
Bovendien is ze nog keihard de lekkerste ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En daarom vind ik Bree met vlag en wimpel het leukste karakter...! En die Marcia speelt haar geweldig, kan in een fractie van een seconde haar gezichtsuitdrukking veranderen van "perfecte moeder en echtgenote" naar "kreng van de eeuw"... Alleen dát al is een genot om te zien!
Oeh, daar zeg je zo wat. Paul gaat wel vaker de fout in. En Zach zit gewoon enorm in de knoop met zichzelf omdat hij het verdrongen heeft en denk dat hij het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef Weakling het volgende:
Volgens mij is in een eerdere aflevering ook gezegd dat er een baby moet zijn geweest, dat was op het moment dat het babykleedje met Dana erop voor het eerst tevoorschijn kwam. Laat ik eens een wilde gok doen over de "volwassen vrouw" in de kist. Ze hadden destijds een oppas en die heeft al dan niet per ongeluk de baby Dana gedood. Pa werd kwaad en heeft vervolgens de babysitter omgelegd. De baby zelf is netjes begraven ergens en de babysitter in de kist gestopt. Zou weleens mooi kunnen aansluiten bij het babysitter verhaal in de aflevering van vandaag ...
quote:Op woensdag 20 april 2005 08:48 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Bovendien is ze nog keihard de lekkerste ook![]()
Hier ook een chaos-avond.. ook de helft maar van alles meegekregen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef dutch-mamma het volgende:
OK, ik heb de topic geopend om heel hard te kunnen roepen: HELLUP! Ik heb een chaos-avond en daardoor miste ik de helft... Wie praat me bij? Ik zag dat Lynette een nanny zocht en vond, de modeshow, dat Bree de locker van haar zoon opende en dat Zach bekende dat hij zijn zusje heeft vermoord...
hmm spannend!quote:Ik las op een ander forum het gerucht dat Mary-Alice misschien wel in die kist ligt. MA heeft namelijk bij haar psycholoog (op dat bandje) gezegd dat MA haar echte naam niet is. Dat zou dus betekenen dat de vrouw die wij als MA kennen (die zelfmoord heeft gepleegd/de voice over) de vrouw is naar wie Mike op zoek is, maar hij weet dat niet, want hij denkt dat ze anders heet.
Ze weten nog niet dat Mrs. Huber vermoord is ... maar het is wel raar ja, want ze was al verdwenen voor die modeshow.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:35 schreef Attagirl het volgende:
Ik vroeg me nog wat af over Mrs. Huber en de modeshow. Je zag dat Mrs. Huber een jurk had uitgezocht, echt zo'n oude mutsen jurk. Maar toen Gabrielle in het ziekenhuis die ingeving kreeg om de modeshow te organiseren, was Mrs. Huber toen niet al vermoord?
Misschien een stomme vraag, ook ik heb niet de hele aflevering kunnen volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Nee hoor, het is niet raar. Edie woonde bij Mrs. Huber in en zij wist van Mrs. Huber dat die een tijdje naar haar zus zou gaan. De vrouwen weten niet beter of Huber is bij haar zus gaan logeren.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:08 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ze weten nog niet dat Mrs. Huber vermoord is ... maar het is wel raar ja, want ze was al verdwenen voor die modeshow.
Jwel, maar ze kan dan toch geen jurk besteld hebben voor die modeshow ... toen was ze al weg namelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, het is niet raar. Edie woonde bij Mrs. Huber in en zij wist van Mrs. Huber dat die een tijdje naar haar zus zou gaan. De vrouwen weten niet beter of Huber is bij haar zus gaan logeren.
Het klopt idd niet helemaal, ze hadden de modeshow eik vlak voor Paul moeten laten zien. Maar die afleveringen lopen niet helemaal van begin tot eind zeg maar. Het overlapt een beetje enzo. Gabrielle kreeg dat modeshow idee bijv. nog voor het begintunetje, waardoor het een beetje gelijktijdig gaat lopen met de vorige aflevering.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:35 schreef Attagirl het volgende:
Ik vroeg me nog wat af over Mrs. Huber en de modeshow. Je zag dat Mrs. Huber een jurk had uitgezocht, echt zo'n oude mutsen jurk. Maar toen Gabrielle in het ziekenhuis die ingeving kreeg om de modeshow te organiseren, was Mrs. Huber toen niet al vermoord?
Dat denk ik ook ja... dat hij er eigenlijk helemaal niks mee te maken heeft, maar Mary-Alice wel. En Paul ook, waarom pleegde Mary-Alice anders zelfmoord en werd Paul zo woest op Mrs Huber?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:07 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk trouwens dat Zach eik helemaal nx met de dood van die baby te maken heeft. Ventje kwam gewoon overstuur de keuken binnen en werd getroost met 'Je hoeft niet te huilen, jij hebt niks gedaan'. Maar nu vat hij het op alsof hij wel iets gedaan heeft. Of het was iets waar hij gewoon helemaal nx aan kon doen. Met papa's pistool gespeeld ofzo
Nee, volgens mij ook niet nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef ChrisJX het volgende:
Dana is eik Julie en Zach heeft nu z'n eigen zus gekust
Ik geloof trouwens dat Julie dat niet zo leuk vond
Preciesquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, volgens mij ook niet nee.
Julie is gewoon aardig tegen hem, meer niet
Video/dvd recorderquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan het niet zien a.s. dinsdag :S
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb t/m afl 18 binnen op DVDMARATHOOON!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de reden was dat als ze in deze snelheid zouden doorgaan met uitzenden, ze de VS zouden inhalen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:58 schreef MadGuy het volgende:
Net 5 gaat bij mijn weten door. Volgens mij was dat ook min of meer de reden waarom de Belg stopte met het uitzenden van het gehele seizoen...
Humor!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Hebben jullie die test gedaan?
http://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html
Handig zo'n datingsitequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:02 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik schijn een Gabrielle te ambieëren...
Volgens de kwis moet ik voor een Susan gaan, en dat vind ik best okquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:37 schreef sol1tair het volgende:
Volgens de kwis zou ik voor een Evie moeten gaan, maar ik wil een Bree![]()
Dus Carlos had het wel zelf gedaan, of iets ergers waardoor ze hem voorlopig niet in huis wil hebben.. ik begrijp er niet zoveel meer vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:38 schreef karoltje het volgende:
Gabrielle deed dat zodat Carlos voorlopig nog even niet vrij komt! Echt goed van dr! Heftig!
En die Rex. Smeerkees. Was even teleurgesteld dat Bree weer zo liefelijk deed tegen Rex maar gelukkig kickte ze ass
.
Ik ben een Lynette. En ja, ik heb kinderen die ik af en toe wel achter het behang zou willen plakken!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb het echt al te vaak niet gezien..
Hebben jullie die test gedaan?
http://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html
Haha ik ook volgens die test. Ik slikte ooit Ritalinquote:Op woensdag 27 april 2005 00:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ben een Lynette. En ja, ik heb kinderen die ik af en toe wel achter het behang zou willen plakken!![]()
Ben ik de enige die die documenten eerst doorgelezen had, voor je ze in de open haard zou gooien?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef Lexie het volgende:
Gabrielle zal dat paspoort hebben verbrand nadat ze wist dat Carlos niet onschuldig was. Daarnaast zullen ook wel de nodige smerige dingetjes in die documenten gestaan hebben.
Dat meen je niet! Ben in Londen al tot aflevering 15 gekomen en zit nu dus te wachten hier tot ik het weer kan volgen. Is dus mooi kutquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:09 schreef Lethe het volgende:
Net 5 heeft Desperate Housewives aangekocht tot 31 mei (heb net een mail van ze gehad). Als ik het goed heb uitgerekend is dat tot 1x15 - Impossible
Ja, maar als je om de redenen kijkt waarom ze van elkaar willen scheiden vind ik wel dat Bree gelijk heeft om bitchy te doen, Rex ging vreemd, tenminste, dat denkt zij dan. Rex wou alleen maar van haar af omdat ze zich altijd zo perfect gedroeg.... Vreemdgaan vind ik persoonlijk wel een ernstigere zaak....quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die documenten eerst doorgelezen had, voor je ze in de open haard zou gooien?
Wat een asociale rotstreek van Bree, om als je man in het ziekenhuis ligt, je zo theatraal te laten gaan. Haar man wilde al veel eerder een scheidng, maar daar verzette ze zich enorm tegen, waarbij haar man zich bijzonder fatsoenlijk tegenover haar gedroeg, en nu wil zij scheiden en gaat ze de bitch uithangen...Van perfectionistische huisvrouw naar perfectionistische verbitterde bijna ex-vrouw. Past wel bij dat superegocentrische karakter van Bree.
Leuke serie dus, ik zit er helemaal in.![]()
Potje Ritalin delen?quote:
Nu we wat van Rex zijn fetish weten, denk ik dat Rex het eigenlijk wel lekker vond. Hoe Bree tegen hem tekeer ging...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:54 schreef Beach het volgende:
Bree pakt die laffe Rex tenminste eens goed terug![]()
Heerlijk hoe bitchy ze was![]()
Als ik het goed heb gezien gooide ze dus die documenten helemaal niet in de open haard, maar enkel dat paspoort. Ik moet trouwens wel zeggen dat Gabrielle wel schijheilig is. Nu dus de geraakte huisvrouw uithangen en het allemaal blijkbaar zo erg vinden wat Carlos allemaal heeft uitgespookt, terwijl ze op zijn centen zit te teren in dat huis en ook nog met de tuinman aan het wippen is........ Trouwens, die moeder van hem die daar achter was gekomen heb ik nu helemaal niet meer zien terugkomen, die wilde toch aangifte tegen haar gaan doen of zoiets?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die documenten eerst doorgelezen had, voor je ze in de open haard zou gooien?
Wat een asociale rotstreek van Bree, om als je man in het ziekenhuis ligt, je zo theatraal te laten gaan. Haar man wilde al veel eerder een scheidng, maar daar verzette ze zich enorm tegen, waarbij haar man zich bijzonder fatsoenlijk tegenover haar gedroeg, en nu wil zij scheiden en gaat ze de bitch uithangen...Van perfectionistische huisvrouw naar perfectionistische verbitterde bijna ex-vrouw. Past wel bij dat superegocentrische karakter van Bree.
Leuke serie dus, ik zit er helemaal in.![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ja, maar als je om de redenen kijkt waarom ze van elkaar willen scheiden vind ik wel dat Bree gelijk heeft om bitchy te doen, Rex ging vreemd, tenminste, dat denkt zij dan. Rex wou alleen maar van haar af omdat ze zich altijd zo perfect gedroeg.... Vreemdgaan vind ik persoonlijk wel een ernstigere zaak....
Als je in coma ligt gaat dat een tikje moeilijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien gooide ze dus die documenten helemaal niet in de open haard, maar enkel dat paspoort. Ik moet trouwens wel zeggen dat Gabrielle wel schijheilig is. Nu dus de geraakte huisvrouw uithangen en het allemaal blijkbaar zo erg vinden wat Carlos allemaal heeft uitgespookt, terwijl ze op zijn centen zit te teren in dat huis en ook nog met de tuinman aan het wippen is........ Trouwens, die moeder van hem die daar achter was gekomen heb ik nu helemaal niet meer zien terugkomen, die wilde toch aangifte tegen haar gaan doen of zoiets?
Weet je zeker dat je dezelfde serie volgt? Ik bedoel natuurlijk de moeder van de tuinman, Carlos zn moeder ligt idd in Coma...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je in coma ligt gaat dat een tikje moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nou zo duidelijk was dat niet hoor..quote:Op woensdag 27 april 2005 20:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dezelfde serie volgt? Ik bedoel natuurlijk de moeder van de tuinman, Carlos zn moeder ligt idd in Coma...
Je hebt die aflevering niet gezien? Was vorige week volgens mij, dan had je dat toch direct al geweten dat het om de moeder van de tuinman ging die aangifte zou doen of zo?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh, nou zo duidelijk was dat niet hoor..
Daarom is die test ook zo grappigquote:Op donderdag 28 april 2005 09:49 schreef ChrisJX het volgende:
Maar aan de andere kant: wie van de vrouwen had ik wel willen zijn
Nee, vorige week is er geen aandacht aan geschonken, en die week daarvoor eindigde het in een heftige sex scene....quote:Op donderdag 28 april 2005 09:49 schreef ChrisJX het volgende:
Maar wat zijn Susan en Mike ineens close, eindigde het vorige week niet met ruzie![]()
Oh ja, toen Paul Mrs. Huber vermoordde!!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:37 schreef somegirl het volgende:
Nee, vorige week is er geen aandacht aan geschonken, en die week daarvoor eindigde het in een heftige sex scene....
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Felicity Huffman en Marcia Cross, beter bekend als Lynette en Bree, hebben flink lopen bekken op een award show voor homo's:
[afbeelding]
Wááromquote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Felicity Huffman en Marcia Cross, beter bekend als Lynette en Bree, hebben flink lopen bekken op een award show voor homo's:
[afbeelding]
pfff, das onderhand nou ook niet bepaald bijzonder meer na die Spears/Aguilera/Madonna zoen vinden ineens andere celebs het blijkbaar ook nodig, beetje afgezaagd onderhand...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Wacht maar af....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:17 schreef amaranta het volgende:
Deze afleverig valt een beetje tegen...
Ja, dat was leuk!quote:
quote:
En even later stond ze zelf haar brood te verdienen als automeisje...!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef Samson het volgende:
Ik vond die opmerking van Gabrielle wel sterk, toen die schoonmaakster iets tegen dr zei, zo van die lelijke juwelen of zo, Gabrielle: don't you have a toilet to scrub or something![]()
Ja, jij hebt vast alle US-afleveringen al gezien...!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wacht maar af....
T word geweldig
Ik ben niet de enigste hierin zie ik!quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:36 schreef dutch-mamma het volgende:
![]()
Alwéér zo'n detail waarom ik dit de beste serie sinds Twin Peaks vind...!
Oh, dus Bree had Rex' slippertjes met Maisy maar gewoon voor kennisgeving moeten aannemen en dan hup, doorgaan met het leven? Die is mooiquote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef Tarak het volgende:
Je gaat uit elkaar omdat je niet meer bij elkaar past. Geen enkele reden om je bij een scheiding als een megalomane psychopaat te gedragen.
Een vrouw als Bree mag blij zijn dat ze zo lang getrouwd is geweest. Ze verstikt elk man met haar dominante gedrag, iedereen ontneemt ze zijn/haar vrijheid. De meeste mannen zouden al veel eerder gescheiden zijn.
Rex ging naar de hoeren, hij had geen affaire. Een hoer is meestal geen bedreiging voor je relatie.
Waarom vinden een aantal mensen Maisy zo stom. Ze gedroeg zich toch redelijk netjes t.ov. Bree. Ze gaf Rex zelfs huwelijksadvies.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:47 schreef phileine het volgende:
Maar wàt is er met Andrew gebeurd trouwens?!? Het is opeens een lieve, betrokken jongen met respect voor zijn ouders!!
Puber hequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:09 schreef rena het volgende:
En die Andrew is echt een gestoorde labiel, de ene keer komt hij heel erg voor zijn pa op, maar dan blijkt dat pa wat fout heeft gedaan is hij weer heel erg anti - pa, ik zou het niet pikken als mijn kind me zo veroordeelde en afzeek![]()
Dat wel, maar dan nog, ook die reactie op die aangereden vrouw die hij gaf, dat is toch best wel ziekquote:
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:18 schreef rena het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nog, ook die reactie op die aangereden vrouw die hij gaf, dat is toch best wel ziek![]()
Als Carlos haar mag bezoeken waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:13 schreef Lexie het volgende:
Zouden we eigenlijk nog wat horen over Mama Solis
De aflevering was al om 21.20 af gisteren, idd een minuut of 10 korter dan vorige afleveringen, zou er geknipt zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef Frollo het volgende:
Neuh hoor, ik geloof van niet. Hoe kom je daarbij?
Echt in een aflevering, of bij de epiloog?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:07 schreef MadGuy het volgende:
Omdat Net5 dat ook met Will & Grace flikt...
In een aflevering dus. Overigens denk ik zelf ook niets gemist te hebben hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt in een aflevering, of bij de epiloog?
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:13 schreef Lexie het volgende:
Zouden we eigenlijk nog wat horen over Mama Solis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Wat belachelijk van Net5.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]
JaIs dat niet in de hele serie zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:24 schreef MadGuy het volgende:
De zus van Mrs. Huber gaat vast ook nog voor leuke situaties zorgen!
Dat is natuurlijk niet toevallig, in de rust van voetbalwedstrijden zie je ook alleen maar reclames van auto's, bier en scheermesjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:39 schreef Dandilion het volgende:
Is het jullie ook opgevalllen dat de reclames tussne door op vrouwen gericht zijn, haar, make up, kleding, wasmiddelen etc reclames! Echt allemaal.
In de serie vallen wel steeds rare gaten, dingen die ineens helemaal niet meer meespelen in het verhaal op dit moment. Als je toch door iemand zn moeder wordt geconfronteerd dat je t met dr minderjarige zoon doet en dat je wel wat kan verwachten, dan verwacht je toch ook iets in de volgende afleveringquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:34 schreef One_conundrum het volgende:
en horen we nog wat van dat vreemdgaan van Gabbriëlle?
Ik ga er zelf vanuit dat ze dat soort dingen in latere afleveringen opvullen, wanneer je het niet meer zo verw8..ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Samson het volgende:
[..]
In de serie vallen wel steeds rare gaten, dingen die ineens helemaal niet meer meespelen in het verhaal op dit moment. Als je toch door iemand zn moeder wordt geconfronteerd dat je t met dr minderjarige zoon doet en dat je wel wat kan verwachten, dan verwacht je toch ook iets in de volgende aflevering![]()
ik had geen eens tijd om even naar het toilet te gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:47 schreef amaranta het volgende:
extreem korte reclame
Oh gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef amaranta het volgende:
Die verhaallijn is zojuist aan zijn einde gekomen. Enneh Vulture, mijn vriend kijkt ook...
goeie vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef amaranta het volgende:
Hmm alle pillen zijn toch hetzelfde? Die van maandag dinsdag woensdag etc? Of verwisselde hij ze nou voor compleet andere pillen?
Volgens mij waren het totaal andere pilletjes dan anticonceptiepillen. Anders zou het een beetje onzinnig zijn, toch?quote:
ja je moet wat over hebben voor een kindquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij waren het totaal andere pilletjes dan anticonceptiepillen. Anders zou het een beetje onzinnig zijn, toch?
Wel een monnikkenwerk...
Je kunt ook te ver gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef amaranta het volgende:
Sterker nog, ik neem het voor hem op, want hij is er nou niet.
Nou moet ik hem nog zo ver zien te kijken dat hij ook:
Gilmore Girls en The OC gaat kijken.
Iets over zijn dochterquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:12 schreef Lexie het volgende:
Wat besprak Mike nu precies met die kerel? dat stuk heb ik een beetje gemist.
ZE hebben het wel over een BABY blanket. Ik denk idd dat het een baby is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef tonks het volgende:
Maar het lijk dat in de kist zat was volgens mij geen baby, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
ZE hebben het wel over een BABY blanket. Ik denk idd dat het een baby is.
Nope. Een volwassen vrouw. Of in ieder geval een volwassene.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Maar het lijk dat in de kist zat was volgens mij geen baby, toch?
11 (als je de pilot als afl. 0 telt)quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Apfel het volgende:
Welke episode nummer was het? Ik heb het gisteren gemist
Oh, dus toch gewoon Deirdre. Ik dacht Mary-Alicequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
Dat was toch een foto van Deirdre
Nààh, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef amaranta het volgende:
Tenzij Deidre = Mary-Alice
Twas wel een oude foto waarop Mike en Deirdre een heel stuk jonger er uit zagen, dus wie weet is Deirdre en Mary-Alice wel 1 en dezelfde persoon. Witness relocation program of zoiets?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nààh, dat denk ik niet.
We hebben immers foto's van allebei gezien en ze lijken niet op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |