Bovendien is ze nog keihard de lekkerste ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En daarom vind ik Bree met vlag en wimpel het leukste karakter...! En die Marcia speelt haar geweldig, kan in een fractie van een seconde haar gezichtsuitdrukking veranderen van "perfecte moeder en echtgenote" naar "kreng van de eeuw"... Alleen dát al is een genot om te zien!
Oeh, daar zeg je zo wat. Paul gaat wel vaker de fout in. En Zach zit gewoon enorm in de knoop met zichzelf omdat hij het verdrongen heeft en denk dat hij het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef Weakling het volgende:
Volgens mij is in een eerdere aflevering ook gezegd dat er een baby moet zijn geweest, dat was op het moment dat het babykleedje met Dana erop voor het eerst tevoorschijn kwam. Laat ik eens een wilde gok doen over de "volwassen vrouw" in de kist. Ze hadden destijds een oppas en die heeft al dan niet per ongeluk de baby Dana gedood. Pa werd kwaad en heeft vervolgens de babysitter omgelegd. De baby zelf is netjes begraven ergens en de babysitter in de kist gestopt. Zou weleens mooi kunnen aansluiten bij het babysitter verhaal in de aflevering van vandaag ...
quote:Op woensdag 20 april 2005 08:48 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Bovendien is ze nog keihard de lekkerste ook![]()
Hier ook een chaos-avond.. ook de helft maar van alles meegekregen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef dutch-mamma het volgende:
OK, ik heb de topic geopend om heel hard te kunnen roepen: HELLUP! Ik heb een chaos-avond en daardoor miste ik de helft... Wie praat me bij? Ik zag dat Lynette een nanny zocht en vond, de modeshow, dat Bree de locker van haar zoon opende en dat Zach bekende dat hij zijn zusje heeft vermoord...
hmm spannend!quote:Ik las op een ander forum het gerucht dat Mary-Alice misschien wel in die kist ligt. MA heeft namelijk bij haar psycholoog (op dat bandje) gezegd dat MA haar echte naam niet is. Dat zou dus betekenen dat de vrouw die wij als MA kennen (die zelfmoord heeft gepleegd/de voice over) de vrouw is naar wie Mike op zoek is, maar hij weet dat niet, want hij denkt dat ze anders heet.
Ze weten nog niet dat Mrs. Huber vermoord is ... maar het is wel raar ja, want ze was al verdwenen voor die modeshow.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:35 schreef Attagirl het volgende:
Ik vroeg me nog wat af over Mrs. Huber en de modeshow. Je zag dat Mrs. Huber een jurk had uitgezocht, echt zo'n oude mutsen jurk. Maar toen Gabrielle in het ziekenhuis die ingeving kreeg om de modeshow te organiseren, was Mrs. Huber toen niet al vermoord?
Misschien een stomme vraag, ook ik heb niet de hele aflevering kunnen volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Nee hoor, het is niet raar. Edie woonde bij Mrs. Huber in en zij wist van Mrs. Huber dat die een tijdje naar haar zus zou gaan. De vrouwen weten niet beter of Huber is bij haar zus gaan logeren.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:08 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ze weten nog niet dat Mrs. Huber vermoord is ... maar het is wel raar ja, want ze was al verdwenen voor die modeshow.
Jwel, maar ze kan dan toch geen jurk besteld hebben voor die modeshow ... toen was ze al weg namelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, het is niet raar. Edie woonde bij Mrs. Huber in en zij wist van Mrs. Huber dat die een tijdje naar haar zus zou gaan. De vrouwen weten niet beter of Huber is bij haar zus gaan logeren.
Het klopt idd niet helemaal, ze hadden de modeshow eik vlak voor Paul moeten laten zien. Maar die afleveringen lopen niet helemaal van begin tot eind zeg maar. Het overlapt een beetje enzo. Gabrielle kreeg dat modeshow idee bijv. nog voor het begintunetje, waardoor het een beetje gelijktijdig gaat lopen met de vorige aflevering.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:35 schreef Attagirl het volgende:
Ik vroeg me nog wat af over Mrs. Huber en de modeshow. Je zag dat Mrs. Huber een jurk had uitgezocht, echt zo'n oude mutsen jurk. Maar toen Gabrielle in het ziekenhuis die ingeving kreeg om de modeshow te organiseren, was Mrs. Huber toen niet al vermoord?
Dat denk ik ook ja... dat hij er eigenlijk helemaal niks mee te maken heeft, maar Mary-Alice wel. En Paul ook, waarom pleegde Mary-Alice anders zelfmoord en werd Paul zo woest op Mrs Huber?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:07 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk trouwens dat Zach eik helemaal nx met de dood van die baby te maken heeft. Ventje kwam gewoon overstuur de keuken binnen en werd getroost met 'Je hoeft niet te huilen, jij hebt niks gedaan'. Maar nu vat hij het op alsof hij wel iets gedaan heeft. Of het was iets waar hij gewoon helemaal nx aan kon doen. Met papa's pistool gespeeld ofzo
Nee, volgens mij ook niet nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef ChrisJX het volgende:
Dana is eik Julie en Zach heeft nu z'n eigen zus gekust
Ik geloof trouwens dat Julie dat niet zo leuk vond
Preciesquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, volgens mij ook niet nee.
Julie is gewoon aardig tegen hem, meer niet
Video/dvd recorderquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan het niet zien a.s. dinsdag :S
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb t/m afl 18 binnen op DVDMARATHOOON!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de reden was dat als ze in deze snelheid zouden doorgaan met uitzenden, ze de VS zouden inhalen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:58 schreef MadGuy het volgende:
Net 5 gaat bij mijn weten door. Volgens mij was dat ook min of meer de reden waarom de Belg stopte met het uitzenden van het gehele seizoen...
Humor!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Hebben jullie die test gedaan?
http://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |