wat hij zegt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:04 schreef bolivian het volgende:
Al dat populaire ge-bi tegenwoordig,.
Een vrouw die denkt mij te kunnen enthousiasmeren door met een andere vrouw te gaan zoenen heeft het glad mis!
Een zwaktebod, niets meer, niets minder.
Zou het idd alleen maar aandachttrekkerij zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach, gewoon, in het grootste geval is het een sneu geval van aandachttrekkerij. Vaak gebeurt dit door onzekere Breezertypes.
In het andere geval is het natuurlijk meer dan prima
quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mannen rukken graag bij bisexuele meisjes. Maar zodra ze horen dat de meisjes in kwestie gewoon 100% op vrouwen vallen, moeten ze walgen bij de gedachte dat ze ooit bij 'potten'hebben gerukt.
Het is gewoon triest.
Jongeeeee........quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:24 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind het zowieso walgelijk, dus mij zal een meisje er nietrmee opwinden of de aandacht trekken.
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:13 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zag vandaag nog twee knappe meisjes hand in hand lopen bij de V&D
Maar ze waren zo mooi,quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Gadverdamme..
Zoenen prima, maar handjes .....
Je bent niet bi als je ook niet beftquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:48 schreef PDOA het volgende:
Wanna-bi
en daarom wanna-bi.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je bent niet bi als je ook niet beft![]()
Kun je dat niet eens hier voor komen doen met een paar vriendinnen aub,want in mijn ogen zijn zoenende/vrijende vrouwen niet alleen ERG erotisch om naar te kijken,ik vind het ware KUNST waar ik uren naar kan kijken....quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
Vroegâh toen drempels nog kuilen waren en Inso nog rondslette in het uitgaansleven, waren zoenende vrouwen een ware happening. Nadat ik voor het eerst met een vrouw gezoend had, konden mijn vriendinnen hun oren niet geloven en wilden ze álles weten. Als er twee vrouwen op de dansvloer stonden te zoenen, stond er een hele groep mensen omheen te kijken.
Inmiddels zoenen vrouwen/meisjes zo vaak met elkaar, dat het net lijkt alsof je een unicum bent als vrouw zijnde wanneer je geen andere vrouw hebt gezoend.
Neem bijvoorbeeld het TV programma Temptation Island (voor de mensen die het niet kennen, 4 stellen worden uit elkaar gehaald, de mannen worden met een aantal vrijgezelle vrouwen op een eiland gezet en de vrouwen met een aantal vrijgezelle mannen en dan maar afwachten of er iemand vreemd gaat) dit jaar heb ik daar al meer vrouwen met elkaar zien zoenen, dan mannen met vrouwen. Een van de dames riep zelfs tegen een van de bezette heren; "als jij vanavond met ons meegaat naar de jacuzzi, ga ik met haar zoenen."
Waarom zoenen vrouwen elkaar opeens zo vaak ende veel? Om mannen uit te dagen? Om te laten zien hoe vrijgevochten je bent? Of is je beste vriendin zo leuk dat het normaal is om elkaars amandelen te controleren?
En is het voor de mannen nog wel opwindend om zoenende vrouwen te zien? Of haal je je schouders op en loop je verder omdat je denkt "alweer?"
Invloed van GTST, ONM, de dinsdagprogrammering op NET5 misschien?quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:58 schreef het_ismij het volgende:
Wha het is tegenwoordig heel gewoon,..
Ik kijk er niet meer van op iig,..
Waarom ze het doen? just ask them,..
Ik wil wel aan de rand van je bed komen staan om je met een spandoek aan te moedigen wanneer je met een vrouw gaat liggen rollebollen hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:29 schreef ch0c0 het volgende:
Ik val gewoon ook op vrouwen, mag dat? Ik denk bij het zoenen met een vrouw net zo min aan mijn directe omgeving als wanneer ik met een man zoen. Zo'n meisje wat zoent om de aandacht alleen daar heb ik niks aan, want aan de rand van mijn bed staat niemand te kijken of te joelen.
Idd, al zou ik dat laatste best wel een keer heel grappig vindenquote:Op zaterdag 30 april 2005 08:29 schreef ch0c0 het volgende:
Ik val gewoon ook op vrouwen, mag dat? Ik denk bij het zoenen met een vrouw net zo min aan mijn directe omgeving als wanneer ik met een man zoen. Zo'n meisje wat zoent om de aandacht alleen daar heb ik niks aan, want aan de rand van mijn bed staat niemand te kijken of te joelen.
Publiek nodig,meld bij bij deze als 1e aan........quote:Op zondag 1 mei 2005 01:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Idd, al zou ik dat laatste best wel een keer heel grappig vinden![]()
Dammmmmmmmmm right!(Shaft)quote:Op zondag 1 mei 2005 03:17 schreef MisterICE het volgende:
Ik zie liever 2 meiden zoenen, dan een meid en een andere jongen. Het kijken naar die gast is niet echt smakelijk, bij 2 vrouwen daarintegen kan ik de situatie vanuit elke invalshoek eens goed bekijken![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind zoenende mannen veel spannender.
Geniet maar met mate is een slogan.........al gaat ie niet voor deze hype op!quote:Op zondag 1 mei 2005 03:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
idd, maar best jammer vind t wel n leuke hype![]()
Ah, met de juiste tegenspeelster wil ik me hier ook nog wel een keer aan wagenquote:Op zondag 1 mei 2005 01:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Idd, al zou ik dat laatste best wel een keer heel grappig vinden![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 03:17 schreef MisterICE het volgende:
Ik zie liever 2 meiden zoenen, dan een meid en een andere jongen. Het kijken naar die gast is niet echt smakelijk, bij 2 vrouwen daarintegen kan ik de situatie vanuit elke invalshoek eens goed bekijken![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:34 schreef patty het volgende:
Tja, alleen twee zoenende necrofiele dwergen trekken nog bekijks in het uitgaansleven tegenwoordig
of ze beseffen dat vrouwen toch aantrekkelijker zijn dan mannen,...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind dat er een slotje op dit topic moet
dadelijk gaan meisjes er over nadenken en dan doen ze het niet meer in het openbaar
daar ben ik niet zo bang voor; zodra ze mij zien is dat gevoel wel weer overquote:Op zondag 1 mei 2005 18:32 schreef het_ismij het volgende:
[..]
of ze beseffen dat vrouwen toch aantrekkelijker zijn dan mannen,...![]()
![]()
Exact mijn mening.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:33 schreef Heerlijk_helder_Grolsch het volgende:
Twee mooie vrouwen die met elkaar zoenen, niks mis mee hoor
Ja, mits teder en goed uitgevoerd. Dat kunnen breezah-meisjes niet met elkaar. En zijn in mijn ogen dus niet opwindend. Overigens op verzoek van twee dames wel eens met een vriend van me gezoend. Geen idee of ze het opwindend vonden. Mij deed het in ieder geval niet veel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
En is het voor de mannen nog wel opwindend om zoenende vrouwen te zien?
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als er echt oprecht gezoend wordt is 't nooit gewoontjes.
Yups...quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:34 schreef erodome het volgende:
Tja, ik denk dat het een combinatie is van veel dingen, lekker uitdagen op een toch wel veilige manier(je vriendin is toch wel save ground), stoer gevonden willen worden, toch ook wel een beetje nieuwschierigheid en dat soort gedoe.
In ieder geval voor degene die het alleen bij zoenen houden als er mannen in de buurt zijn die ze leuk vinden.
dus ik mag voor jouw neus zoenen? ik ben lesbisch hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yups...
2 meiden waren gek op elkaar en zaten elkaar te zoenen terwijl ze beide verkering hadden. En ze zijn diezelfde dag nog naar Lowlands gegaan ze hebben beide geslapen in dezelfde tent. Veel gelachen (vanwege de nachtelijke geluiden)... en niks door verteld en ergens wel grappig..
Een combinatie van aandacht, safe ground en mensen uit de tent lokken (letterlijk en figuurlijk)..
En je hoort mij niet klagen als 2 meiden liggen te zoenen, sterker nog het heeft iets esthetisch (don't ask me why). Gewoontjes is het niet... maar afeurdingswaardig is het ook niet.... spannend wel.
-- A girls thing denk ik dan maar. --![]()
Ja, het is jouw keuze..... jouw opvatting..... jouw leven..... en je bent geen bezit van.....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:31 schreef sararaats het volgende:
dus ik mag voor jouw neus zoenen? ik ben lesbisch hoor
Ik moet er niet aan denken. En mja dan ben ik maar niet hip, maar ik heb er geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
Inmiddels zoenen vrouwen/meisjes zo vaak met elkaar, dat het net lijkt alsof je een unicum bent als vrouw zijnde wanneer je geen andere vrouw hebt gezoend.
Min of meer. De meeste meiden doen het volgens mij toch om interessant over te komen. En juist dat maakt ze dan weer totaal niet interessant.quote:haal je je schouders op en loop je verder omdat je denkt "alweer?"
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als er echt oprecht gezoend wordt is 't nooit gewoontjes.
bla bla bla.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:47 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik denk dat bisexuele of homosexuele mannen daar ook meer discretie voor hebben, en dat het daarom zo 'gewoon' is geworden dat vrouwen met elkaar zoenen, ze houden minder rekening met hun omgeving..
Jep. Dat vind ik verontrustend, oneerlijk enzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Met discretie heeft het m.i. echter niks te maken, wellicht wél met de antipathie die veel mensen tegen homo's koesteren iit tegen lesbo's. Vrouwen die op vrouwen vallen hebben het dan wel een tikkeltje gemakkelijker.
Hetero's zijn toch ook discreet? Als je uitgaat zie je (ligt aan de plek waar je uitgaat natuurlijk) echt niet elke 5 minuten recht voor je neus een man en een vrouw zoenen.. net zoals je echt niet elke 5 minuten recht voor je neus 2 mannen ziet zoenen.. Maar toevallig zie je dus wél elke 5 minuten recht voor je neus 2 vrouwen zoenen... Het komt gewoon veel vaker voor, en ik geloof persoonlijk niet dat lesbische vrouwen nou zo bijster veel meer zoenen dan dat hetero's of homo's doen, dus dan heeft het wel met discretie te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het heeft echt niet te maken met 'rekening houden met...'. Waarom zouden homo's discreet zijn? Als hetero's mogen zoenen in het openbaar, mogen homo's dat ook. Gelijke rechten enzo.
maar jij zegt het alsof homo's meer discreet zijn dan lesbo's of hetero's en dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:27 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Hetero's zijn toch ook discreet? Als je uitgaat zie je (ligt aan de plek waar je uitgaat natuurlijk) echt niet elke 5 minuten recht voor je neus een man en een vrouw zoenen.. net zoals je echt niet elke 5 minuten recht voor je neus 2 mannen ziet zoenen.. Maar toevallig zie je dus wél elke 5 minuten recht voor je neus 2 vrouwen zoenen... Het komt gewoon veel vaker voor, en ik geloof persoonlijk niet dat lesbische vrouwen nou zo bijster veel meer zoenen dan dat hetero's of homo's doen, dus dan heeft het wel met discretie te maken.
Nee, dat zeg ik helemaal niet.. ik zeg dat 2 vrouwen die met elkaar zoenen in mijn ervaring minder discreet zijn dan welke andere koppeling dan ook. Je ziet het gewoon veel vaker. En de sexuele revolutie hebben we nu wel gehad hoor, het is precies evenveel geaccepteerd als 2 homo's zoenen of 2 hetero's of wat dan ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar jij zegt het alsof homo's meer discreet zijn dan lesbo's of hetero's en dat is natuurlijk niet zo.
Bovendien is het 'in' om als vrouw met een andere vrouw te zoenen, tussen man en vrouw is het niets bijzonders en zoenen tussen mannen wordt maatschappelijk niet geaccepteerd. Genoeg andere verklaringen dus.
Dat er gejoeld wordt zegt niet echt iets de mate waarin het geaccepteerd is, maar de mate waarin het door omstanderd gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:03 schreef Mellone het volgende:
Lol ik heb nog nooit mensen zien joelen bij een heterostel dat staat te zoenen...
en bij twee meisjes heb ik dat vaak genoeg meegemaakt dus dat het evenveel geaccepteerd is, is ook onzin.
Het wordt heel anders gewardeerd. En het wordt ook geaccepteerd, alleen op een andere manier.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:05 schreef Speth het volgende:
[..]
Dat er gejoeld wordt zegt niet echt iets de mate waarin het geaccepteerd is, maar de mate waarin het door omstanderd gewaardeerd wordt.
Mja kijk, als ik uitga en ik zie twee meisjes die staan te zoenen zit ik daar totaal niet mee. Dat is ook acceptatie. Als ik een jongen en een meisje zie zoenen zal het me aan m'n reet roesten. Das wel wat anders.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:45 schreef Mellone het volgende:
haha lol da is het hem juist, als het geaccepteerd zou zijn, zou er niet op een andere manier naar gekeken worden
Dat is natuurlijk nooit te bewerkstelligen, gasten kijken daar altijd anders naar.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:45 schreef Mellone het volgende:
haha lol da is het hem juist, als het geaccepteerd zou zijn, zou er niet op een andere manier naar gekeken worden
Ja idd! of er komen van die jongens naar je toe die 'wel even mee willen doen' of iets in die richting!quote:Op zondag 8 mei 2005 19:29 schreef Mellone het volgende:
Ja maar dat joelen is niet altijd positief hoor, vaak genoeg word toch even aangegeven dat alles wat we nodig hebben een goede beurt is. En dat zijn meestal nog de vriendelijke
Ben je een Zeeuw?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:04 schreef bolivian het volgende:
Al dat populaire ge-bi tegenwoordig,.
Een vrouw die denkt mij te kunnen enthousiasmeren door met een andere vrouw te gaan zoenen heeft het glad mis!
Een zwaktebod, niets meer, niets minder.
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo bang voor; zodra ze mij zien is dat gevoel wel weer over
quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mannen rukken graag bij bisexuele meisjes. Maar zodra ze horen dat de meisjes in kwestie gewoon 100% op vrouwen vallen, moeten ze walgen bij de gedachte dat ze ooit bij 'potten'hebben gerukt.
Het is gewoon triest.
Die sletjes verpesten het gewoon voor de echte lesbo'squote:Op woensdag 11 mei 2005 21:57 schreef stijgende_ster het volgende:
![]()
Maar tegenwoordig zie je ook al die meisjes van 15 het doen, omdat dat zo stoer is ofzo..Beetje triest..
Is me ook weer wijsgemaakt door twee Zweedse meiden op vakantie, dat het daar compleet normaal is om bij het drinken van tequila de citroen bij elkaar uit de mond te happen. Misschien dat ze het ter plekke verzonnen(vooruit, ik doe er niet moeilijk overquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:33 schreef JZweeds het volgende:
Hier in Nederlnad is het niet gewoontjes. Zou voor de gein eens uitgaan in Stockholm (of iedere ander Zweedse plaats). Daar zie je niets anders. Ik schat zo dat 5% van de Zweedse dames pot is, 5% hetero en de andere 90% is bi.
Naar het Noorden?quote:
ik ben nu 20. maar nee ik vond er echt niets opwindens aan. terwijl toen ze gewoon "geil"aan het dansen was met haar dat wel heel opwindend vond maar toen ze zoende was dat ook direct weg. ik denk dat het gewoon de jaloesie is..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:51 schreef rameijer het volgende:
@Zimmerbach: afgezien van de pijn vond je het niet ook ergens opwindend?
of je dacht aan je toets Nederlands van de volgende dag die je vast niet gehaald hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:32 schreef Zimmerbach het volgende:
[..]
ik ben nu 20. maar nee ik vond er echt niets opwindens aan. terwijl toen ze gewoon "geil"aan het dansen was met haar dat wel heel opwindend vond maar toen ze zoende was dat ook direct weg. ik denk dat het gewoon de jaloesie is..![]()
Ik ook, maar ik haat ook de mannen die er bij gaan staan kwijlen. Laatst zoende (lees: kus van 3 sec. op haar mond) ik mijn vriendin in een heterotent en dan is er meteen zo'n gast die een bakje nodig heeft om zijn kwijl in op te vangenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik erger me iig dood aan die domme gansjes die alleen maar zoenen met elkaar om mannen op te hitsen.
*proest*quote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik haat ook de mannen die er bij gaan staan kwijlen. Laatst zoende ik mijn vriendin in een heterotent en dan is er meteen zo'n gast die een bakje nodig heeft om zijn kwijl in op te vangen.
Ja.. en niet omdat we van die ontzettend lekkere wijven zijn (want jij denkt geloof ik dat ik daar op doel) maar omdat het een sneue gast is. Laat 'm dan even een paar van die aandachtsgeile breezermokkels zoeken.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik haat ook de mannen die er bij gaan staan kwijlen. Laatst zoende (lees: kus van 3 sec. op haar mond) ik mijn vriendin in een heterotent en dan is er meteen zo'n gast die een bakje nodig heeft om zijn kwijl in op te vangen.
Een kusje?! Als dat niet eens mag. Kan ik er wat aan doen dat ik verliefd benquote:Op zondag 15 mei 2005 20:22 schreef DIA het volgende:
[..]
![]()
als je dat toch zo leuk vind doe het dan niet in openbare gelegenheden!
maar daar gaat het juist blijkbaar om .............. de aandacht
Jawelquote:Op zondag 15 mei 2005 20:28 schreef DIA het volgende:een hetero stel dat verlieft is en elkaar al een tijdje kent hoeft elkaar in een disco ook geen lebber te geven ...
jij durft gewoon niet te kijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef SlimShady het volgende:
Zoals Foxxy al aangeeft: die gasten zijn sneu.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:03 schreef pur33 het volgende:
Tegenwoordig ben jij alleen bij de tijd als je als man een andere man zoent. Nog een paar jaar en je hoort er pas bij als je ook aan anale heaumeaux sex doet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |