Vroegâh toen drempels nog kuilen waren en Inso nog rondslette in het uitgaansleven, waren zoenende vrouwen een ware happening. Nadat ik voor het eerst met een vrouw gezoend had, konden mijn vriendinnen hun oren niet geloven en wilden ze álles weten. Als er twee vrouwen op de dansvloer stonden te zoenen, stond er een hele groep mensen omheen te kijken.
Inmiddels zoenen vrouwen/meisjes zo vaak met elkaar, dat het net lijkt alsof je een unicum bent als vrouw zijnde wanneer je geen andere vrouw hebt gezoend.
Neem bijvoorbeeld het TV programma Temptation Island (voor de mensen die het niet kennen, 4 stellen worden uit elkaar gehaald, de mannen worden met een aantal vrijgezelle vrouwen op een eiland gezet en de vrouwen met een aantal vrijgezelle mannen en dan maar afwachten of er iemand vreemd gaat) dit jaar heb ik daar al meer vrouwen met elkaar zien zoenen, dan mannen met vrouwen. Een van de dames riep zelfs tegen een van de bezette heren; "als jij vanavond met ons meegaat naar de jacuzzi, ga ik met haar zoenen."
Waarom zoenen vrouwen elkaar opeens zo vaak ende veel? Om mannen uit te dagen? Om te laten zien hoe vrijgevochten je bent? Of is je beste vriendin zo leuk dat het normaal is om elkaars amandelen te controleren?
En is het voor de mannen nog wel opwindend om zoenende vrouwen te zien? Of haal je je schouders op en loop je verder omdat je denkt "alweer?"
Echte liefde!En ik zag dat het goed was.