Handig zo'n datingsitequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:02 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik schijn een Gabrielle te ambieëren...
Volgens de kwis moet ik voor een Susan gaan, en dat vind ik best okquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:37 schreef sol1tair het volgende:
Volgens de kwis zou ik voor een Evie moeten gaan, maar ik wil een Bree![]()
Dus Carlos had het wel zelf gedaan, of iets ergers waardoor ze hem voorlopig niet in huis wil hebben.. ik begrijp er niet zoveel meer vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:38 schreef karoltje het volgende:
Gabrielle deed dat zodat Carlos voorlopig nog even niet vrij komt! Echt goed van dr! Heftig!
En die Rex. Smeerkees. Was even teleurgesteld dat Bree weer zo liefelijk deed tegen Rex maar gelukkig kickte ze ass
.
Ik ben een Lynette. En ja, ik heb kinderen die ik af en toe wel achter het behang zou willen plakken!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb het echt al te vaak niet gezien..
Hebben jullie die test gedaan?
http://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html
Haha ik ook volgens die test. Ik slikte ooit Ritalinquote:Op woensdag 27 april 2005 00:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ben een Lynette. En ja, ik heb kinderen die ik af en toe wel achter het behang zou willen plakken!![]()
Ben ik de enige die die documenten eerst doorgelezen had, voor je ze in de open haard zou gooien?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef Lexie het volgende:
Gabrielle zal dat paspoort hebben verbrand nadat ze wist dat Carlos niet onschuldig was. Daarnaast zullen ook wel de nodige smerige dingetjes in die documenten gestaan hebben.
Dat meen je niet! Ben in Londen al tot aflevering 15 gekomen en zit nu dus te wachten hier tot ik het weer kan volgen. Is dus mooi kutquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:09 schreef Lethe het volgende:
Net 5 heeft Desperate Housewives aangekocht tot 31 mei (heb net een mail van ze gehad). Als ik het goed heb uitgerekend is dat tot 1x15 - Impossible
Ja, maar als je om de redenen kijkt waarom ze van elkaar willen scheiden vind ik wel dat Bree gelijk heeft om bitchy te doen, Rex ging vreemd, tenminste, dat denkt zij dan. Rex wou alleen maar van haar af omdat ze zich altijd zo perfect gedroeg.... Vreemdgaan vind ik persoonlijk wel een ernstigere zaak....quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die documenten eerst doorgelezen had, voor je ze in de open haard zou gooien?
Wat een asociale rotstreek van Bree, om als je man in het ziekenhuis ligt, je zo theatraal te laten gaan. Haar man wilde al veel eerder een scheidng, maar daar verzette ze zich enorm tegen, waarbij haar man zich bijzonder fatsoenlijk tegenover haar gedroeg, en nu wil zij scheiden en gaat ze de bitch uithangen...Van perfectionistische huisvrouw naar perfectionistische verbitterde bijna ex-vrouw. Past wel bij dat superegocentrische karakter van Bree.
Leuke serie dus, ik zit er helemaal in.![]()
Potje Ritalin delen?quote:
Nu we wat van Rex zijn fetish weten, denk ik dat Rex het eigenlijk wel lekker vond. Hoe Bree tegen hem tekeer ging...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:54 schreef Beach het volgende:
Bree pakt die laffe Rex tenminste eens goed terug![]()
Heerlijk hoe bitchy ze was![]()
Als ik het goed heb gezien gooide ze dus die documenten helemaal niet in de open haard, maar enkel dat paspoort. Ik moet trouwens wel zeggen dat Gabrielle wel schijheilig is. Nu dus de geraakte huisvrouw uithangen en het allemaal blijkbaar zo erg vinden wat Carlos allemaal heeft uitgespookt, terwijl ze op zijn centen zit te teren in dat huis en ook nog met de tuinman aan het wippen is........ Trouwens, die moeder van hem die daar achter was gekomen heb ik nu helemaal niet meer zien terugkomen, die wilde toch aangifte tegen haar gaan doen of zoiets?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die documenten eerst doorgelezen had, voor je ze in de open haard zou gooien?
Wat een asociale rotstreek van Bree, om als je man in het ziekenhuis ligt, je zo theatraal te laten gaan. Haar man wilde al veel eerder een scheidng, maar daar verzette ze zich enorm tegen, waarbij haar man zich bijzonder fatsoenlijk tegenover haar gedroeg, en nu wil zij scheiden en gaat ze de bitch uithangen...Van perfectionistische huisvrouw naar perfectionistische verbitterde bijna ex-vrouw. Past wel bij dat superegocentrische karakter van Bree.
Leuke serie dus, ik zit er helemaal in.![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ja, maar als je om de redenen kijkt waarom ze van elkaar willen scheiden vind ik wel dat Bree gelijk heeft om bitchy te doen, Rex ging vreemd, tenminste, dat denkt zij dan. Rex wou alleen maar van haar af omdat ze zich altijd zo perfect gedroeg.... Vreemdgaan vind ik persoonlijk wel een ernstigere zaak....
Als je in coma ligt gaat dat een tikje moeilijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien gooide ze dus die documenten helemaal niet in de open haard, maar enkel dat paspoort. Ik moet trouwens wel zeggen dat Gabrielle wel schijheilig is. Nu dus de geraakte huisvrouw uithangen en het allemaal blijkbaar zo erg vinden wat Carlos allemaal heeft uitgespookt, terwijl ze op zijn centen zit te teren in dat huis en ook nog met de tuinman aan het wippen is........ Trouwens, die moeder van hem die daar achter was gekomen heb ik nu helemaal niet meer zien terugkomen, die wilde toch aangifte tegen haar gaan doen of zoiets?
Weet je zeker dat je dezelfde serie volgt? Ik bedoel natuurlijk de moeder van de tuinman, Carlos zn moeder ligt idd in Coma...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je in coma ligt gaat dat een tikje moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |