quote:Op zondag 1 mei 2005 03:17 schreef MisterICE het volgende:
Ik zie liever 2 meiden zoenen, dan een meid en een andere jongen. Het kijken naar die gast is niet echt smakelijk, bij 2 vrouwen daarintegen kan ik de situatie vanuit elke invalshoek eens goed bekijken![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:34 schreef patty het volgende:
Tja, alleen twee zoenende necrofiele dwergen trekken nog bekijks in het uitgaansleven tegenwoordig
of ze beseffen dat vrouwen toch aantrekkelijker zijn dan mannen,...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind dat er een slotje op dit topic moet
dadelijk gaan meisjes er over nadenken en dan doen ze het niet meer in het openbaar
daar ben ik niet zo bang voor; zodra ze mij zien is dat gevoel wel weer overquote:Op zondag 1 mei 2005 18:32 schreef het_ismij het volgende:
[..]
of ze beseffen dat vrouwen toch aantrekkelijker zijn dan mannen,...![]()
![]()
Exact mijn mening.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:33 schreef Heerlijk_helder_Grolsch het volgende:
Twee mooie vrouwen die met elkaar zoenen, niks mis mee hoor
Ja, mits teder en goed uitgevoerd. Dat kunnen breezah-meisjes niet met elkaar. En zijn in mijn ogen dus niet opwindend. Overigens op verzoek van twee dames wel eens met een vriend van me gezoend. Geen idee of ze het opwindend vonden. Mij deed het in ieder geval niet veel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
En is het voor de mannen nog wel opwindend om zoenende vrouwen te zien?
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als er echt oprecht gezoend wordt is 't nooit gewoontjes.
Yups...quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:34 schreef erodome het volgende:
Tja, ik denk dat het een combinatie is van veel dingen, lekker uitdagen op een toch wel veilige manier(je vriendin is toch wel save ground), stoer gevonden willen worden, toch ook wel een beetje nieuwschierigheid en dat soort gedoe.
In ieder geval voor degene die het alleen bij zoenen houden als er mannen in de buurt zijn die ze leuk vinden.
dus ik mag voor jouw neus zoenen? ik ben lesbisch hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yups...
2 meiden waren gek op elkaar en zaten elkaar te zoenen terwijl ze beide verkering hadden. En ze zijn diezelfde dag nog naar Lowlands gegaan ze hebben beide geslapen in dezelfde tent. Veel gelachen (vanwege de nachtelijke geluiden)... en niks door verteld en ergens wel grappig..
Een combinatie van aandacht, safe ground en mensen uit de tent lokken (letterlijk en figuurlijk)..
En je hoort mij niet klagen als 2 meiden liggen te zoenen, sterker nog het heeft iets esthetisch (don't ask me why). Gewoontjes is het niet... maar afeurdingswaardig is het ook niet.... spannend wel.
-- A girls thing denk ik dan maar. --![]()
Ja, het is jouw keuze..... jouw opvatting..... jouw leven..... en je bent geen bezit van.....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:31 schreef sararaats het volgende:
dus ik mag voor jouw neus zoenen? ik ben lesbisch hoor
Ik moet er niet aan denken. En mja dan ben ik maar niet hip, maar ik heb er geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
Inmiddels zoenen vrouwen/meisjes zo vaak met elkaar, dat het net lijkt alsof je een unicum bent als vrouw zijnde wanneer je geen andere vrouw hebt gezoend.
Min of meer. De meeste meiden doen het volgens mij toch om interessant over te komen. En juist dat maakt ze dan weer totaal niet interessant.quote:haal je je schouders op en loop je verder omdat je denkt "alweer?"
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als er echt oprecht gezoend wordt is 't nooit gewoontjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |