abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:53:35 #176
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26707896
Oh, wat erg psycho-analyse tijdens het voorspel.....
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:00:27 #177
94405 Tarak
pi_26708126
Bree versus Rex
0 - 1
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:03:05 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_26708201
What about the french kissing...???
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:06:08 #179
94405 Tarak
pi_26708295
Zou de ex-man van Susan er met Edie Brit vandoor gaan?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:11:45 #180
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26708455
New York, New York
For great justice!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:17:38 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_26708640
Deze afleverig valt een beetje tegen...
pi_26708775
Ik had verwacht dat die ex man van Susan , Susan erin wou luizen door opdracht van Edie
Correct en tevens juist...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:23:25 #183
16976 Fling
Fan o' man
pi_26708802
Ik vond 'm geweldig!
"It will snow in the hills of HELL before I ever feel sorry for you again!!!" ........ "New York!!"
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:23:57 #184
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_26708819
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:17 schreef amaranta het volgende:
Deze afleverig valt een beetje tegen...
Wacht maar af....
T word geweldig
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_26710474
Ik vond 'm juist heel leuk vandaag, veel grappige dingen
pi_26710628
You're dating my wife, call me Rex.
pi_26710874
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef Lexie het volgende:
Ja, dat was leuk!
En toen Susan die hele tirade op dat podium had, en daarna nog effe snel new york, new york zong met dat riedeltje erachteraan
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:23:09 #188
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26710934
Ik vond hem tof.
For great justice!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:26:21 #189
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26711073
Mijn videoprogrammering is mislukt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:27:36 #190
94405 Tarak
pi_26711123
Ik vond vooral Edie Brit erg leuk vanavond, tijdens het zingen van Susan's dochter was ze echt overdreven en overduidelijk met d'r tieten aan het schudden om aandacht op d'r tieten te vestigen, vervolgens gaat ze zelf zingen echt zo overdreven sexy, hilarisch gewoon
pi_26712711
Weer een leuke aflevering weliswaar kort maar ik ben iig blij dat ik vorige week niet al te veel heb gemist ..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_26712774
Ik vond die opmerking van Gabrielle wel sterk, toen die schoonmaakster iets tegen dr zei, zo van die lelijke juwelen of zo, Gabrielle: don't you have a toilet to scrub or something
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:36:08 #193
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_26716769
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef Lexie het volgende:

Alwéér zo'n detail waarom ik dit de beste serie sinds Twin Peaks vind...!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:38:13 #194
66422 dutch-mamma
pi_26716813
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef Samson het volgende:
Ik vond die opmerking van Gabrielle wel sterk, toen die schoonmaakster iets tegen dr zei, zo van die lelijke juwelen of zo, Gabrielle: don't you have a toilet to scrub or something
En even later stond ze zelf haar brood te verdienen als automeisje...!
Geen beter vermaak dan leedvermaak!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:39:42 #195
66422 dutch-mamma
pi_26716839
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Wacht maar af....
T word geweldig
Ja, jij hebt vast alle US-afleveringen al gezien...!
Maar ehhh, je maakt toch een foutje (samen met CrazyDutchPink).

't Wordt niet geweldig, 't IS al geweldig!
pi_26718230
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 01:36 schreef dutch-mamma het volgende:

Alwéér zo'n detail waarom ik dit de beste serie sinds Twin Peaks vind...!
Ik ben niet de enigste hierin zie ik!

Ik had deze aflevering al op de Belg gezien, kan niet wachten tot een "echte nieuwe" aflevering volgende week dinsdag!

PS. Ben benieuwd hoe Carnivale (zo-avond ned3) gaat bevallen...
pi_26718491
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef Tarak het volgende:
Je gaat uit elkaar omdat je niet meer bij elkaar past. Geen enkele reden om je bij een scheiding als een megalomane psychopaat te gedragen.

Een vrouw als Bree mag blij zijn dat ze zo lang getrouwd is geweest. Ze verstikt elk man met haar dominante gedrag, iedereen ontneemt ze zijn/haar vrijheid. De meeste mannen zouden al veel eerder gescheiden zijn.

Rex ging naar de hoeren, hij had geen affaire. Een hoer is meestal geen bedreiging voor je relatie.

Waarom vinden een aantal mensen Maisy zo stom. Ze gedroeg zich toch redelijk netjes t.ov. Bree. Ze gaf Rex zelfs huwelijksadvies.
Oh, dus Bree had Rex' slippertjes met Maisy maar gewoon voor kennisgeving moeten aannemen en dan hup, doorgaan met het leven? Die is mooi Een hoer is idd geen bedreiging voor je relatie in de zin dat je man er met iemand ander vandoor zal gaan, maar wel een bedreiging in de zin dat je je vent dus blijkbaar én niet kan vertrouwen én zelf niet kan bieden wat hij nodig heeft. En daarbij ook nog eens aan een ander zit... Nee hoor, alle reden om zo bitchy te doen, had hij z'n pik maar thuis moeten laten.
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:47:43 #198
393 phileine
española
pi_26719485
Volgens mij weet Bree niet dat Maisy een hoer is toch? Die denkt gewoon dat hij met haar een beetje buiten de deur wipte. Ik weet niet of het er voor haar beter of slechter op wordt als ze de waarheid kent.

Qua plotvooruitgang niet zo'n spectaculaire aflevering, maar ik vond er wel erg mooie scenes in zitten.

De zus van Mrs. Huber is een heerlijk kreng

"Do me a favor, Rex. Please don't mistake my anal-retentiveness for actual affection" prachtig.
De scene met Rex en George was schitterend, en later Andrew die de date van zijn moeder ging ondervragen ook. Maar wàt is er met Andrew gebeurd trouwens?!? Het is opeens een lieve, betrokken jongen met respect voor zijn ouders!!

Susan vond ik geweldig deze aflevering, ze had voor dat optreden een daverend applaus moeten krijgen. Ik weet dat het bedoeld was als alweer-een-genante-avond-voor-Susan, maar ik vond het juist ijzersterk. Was even bang dat die hopeloze relatie met Mike nu weer afgebroken zou worden door het gedoe met Karl (en dan zou ik wel erg moe geworden zijn), maar gelukkig keerde het nu ten goede. Ik mag Teri wel in deze rol. Ik had bijna overwogen DH niet te gaan kijken omdat ik zowel aan Marcia Cross als Teri Hatcher de pest heb, maar beiden stelen ze de show. Ik kijk nu eigenlijk vooral nog vanwege die twee.

Het lijntje van Gabrielle vind ik nog steeds niet zo interessant. Net als ik het Lynette lijntje erg vervelend begin te vinden. In het begin had ik nog wel sympathie voor haar, maar ze is de enige van het stel die een man heeft die echt probeert rekening met haar te houden en naar haar luistert, en het enige wat ze doet is hem afzeiken. Doe dan wat aan je uiterlijk meid, als je wil dat je vent niet per ongeluk naar andere meisjes kijkt. Ze heeft nu toch tijd zat? Dan kan ze op zijn minst d'r uitgroei weer eens laten bijwerken en wat make-up op doen. Ik mag lijden dat ze nu een nanny-from-hell krijgt die haar eens lekker gaat opvoeden.
mooi he, alles
pi_26719833
Ik vind Bree steeds leuker worden Geweldige opmerkingen maakt ze.

En die Andrew is echt een gestoorde labiel, de ene keer komt hij heel erg voor zijn pa op, maar dan blijkt dat pa wat fout heeft gedaan is hij weer heel erg anti - pa, ik zou het niet pikken als mijn kind me zo veroordeelde en afzeek
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_26719859
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:47 schreef phileine het volgende:
Maar wàt is er met Andrew gebeurd trouwens?!? Het is opeens een lieve, betrokken jongen met respect voor zijn ouders!!

Dat vind ik juist weer niet, nu ineens is hij weer aardig tegen zijn moeder en loopt hij zijn vader af te zeiken.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')