Volgens mij weet Bree niet dat Maisy een hoer is toch? Die denkt gewoon dat hij met haar een beetje buiten de deur wipte. Ik weet niet of het er voor haar beter of slechter op wordt als ze de waarheid kent.
Qua plotvooruitgang niet zo'n spectaculaire aflevering, maar ik vond er wel erg mooie scenes in zitten.
De zus van Mrs. Huber is een heerlijk kreng
"Do me a favor, Rex. Please don't mistake my anal-retentiveness for actual affection" prachtig.
De scene met Rex en George was schitterend, en later Andrew die de date van zijn moeder ging ondervragen ook. Maar wàt is er met Andrew gebeurd trouwens?!? Het is opeens een lieve, betrokken jongen met respect voor zijn ouders!!
Susan vond ik geweldig deze aflevering, ze had voor dat optreden een daverend applaus moeten krijgen. Ik weet dat het bedoeld was als alweer-een-genante-avond-voor-Susan, maar ik vond het juist ijzersterk. Was even bang dat die hopeloze relatie met Mike nu weer afgebroken zou worden door het gedoe met Karl (en dan zou ik wel erg moe geworden zijn), maar gelukkig keerde het nu ten goede. Ik mag Teri wel in deze rol. Ik had bijna overwogen DH niet te gaan kijken omdat ik zowel aan Marcia Cross als Teri Hatcher de pest heb, maar beiden stelen ze de show. Ik kijk nu eigenlijk vooral nog vanwege die twee.
Het lijntje van Gabrielle vind ik nog steeds niet zo interessant. Net als ik het Lynette lijntje erg vervelend begin te vinden. In het begin had ik nog wel sympathie voor haar, maar ze is de enige van het stel die een man heeft die echt probeert rekening met haar te houden en naar haar luistert, en het enige wat ze doet is hem afzeiken. Doe dan wat aan je uiterlijk meid, als je wil dat je vent niet per ongeluk naar andere meisjes kijkt. Ze heeft nu toch tijd zat? Dan kan ze op zijn minst d'r uitgroei weer eens laten bijwerken en wat make-up op doen. Ik mag lijden dat ze nu een nanny-from-hell krijgt die haar eens lekker gaat opvoeden.
mooi he, alles