wat hij zegt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:04 schreef bolivian het volgende:
Al dat populaire ge-bi tegenwoordig,.
Een vrouw die denkt mij te kunnen enthousiasmeren door met een andere vrouw te gaan zoenen heeft het glad mis!
Een zwaktebod, niets meer, niets minder.
Zou het idd alleen maar aandachttrekkerij zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Ach, gewoon, in het grootste geval is het een sneu geval van aandachttrekkerij. Vaak gebeurt dit door onzekere Breezertypes.
In het andere geval is het natuurlijk meer dan prima
quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mannen rukken graag bij bisexuele meisjes. Maar zodra ze horen dat de meisjes in kwestie gewoon 100% op vrouwen vallen, moeten ze walgen bij de gedachte dat ze ooit bij 'potten'hebben gerukt.
Het is gewoon triest.
Jongeeeee........quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:24 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind het zowieso walgelijk, dus mij zal een meisje er nietrmee opwinden of de aandacht trekken.
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:13 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zag vandaag nog twee knappe meisjes hand in hand lopen bij de V&D
Maar ze waren zo mooi,quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Gadverdamme..
Zoenen prima, maar handjes .....
Je bent niet bi als je ook niet beftquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:48 schreef PDOA het volgende:
Wanna-bi
en daarom wanna-bi.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je bent niet bi als je ook niet beft![]()
Kun je dat niet eens hier voor komen doen met een paar vriendinnen aub,want in mijn ogen zijn zoenende/vrijende vrouwen niet alleen ERG erotisch om naar te kijken,ik vind het ware KUNST waar ik uren naar kan kijken....quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
Vroegâh toen drempels nog kuilen waren en Inso nog rondslette in het uitgaansleven, waren zoenende vrouwen een ware happening. Nadat ik voor het eerst met een vrouw gezoend had, konden mijn vriendinnen hun oren niet geloven en wilden ze álles weten. Als er twee vrouwen op de dansvloer stonden te zoenen, stond er een hele groep mensen omheen te kijken.
Inmiddels zoenen vrouwen/meisjes zo vaak met elkaar, dat het net lijkt alsof je een unicum bent als vrouw zijnde wanneer je geen andere vrouw hebt gezoend.
Neem bijvoorbeeld het TV programma Temptation Island (voor de mensen die het niet kennen, 4 stellen worden uit elkaar gehaald, de mannen worden met een aantal vrijgezelle vrouwen op een eiland gezet en de vrouwen met een aantal vrijgezelle mannen en dan maar afwachten of er iemand vreemd gaat) dit jaar heb ik daar al meer vrouwen met elkaar zien zoenen, dan mannen met vrouwen. Een van de dames riep zelfs tegen een van de bezette heren; "als jij vanavond met ons meegaat naar de jacuzzi, ga ik met haar zoenen."
Waarom zoenen vrouwen elkaar opeens zo vaak ende veel? Om mannen uit te dagen? Om te laten zien hoe vrijgevochten je bent? Of is je beste vriendin zo leuk dat het normaal is om elkaars amandelen te controleren?
En is het voor de mannen nog wel opwindend om zoenende vrouwen te zien? Of haal je je schouders op en loop je verder omdat je denkt "alweer?"
Invloed van GTST, ONM, de dinsdagprogrammering op NET5 misschien?quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:58 schreef het_ismij het volgende:
Wha het is tegenwoordig heel gewoon,..
Ik kijk er niet meer van op iig,..
Waarom ze het doen? just ask them,..
Ik wil wel aan de rand van je bed komen staan om je met een spandoek aan te moedigen wanneer je met een vrouw gaat liggen rollebollen hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:29 schreef ch0c0 het volgende:
Ik val gewoon ook op vrouwen, mag dat? Ik denk bij het zoenen met een vrouw net zo min aan mijn directe omgeving als wanneer ik met een man zoen. Zo'n meisje wat zoent om de aandacht alleen daar heb ik niks aan, want aan de rand van mijn bed staat niemand te kijken of te joelen.
Idd, al zou ik dat laatste best wel een keer heel grappig vindenquote:Op zaterdag 30 april 2005 08:29 schreef ch0c0 het volgende:
Ik val gewoon ook op vrouwen, mag dat? Ik denk bij het zoenen met een vrouw net zo min aan mijn directe omgeving als wanneer ik met een man zoen. Zo'n meisje wat zoent om de aandacht alleen daar heb ik niks aan, want aan de rand van mijn bed staat niemand te kijken of te joelen.
Publiek nodig,meld bij bij deze als 1e aan........quote:Op zondag 1 mei 2005 01:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Idd, al zou ik dat laatste best wel een keer heel grappig vinden![]()
Dammmmmmmmmm right!(Shaft)quote:Op zondag 1 mei 2005 03:17 schreef MisterICE het volgende:
Ik zie liever 2 meiden zoenen, dan een meid en een andere jongen. Het kijken naar die gast is niet echt smakelijk, bij 2 vrouwen daarintegen kan ik de situatie vanuit elke invalshoek eens goed bekijken![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind zoenende mannen veel spannender.
Geniet maar met mate is een slogan.........al gaat ie niet voor deze hype op!quote:Op zondag 1 mei 2005 03:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
idd, maar best jammer vind t wel n leuke hype![]()
Ah, met de juiste tegenspeelster wil ik me hier ook nog wel een keer aan wagenquote:Op zondag 1 mei 2005 01:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Idd, al zou ik dat laatste best wel een keer heel grappig vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |