abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:44:11 #1
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_26359025
Vervolg van Desperate Housewives #2; NL + BE

Desperate Housewives draait om een perfecte Amerikaanse buitenwijk.
Tenminste zo lijkt het.
Alles begint met de zelfmoord van Mary Alice Young
Het perfecte leventje van Mary Alice was een voorbeeld voor haar 4 vriendinnen maar nu vragen zij zich af wat er zich heeft afgespeeld.
Wie schreef het briefje, waarom wil Paul Young zo snel weg en wat heeft Zach gedaan?
Ook hun eigen levens zijn verre van ideaal:
Gabrielle Solis houdt alleen van haar man Carlos vanwege z'n geld en duikt stiekem het bed in met tuinman John.
Lynette Scavo mist het succesvolle zakenleven en probeert te overleven met 4 kids
Bree Van De Kamp ligt in scheiding met Rex en weigert dit te accepteren.
Susan Mayer is na een lange relatie en vecht met buurt-babe Edie Britt om loodgieter Mike.
maar is Mike wel wie hij zegt dat hij is?

NL: Elke dinsdagavond om 20.30 op Net 5
BE: momenteel even niet

[ Bericht 51% gewijzigd door dutch-mamma op 19-04-2005 21:55:27 (correctie en aanvullingen) ]
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_26359063
Hij was weer leuk!!

Edie bij die modeshow whaha.
Ben nou toch wel errug benieuwd wie er dan in die kist zat, dacht echt dat het die baby was...
En die Zach bij Susan in huis!
En wat heeft Carlos dan gedaan!

Ze weten je wel in spanning te houden
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
pi_26359065
Leuk de OP een beetje op dan
pi_26359082
Is er ergens in de serie gezegt dat dana een baby is?
pi_26359115
Nou ja, zach heeft zijn zusJE vermoord... zo oud is Zach niet dus eigenlijk ga je er dan vanuit toch?
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:47:44 #6
66422 dutch-mamma
pi_26359125
OK, ik heb de topic geopend om heel hard te kunnen roepen: HELLUP! Ik heb een chaos-avond en daardoor miste ik de helft... Wie praat me bij? Ik zag dat Lynette een nanny zocht en vond, de modeshow, dat Bree de locker van haar zoon opende en dat Zach bekende dat hij zijn zusje heeft vermoord...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:49:10 #7
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26359176
in de locker zat weed, en Bree verklikte Flipje omdat ze vond dat hij nie genoeg berouw toonde
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:50:28 #8
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26359202
Ik denk trouwens dat Carlos hevig aan het Frauderen is met belastingen of iets dergelijks
pi_26359214
Sister zeggen ze toch niet little sister
pi_26359250
ik kijk het altijd

moet ik me hiervoor schamen, aangezien ik geen vrouw ben?
pi_26359251
Volgens mij denkt Zach alleen maar dat hij zijn zusje heeft vermoord.......
De zoon van Bree rookt af en toe een stickie en Bree heeft hem erin geluisd bij zijn zwemcoach.
Op het laatst werd Carlos gearresteerd door de FBI, waarom is volstrekt onduidelijk!
En de moedre van de tuinman verdacht eerst Susan ervan het te doen met haar zoon, maar is nu achter de waarheid gekomen! En verder was het weer vreselijk om te lachen. Heel vilein allemaal!
geniet nooit met mate
pi_26359254
Euhm... ff denken hoor, Susan kwam er achter van John & Gabrielle en confronteerde Gabrielle ermee, daarna kwam ook Johns moeder erachter dat hij iets had met een "huisvrouw" en mepte Susan in elkaar omdat ze dacht dat het Susan was die het met haar zoon deed. Daarna heeft Gabrielle aan haar verteld dat zij het was. Die vader van Zach heeft Mrs. Huber begraven ergens in een bos ofzo. Bree heeft denk ik anoniem naar school gebeld om te zeggen over de wiet in het kluisje van dr zoon en hij is dus gepakt en uit t team gezet.
Carlos werd opgepakt maar we weten nog niet waarom (Erg grappig dat al die politie voor de deur stopte en Gabrielle dacht dat ze dr kwamen halen in verband met dr relatie met een minderjarige).
Poeh... verder moet even iemand anders helpen, korte termijngeheugen niet zo geweldig
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:53:21 #13
66422 dutch-mamma
pi_26359293
Ja, de losse eindjes heb ik weer aan elkaar geknoopt! Dank & hulde voor jullie!
Het is me alleen nog niet duidelijk WAT en HOE Bree hem nou precies erin luisde...?
pi_26359310
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef tonks het volgende:
Daar heb je een punt! Maar omdat je er van uit gaat dat het allang geleden is en zo oud zijn ze nog niet zou je niet denken dat het een volwassen vrouw was (en die zat wel in die kist?)
pi_26359324
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef Bonneke het volgende:

[..]

Daar heb je een punt! Maar omdat je er van uit gaat dat het allang geleden is en zo oud zijn ze nog niet zou je niet denken dat het een volwassen vrouw was (en die zat wel in die kist?)
Misschien was ze rond de 16/17 ?
pi_26359342
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:51 schreef keijz het volgende:
ik kijk het altijd

moet ik me hiervoor schamen, aangezien ik geen vrouw ben?
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:55:55 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26359360
Volgens mij is het nu aardig samengevat.

Iemand trouwens enig idee hoeveel afleveringen nog totdat Net5 'bij' is ten opzichte van VRT?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26359386
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:54 schreef tonks het volgende:

[..]

Misschien was ze rond de 16/17 ?
Kan, kan... je word zo op het verkeerde been gezet! We kunnen het alleen maar afwachten denk ik
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:57:49 #19
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_26359418
2 volgens mij. 11 was de laatste in België
Vinden jullie ook niet dat Lynette echt een af-en-toe verhaallijntje heeft wat alleen maar dient om de herkenning van de huisvrouwen thuis te bevredigen?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:57:57 #20
66422 dutch-mamma
pi_26359425
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef tonks het volgende:
Is er ergens in de serie gezegt dat dana een baby is?
Misschien worden we wel heel erg op het verkeerde been gezet ?
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:58:50 #21
66422 dutch-mamma
pi_26359444
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Lynette echt een af-en-toe verhaallijntje heeft wat alleen maar dient om de herkenning van de huisvrouwen thuis te bevredigen?
Ik denk dat je wel een punt hebt...
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:59:45 #22
66422 dutch-mamma
pi_26359476
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:55 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het nu aardig samengevat.
Waarvoor mijn innige dank!
Alleen is me nog niet 100% duidelijk wat Bree nou precies met die weed in het kluisje deed...
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:00:53 #23
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26359506
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Ja, de losse eindjes heb ik weer aan elkaar geknoopt! Dank & hulde voor jullie!
Het is me alleen nog niet duidelijk WAT en HOE Bree hem nou precies erin luisde...?
Bree wilde flipje eerst uit het zwemteam halen omdat hij volgens haar niet genoeg berouw toonde voro het veroorzaken van dat ongeluk. Zn pa was het hiermee niet eens omdat hij in aanmerking kwam voor een sportbeurs. Ruzie. Vervolgens komt Bree erachter dat hij wied rookt en wil ze weten waar hij dat verstopt. Dit hoort ze van zijn zusje en dit is dus in die locker. Eerst wil ze eruit halen om hem te confronteren of het gewoon weg flikkeren. Dan bedenkt ze dat dit de ideaale manier is om hem uit het zwemteam te halen, dus verlinkt ze hem.

Eigenlijk heel logisch
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:01:30 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26359528
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 volgens mij. 11 was de laatste in België
Ah, dacht ook zoiets, het lijkt alleen nog zoveel verhaal, voor twee afleveringen. Maar elke keer gebeurt er ook weer zoveel .

Mwah, vind de verhaallijn met Lynette niet meer stereotype housewive dan de anderen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:01:40 #25
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26359532
En we hebben Mary Alice in deze aflevering zeker niet gehoord?
pi_26359543
Bree vond de wiet in het kastje en wilde het eigenlijk meenemen, toen besloot ze het weer terug te leggen. Volgende shot staan er allemaal kerels rond het kluisje en werd de wiet gevonden en hij er me geconfronteerd. Daardoor is hij dus uit het zwemteam gezet en krijgt hij geen beurs. Bree wil dat ie spijt krijgt van wat hij heeft gedaan.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:02:22 #27
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26359552
Hebben we daarna weer The OC
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:02:28 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26359555
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef dutch-mamma het volgende:

Alleen is me nog niet 100% duidelijk wat Bree nou precies met die weed in het kluisje deed...
Haar stoney zoon een lesje leren .
pi_26359592
Die Bree is ook een valse teef .

tvp.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:04:56 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26359626
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:01 schreef One_conundrum het volgende:
En we hebben Mary Alice in deze aflevering zeker niet gehoord?
U bedoelt?
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:06:34 #31
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26359673
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

U bedoelt?
Als alziend oog, geest en dergelijke
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:07:32 #32
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_26359703
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:03 schreef karoltje het volgende:

tvp.
OP de set zijn er ook veel bitchfights:
The new issue of Vanity Fair hits newsstands on April 12 with the lovely ladies of Wisteria Lane gracing the cover in their swimsuits.

But after reading the article, some would say "Swimming with Sharks" might be a better title than "Desperate Housewives."

Although Marcia Cross sure had a different take on things.
"It was fun, oh my God!" Cross told Access. "It was just like fantasy day, you know."

A "fantasy" photo shoot? Not according to Vanity Fair contributing editor Ned Zeman.

"Each hour was just getting worse and worse and worse as the clock was ticking," Zeman revealed. "I don't think that there is any denying that it was a disaster."

Eva, Felicity, Marcia, Nicolette and Teri – a cover shoot that apparently went from bad to much, much worse.
Of course, a tight shoot schedule didn't help matters – as they tried to cram what would normally take two days into just 25 minutes.

"I never thought we'd wind up in bathing suits, but there you go," Marcia Cross joked with us.
Early on, despite the circus-like atmosphere where each lady had her own hair, makeup and wardrobe team, plus a personal handler, everything appeared to be just fine.
But while the "Wives" were choosing which vintage bathing suits to wear, an ABC employee (who Vanity Fair refers to as the "enabler) arrived saying, "I'm getting text messages from Eva. Everything is not fine."

Odd because, days later, Marcia told us there had been no bickering.

"No [there wasn't] because we all look good in different things," Cross said.
But as the photo shoot turned into a real-life soap opera, the end result may be that the women of Wisteria will probably never pose together again.

So what exactly happened?

"I would say Felicity Huffman and Nicolette Sheridan both were extremely consistently professional," Vanity Fair's Zeman noted. "Nobody really crossed the line except for Marcia Cross who really crossed the line and was humiliating people and generally making it difficult for everyone."
But the real drama began when, according to the magazine, the "enabler" whipped out a lost of "mandatory stipulations" singling out one lady in particular – 40-year-old co-star Teri Hatcher.

Stipulation #1: "Whatever you do, don't let Teri go to wardrobe first."

None of the other women wanted her to get to wardrobe first," Zeman continued. "I think they felt that Teri always shows up earlier and gets the best clothes so there was some anxiety praying that she'd not get there first which of course she did."

Stipulation #2: "Teri cannot be in the middle of a single group shot."

Apparently, in group shots, Teri was not to be in the middle of any of them. But there she was standing smack dab in the middle of Nicolette and Marcia.

And this is where nerves reportedly started to fray.

According to Zeman, when Cross saw that Hatcher was not only beside her in an eye-popping red suit, but right in the middle, the 43-year-old Cross exploded and walked off the set.

"Eventually Marcia Cross refused to stand next to her and started screaming to her publicist in this kind of profanity-laced tirade saying, 'Get over here and do your 'bleeping' job or you're going to be in 'bleeping' trouble,'" the Vanity Fair editor revealed.

After publicists exchanged heated words off-set, Marcia was moved to the other side of Teri, while Teri was asked to sit in a chair.

"I have never experienced anything like this in my entire life. I've never seen publicists essentially try to grab the camera away from a photographer. [But] I've never seen them use profanity and threaten people and I've never seen people cry and storm off like that," Zeman said.

By this point, Teri was looking very upset while Marcia started to joke around. But finally, the girls were in cover-shot position.
However, during a break Zeman claims that Hatcher burst into tears.

"I think Teri was upset for a number of reasons," he explained. "She is, out of all the women oddly, the most sensitive and maybe the most high-strung she cries easily and I think it was a big surprise to her that not only had a rule been laid down that she wasn't going to be in the center, but that one of her co-stars was that upset about it. I think it was a little humiliating to her."
pi_26359711
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:03 schreef karoltje het volgende:

tvp.
Maar ze is wel lachen! En zoo inconsequent, met haar normen en waarden en willen dat Flipje berouw toont...en dan luist ze haar eigen zoontje erin!! Het klopt totaal niet, maar het is wel leuk!
En het slot van de aflevering vond ik weer ontroerend!! Was mooi!
geniet nooit met mate
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:08:08 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26359723
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:06 schreef One_conundrum het volgende:

Als alziend oog, geest en dergelijke
Ja, zover snapte ik je wel .
Maar wat bedoel je specifiek?
pi_26360029
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef tonks het volgende:
Volgens mij zei hij toch echt "I killed my baby sister"
pi_26360114
Was weer een leuke aflevering ..
Vind alleen wel dat ze het ''Susan-staat-voor-lul'' gedeelte te vaak terug laten keren.

Ooh jah, en die gerangschikte potjes in Bree's kast
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_26360620
Die potjes waren allemaal leeg!! Dus ik dacht eerst dat haar zoontje een gigantische vreetkick had gehad!!
geniet nooit met mate
pi_26360635
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:18 schreef flubub het volgende:

Volgens mij zei hij toch echt "I killed my baby sister"
Ik heb het ff nagezocht. Op http://www.tvtome.com/tvt(...)d-24641/epid-368342/ staat:
quote:
Julie: "I'm not sure I understand what you are saying."
Zach: "I killed my baby sister."
Oftewel: Dana moet ergens tussen de pak em beet 0 en 4 jaar zijn geweest

Overigens staan op die site per aflevering ook goofs (dingen die mogelijk niet kloppen). Sommige zijn zo onderuit te halen, anderen kloppen idd echt niet. Bijv.:
quote:
Mrs. Huber died in this episode, before Gabrielle decided to hold the fashion show. So why would she have been on the list and agreed to have worn the dress?!
Zit iets in, maar aan de andere kant: einde en begin lopen niet altijd even synchroon in de serie geloof ik.
pi_26360702
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:37 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik heb het ff nagezocht. Op http://www.tvtome.com/tvt(...)d-24641/epid-368342/ staat:
[..]

Oftewel: Dana moet ergens tussen de pak em beet 0 en 4 jaar zijn geweest
Daar gaat mijn spannende theorie
pi_26360757
quote:
John's mother is suspicious of the affair when a friend (while playing basketball) asks, how is the affair going with the older married woman. Yet, she suspects Susan. Since Susan is divorced, she should have been off the list of suspects immediately.
Idd
pi_26360762
Hahaha, nieuwe theorie verzinnen

Iemand ideeen?
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:42:38 #42
66422 dutch-mamma
pi_26360814
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:00 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Bree wilde flipje eerst uit het zwemteam halen omdat hij volgens haar niet genoeg berouw toonde voro het veroorzaken van dat ongeluk. Zn pa was het hiermee niet eens omdat hij in aanmerking kwam voor een sportbeurs. Ruzie. Vervolgens komt Bree erachter dat hij wied rookt en wil ze weten waar hij dat verstopt. Dit hoort ze van zijn zusje en dit is dus in die locker. Eerst wil ze eruit halen om hem te confronteren of het gewoon weg flikkeren. Dan bedenkt ze dat dit de ideaale manier is om hem uit het zwemteam te halen, dus verlinkt ze hem.

Eigenlijk heel logisch
Ja, nu wel, nadat je het hebt uitgelegd...!

Volgende week dinsdag boek ik een eenpersoonskamer in een motelletje of zo... Kan ik wél ongestoord kijken!
pi_26360830
Euhm... volgens mij zei hij dat eerder, toen die moeder er nog niet bij stond, toen zij achter hun stond had hij het over dat huisvrouwtje ofzoiets dergelijks, maar niet over de oudere getrouwde vrouw?
pi_26360832
Nog een mooie van aflevering 7:
quote:
How does Bree's son Andrew get into the kitchen at the end of the episode? He doesn't have the new house key!
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:44:58 #45
66422 dutch-mamma
pi_26360899
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:07 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Maar ze is wel lachen! En zoo inconsequent, met haar normen en waarden en willen dat Flipje berouw toont...en dan luist ze haar eigen zoontje erin!! Het klopt totaal niet, maar het is wel leuk!
En het slot van de aflevering vond ik weer ontroerend!! Was mooi!
En daarom vind ik Bree met vlag en wimpel het leukste karakter...! En die Marcia speelt haar geweldig, kan in een fractie van een seconde haar gezichtsuitdrukking veranderen van "perfecte moeder en echtgenote" naar "kreng van de eeuw"... Alleen dát al is een genot om te zien!
pi_26360907
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:43 schreef Bonneke het volgende:
Euhm... volgens mij zei hij dat eerder, toen die moeder er nog niet bij stond, toen zij achter hun stond had hij het over dat huisvrouwtje ofzoiets dergelijks, maar niet over de oudere getrouwde vrouw?
Hmm... lastig dat je het niet ff terug kunt kijken om te controleren
pi_26361218
Ik vind het per aflevering leuker worden om te kijken, er komen nu tenminste wat duistere dingen boven water, in de eerste afleveringen vond ik het allemaal nogal kalmpjes, dus ik kijk alweer uit naar volgende week
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_26361645
Mrs. Huber zei toch iets in de trant van "she deserved it for what she did to that baby". Ik weet niet de exacte zin, maar dat ging wel over een baby. Hoeft natuurlijk niet per se Dana te zijn, maar toch...
mooi he, alles
pi_26361674
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Hmm... lastig dat je het niet ff terug kunt kijken om te controleren
Oké dan, ff gezocht en transcript gevonden!

John and a friend are playing basketball.

Friend: "I still don't get while you're not with Danielle anymore. She looked so slutty at Ray's party."
John: "She's not my type, I guess."
Friend: "What? Oh, you still hung up on your mysterious married lady? What is it with her, besides the obvious, of course?"
John: "We talk about real stuff, you know? She doesn't treat me like some lame yard boy."
Friend: "But you are a lame yard boy."
John: "It's all messed up now, anyway. Her friend found out about us. When it gets out, her husband is going to kill me."
Friend: "But on the upside..."

Helen, John's mother, walks outside, unbeknownst to the boys, carrying the trash.

Friend: "...your social status at school is going to explode when people find out you're doing a hot housewife!"
John: "Shut up, dude!"
Helen stands there frozen.

Zn moeder hoorde dus inderdaad alleen housewife, niet married lady!
  dinsdag 19 april 2005 @ 23:34:06 #50
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26362393
Volgens mij is in een eerdere aflevering ook gezegd dat er een baby moet zijn geweest, dat was op het moment dat het babykleedje met Dana erop voor het eerst tevoorschijn kwam. Laat ik eens een wilde gok doen over de "volwassen vrouw" in de kist. Ze hadden destijds een oppas en die heeft al dan niet per ongeluk de baby Dana gedood. Pa werd kwaad en heeft vervolgens de babysitter omgelegd. De baby zelf is netjes begraven ergens en de babysitter in de kist gestopt. Zou weleens mooi kunnen aansluiten bij het babysitter verhaal in de aflevering van vandaag ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')