Oh, nou zo duidelijk was dat niet hoor..quote:Op woensdag 27 april 2005 20:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dezelfde serie volgt? Ik bedoel natuurlijk de moeder van de tuinman, Carlos zn moeder ligt idd in Coma...
Je hebt die aflevering niet gezien? Was vorige week volgens mij, dan had je dat toch direct al geweten dat het om de moeder van de tuinman ging die aangifte zou doen of zo?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh, nou zo duidelijk was dat niet hoor..
Daarom is die test ook zo grappigquote:Op donderdag 28 april 2005 09:49 schreef ChrisJX het volgende:
Maar aan de andere kant: wie van de vrouwen had ik wel willen zijn
Nee, vorige week is er geen aandacht aan geschonken, en die week daarvoor eindigde het in een heftige sex scene....quote:Op donderdag 28 april 2005 09:49 schreef ChrisJX het volgende:
Maar wat zijn Susan en Mike ineens close, eindigde het vorige week niet met ruzie![]()
Oh ja, toen Paul Mrs. Huber vermoordde!!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:37 schreef somegirl het volgende:
Nee, vorige week is er geen aandacht aan geschonken, en die week daarvoor eindigde het in een heftige sex scene....
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Felicity Huffman en Marcia Cross, beter bekend als Lynette en Bree, hebben flink lopen bekken op een award show voor homo's:
[afbeelding]
Wááromquote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Felicity Huffman en Marcia Cross, beter bekend als Lynette en Bree, hebben flink lopen bekken op een award show voor homo's:
[afbeelding]
pfff, das onderhand nou ook niet bepaald bijzonder meer na die Spears/Aguilera/Madonna zoen vinden ineens andere celebs het blijkbaar ook nodig, beetje afgezaagd onderhand...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |