abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:53:31 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26802049
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:47 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik denk dat bisexuele of homosexuele mannen daar ook meer discretie voor hebben, en dat het daarom zo 'gewoon' is geworden dat vrouwen met elkaar zoenen, ze houden minder rekening met hun omgeving..
bla bla bla.
En waarom zouden we ook, hè? Alsof ik het smakelijk vind om een vrouw met een man te zien zoenen. Ik kijk dan altijd naar de vrouw Het heeft echt niet te maken met 'rekening houden met...'. Waarom zouden homo's discreet zijn? Als hetero's mogen zoenen in het openbaar, mogen homo's dat ook. Gelijke rechten enzo. Toch is het zo dat ik vaker vrouwen hand in hand zie lopen/zoenen dan mannen, al hangt dat ook van de plek af (op het naaktstrand in Zandvoort zag ik twee jaar geleden net zoveel naakte homo's als naakte lesbo's). Ik denk dat de homo's gewoon een andere plek op zoeken of dat er minder homo's zijn dan lesbo's. Met discretie heeft het m.i. echter niks te maken, wellicht wél met de antipathie die veel mensen tegen homo's koesteren iit tegen lesbo's. Vrouwen die op vrouwen vallen hebben het dan wel een tikkeltje gemakkelijker.
Niet meer actief op Fok!
pi_26802274
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Met discretie heeft het m.i. echter niks te maken, wellicht wél met de antipathie die veel mensen tegen homo's koesteren iit tegen lesbo's. Vrouwen die op vrouwen vallen hebben het dan wel een tikkeltje gemakkelijker.
Jep. Dat vind ik verontrustend, oneerlijk enzo.
De intolerantie richting homo's is hier gelukkig minder dan in de USA.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:17:59 #78
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26802644
Aandacht trekken is het tegenwoordig vnl
Niet omdat het lekker is, dat je aangetrokken bent tot die ander of dergelijke...
Best balen, was het maar weer vroegah
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:25:35 #79
73888 DIA
die ja .....
pi_26802807
schijnt weer uit te zijn
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:27:38 #80
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26804200
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het heeft echt niet te maken met 'rekening houden met...'. Waarom zouden homo's discreet zijn? Als hetero's mogen zoenen in het openbaar, mogen homo's dat ook. Gelijke rechten enzo.
Hetero's zijn toch ook discreet? Als je uitgaat zie je (ligt aan de plek waar je uitgaat natuurlijk) echt niet elke 5 minuten recht voor je neus een man en een vrouw zoenen.. net zoals je echt niet elke 5 minuten recht voor je neus 2 mannen ziet zoenen.. Maar toevallig zie je dus wél elke 5 minuten recht voor je neus 2 vrouwen zoenen... Het komt gewoon veel vaker voor, en ik geloof persoonlijk niet dat lesbische vrouwen nou zo bijster veel meer zoenen dan dat hetero's of homo's doen, dus dan heeft het wel met discretie te maken.
There is consciousness in all things.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 20:34:11 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26809480
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:27 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Hetero's zijn toch ook discreet? Als je uitgaat zie je (ligt aan de plek waar je uitgaat natuurlijk) echt niet elke 5 minuten recht voor je neus een man en een vrouw zoenen.. net zoals je echt niet elke 5 minuten recht voor je neus 2 mannen ziet zoenen.. Maar toevallig zie je dus wél elke 5 minuten recht voor je neus 2 vrouwen zoenen... Het komt gewoon veel vaker voor, en ik geloof persoonlijk niet dat lesbische vrouwen nou zo bijster veel meer zoenen dan dat hetero's of homo's doen, dus dan heeft het wel met discretie te maken.
maar jij zegt het alsof homo's meer discreet zijn dan lesbo's of hetero's en dat is natuurlijk niet zo.
Bovendien is het 'in' om als vrouw met een andere vrouw te zoenen, tussen man en vrouw is het niets bijzonders en zoenen tussen mannen wordt maatschappelijk niet geaccepteerd. Genoeg andere verklaringen dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_26811959
Nou daar merk ik niks van, als ik in het openbaar mijn vriendin zoen kan ik nog altijd rekenen op publiek en "leuk" bedoelde opmerkingen.
  zondag 8 mei 2005 @ 00:12:58 #83
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26814647
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 20:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

maar jij zegt het alsof homo's meer discreet zijn dan lesbo's of hetero's en dat is natuurlijk niet zo.
Bovendien is het 'in' om als vrouw met een andere vrouw te zoenen, tussen man en vrouw is het niets bijzonders en zoenen tussen mannen wordt maatschappelijk niet geaccepteerd. Genoeg andere verklaringen dus.
Nee, dat zeg ik helemaal niet.. ik zeg dat 2 vrouwen die met elkaar zoenen in mijn ervaring minder discreet zijn dan welke andere koppeling dan ook. Je ziet het gewoon veel vaker. En de sexuele revolutie hebben we nu wel gehad hoor, het is precies evenveel geaccepteerd als 2 homo's zoenen of 2 hetero's of wat dan ook.
There is consciousness in all things.
pi_26830934
Lol ik heb nog nooit mensen zien joelen bij een heterostel dat staat te zoenen...

en bij twee meisjes heb ik dat vaak genoeg meegemaakt dus dat het evenveel geaccepteerd is, is ook onzin.
  zondag 8 mei 2005 @ 19:05:45 #85
95608 Speth
Rorschach
pi_26830986
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:03 schreef Mellone het volgende:
Lol ik heb nog nooit mensen zien joelen bij een heterostel dat staat te zoenen...

en bij twee meisjes heb ik dat vaak genoeg meegemaakt dus dat het evenveel geaccepteerd is, is ook onzin.
Dat er gejoeld wordt zegt niet echt iets de mate waarin het geaccepteerd is, maar de mate waarin het door omstanderd gewaardeerd wordt.
pi_26831530
Ja maar dat joelen is niet altijd positief hoor, vaak genoeg word toch even aangegeven dat alles wat we nodig hebben een goede beurt is. En dat zijn meestal nog de vriendelijke
pi_26831668
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Dat er gejoeld wordt zegt niet echt iets de mate waarin het geaccepteerd is, maar de mate waarin het door omstanderd gewaardeerd wordt.
Het wordt heel anders gewardeerd. En het wordt ook geaccepteerd, alleen op een andere manier.
pi_26832041
haha lol da is het hem juist, als het geaccepteerd zou zijn, zou er niet op een andere manier naar gekeken worden
pi_26832126
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:45 schreef Mellone het volgende:
haha lol da is het hem juist, als het geaccepteerd zou zijn, zou er niet op een andere manier naar gekeken worden
Mja kijk, als ik uitga en ik zie twee meisjes die staan te zoenen zit ik daar totaal niet mee. Dat is ook acceptatie. Als ik een jongen en een meisje zie zoenen zal het me aan m'n reet roesten. Das wel wat anders.
Het heeft verder niks met acceptatie te maken maar, laten we eerlijk zijn, twee meisjes is gewoon een veel fijner aanzicht

-edit-
L Word is tof he

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2005 19:48:53 ]
pi_26832284
naja doen we toch nog iets voor het mannelijk geslacht

-edit-

* Mellone is groot fan
  zondag 8 mei 2005 @ 21:28:34 #91
95608 Speth
Rorschach
pi_26835645
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:45 schreef Mellone het volgende:
Dat is natuurlijk nooit te bewerkstelligen, gasten kijken daar altijd anders naar.
pi_26919035
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:29 schreef Mellone het volgende:
Ja maar dat joelen is niet altijd positief hoor, vaak genoeg word toch even aangegeven dat alles wat we nodig hebben een goede beurt is. En dat zijn meestal nog de vriendelijke
Ja idd! of er komen van die jongens naar je toe die 'wel even mee willen doen' of iets in die richting!

Hey als ik dat zou willen had ik zelf wel naar je toegekomen,lijkt mij!
Trouwens je ziet soms ook wel of diegenen het expres doen,voor de mannen.TE overdreven of te lacherig
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_26920143
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:04 schreef bolivian het volgende:
Al dat populaire ge-bi tegenwoordig, .
Een vrouw die denkt mij te kunnen enthousiasmeren door met een andere vrouw te gaan zoenen heeft het glad mis!

Een zwaktebod, niets meer, niets minder.
Ben je een Zeeuw?

woensdag 11 mei 2005 @ 18:38:51 #94
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26921573
Gewoontjes...

Enige dat ik er gewoon aan vind is dat ik het best geil vind...

disclaimer: alleen in geval van aantrekkelijke deelneemsters
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:43:28 #95
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_26921705
ik zie het ook steeds vaker. en het lijkt wel of alle meisjes elkaar iig gewoon op de mond zoenen. gewoon zonder tong, maar dat gebeurt ook steeds vaker.
ik vind t niet erg maar wel lekker................
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:45:33 #96
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_26921776
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:32 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

daar ben ik niet zo bang voor; zodra ze mij zien is dat gevoel wel weer over
nOOb
pi_26927438
Ik zie hetero-kerels elkaar ook wel zoenen, maar dat is gewoon omdat ze banaal willen doen en/of straalbezopen zijn. Gelukkig maar dat ik dat zelf nog nooit gedaan heb. Zoenende mooie meisjes daarintegen, dat is natuurlijk erg geil.
  woensdag 11 mei 2005 @ 21:57:28 #98
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26927501
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mannen rukken graag bij bisexuele meisjes. Maar zodra ze horen dat de meisjes in kwestie gewoon 100% op vrouwen vallen, moeten ze walgen bij de gedachte dat ze ooit bij 'potten'hebben gerukt.

Het is gewoon triest.

Maar tegenwoordig zie je ook al die meisjes van 15 het doen, omdat dat zo stoer is ofzo.. Beetje triest..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26931127
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:57 schreef stijgende_ster het volgende:

Maar tegenwoordig zie je ook al die meisjes van 15 het doen, omdat dat zo stoer is ofzo.. Beetje triest..
Die sletjes verpesten het gewoon voor de echte lesbo's
pi_26962722
Hier in Nederlnad is het niet gewoontjes. Zou voor de gein eens uitgaan in Stockholm (of iedere ander Zweedse plaats). Daar zie je niets anders. Ik schat zo dat 5% van de Zweedse dames pot is, 5% hetero en de andere 90% is bi.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')