Is me ook weer wijsgemaakt door twee Zweedse meiden op vakantie, dat het daar compleet normaal is om bij het drinken van tequila de citroen bij elkaar uit de mond te happen. Misschien dat ze het ter plekke verzonnen(vooruit, ik doe er niet moeilijk overquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:33 schreef JZweeds het volgende:
Hier in Nederlnad is het niet gewoontjes. Zou voor de gein eens uitgaan in Stockholm (of iedere ander Zweedse plaats). Daar zie je niets anders. Ik schat zo dat 5% van de Zweedse dames pot is, 5% hetero en de andere 90% is bi.
Naar het Noorden?quote:
ik ben nu 20. maar nee ik vond er echt niets opwindens aan. terwijl toen ze gewoon "geil"aan het dansen was met haar dat wel heel opwindend vond maar toen ze zoende was dat ook direct weg. ik denk dat het gewoon de jaloesie is..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:51 schreef rameijer het volgende:
@Zimmerbach: afgezien van de pijn vond je het niet ook ergens opwindend?
of je dacht aan je toets Nederlands van de volgende dag die je vast niet gehaald hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:32 schreef Zimmerbach het volgende:
[..]
ik ben nu 20. maar nee ik vond er echt niets opwindens aan. terwijl toen ze gewoon "geil"aan het dansen was met haar dat wel heel opwindend vond maar toen ze zoende was dat ook direct weg. ik denk dat het gewoon de jaloesie is..![]()
Ik ook, maar ik haat ook de mannen die er bij gaan staan kwijlen. Laatst zoende (lees: kus van 3 sec. op haar mond) ik mijn vriendin in een heterotent en dan is er meteen zo'n gast die een bakje nodig heeft om zijn kwijl in op te vangenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik erger me iig dood aan die domme gansjes die alleen maar zoenen met elkaar om mannen op te hitsen.
*proest*quote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik haat ook de mannen die er bij gaan staan kwijlen. Laatst zoende ik mijn vriendin in een heterotent en dan is er meteen zo'n gast die een bakje nodig heeft om zijn kwijl in op te vangen.
Ja.. en niet omdat we van die ontzettend lekkere wijven zijn (want jij denkt geloof ik dat ik daar op doel) maar omdat het een sneue gast is. Laat 'm dan even een paar van die aandachtsgeile breezermokkels zoeken.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik haat ook de mannen die er bij gaan staan kwijlen. Laatst zoende (lees: kus van 3 sec. op haar mond) ik mijn vriendin in een heterotent en dan is er meteen zo'n gast die een bakje nodig heeft om zijn kwijl in op te vangen.
Een kusje?! Als dat niet eens mag. Kan ik er wat aan doen dat ik verliefd benquote:Op zondag 15 mei 2005 20:22 schreef DIA het volgende:
[..]
![]()
als je dat toch zo leuk vind doe het dan niet in openbare gelegenheden!
maar daar gaat het juist blijkbaar om .............. de aandacht
Jawelquote:Op zondag 15 mei 2005 20:28 schreef DIA het volgende:een hetero stel dat verlieft is en elkaar al een tijdje kent hoeft elkaar in een disco ook geen lebber te geven ...
jij durft gewoon niet te kijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef SlimShady het volgende:
Zoals Foxxy al aangeeft: die gasten zijn sneu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |