Puber hequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:09 schreef rena het volgende:
En die Andrew is echt een gestoorde labiel, de ene keer komt hij heel erg voor zijn pa op, maar dan blijkt dat pa wat fout heeft gedaan is hij weer heel erg anti - pa, ik zou het niet pikken als mijn kind me zo veroordeelde en afzeek![]()
Dat wel, maar dan nog, ook die reactie op die aangereden vrouw die hij gaf, dat is toch best wel ziekquote:
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:18 schreef rena het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nog, ook die reactie op die aangereden vrouw die hij gaf, dat is toch best wel ziek![]()
Als Carlos haar mag bezoeken waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:13 schreef Lexie het volgende:
Zouden we eigenlijk nog wat horen over Mama Solis
De aflevering was al om 21.20 af gisteren, idd een minuut of 10 korter dan vorige afleveringen, zou er geknipt zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef Frollo het volgende:
Neuh hoor, ik geloof van niet. Hoe kom je daarbij?
Echt in een aflevering, of bij de epiloog?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:07 schreef MadGuy het volgende:
Omdat Net5 dat ook met Will & Grace flikt...
In een aflevering dus. Overigens denk ik zelf ook niets gemist te hebben hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt in een aflevering, of bij de epiloog?
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:13 schreef Lexie het volgende:
Zouden we eigenlijk nog wat horen over Mama Solis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Wat belachelijk van Net5.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]
JaIs dat niet in de hele serie zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:24 schreef MadGuy het volgende:
De zus van Mrs. Huber gaat vast ook nog voor leuke situaties zorgen!
Dat is natuurlijk niet toevallig, in de rust van voetbalwedstrijden zie je ook alleen maar reclames van auto's, bier en scheermesjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:39 schreef Dandilion het volgende:
Is het jullie ook opgevalllen dat de reclames tussne door op vrouwen gericht zijn, haar, make up, kleding, wasmiddelen etc reclames! Echt allemaal.
In de serie vallen wel steeds rare gaten, dingen die ineens helemaal niet meer meespelen in het verhaal op dit moment. Als je toch door iemand zn moeder wordt geconfronteerd dat je t met dr minderjarige zoon doet en dat je wel wat kan verwachten, dan verwacht je toch ook iets in de volgende afleveringquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:34 schreef One_conundrum het volgende:
en horen we nog wat van dat vreemdgaan van Gabbriëlle?
Ik ga er zelf vanuit dat ze dat soort dingen in latere afleveringen opvullen, wanneer je het niet meer zo verw8..ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Samson het volgende:
[..]
In de serie vallen wel steeds rare gaten, dingen die ineens helemaal niet meer meespelen in het verhaal op dit moment. Als je toch door iemand zn moeder wordt geconfronteerd dat je t met dr minderjarige zoon doet en dat je wel wat kan verwachten, dan verwacht je toch ook iets in de volgende aflevering![]()
ik had geen eens tijd om even naar het toilet te gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:47 schreef amaranta het volgende:
extreem korte reclame
Oh gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef amaranta het volgende:
Die verhaallijn is zojuist aan zijn einde gekomen. Enneh Vulture, mijn vriend kijkt ook...
goeie vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef amaranta het volgende:
Hmm alle pillen zijn toch hetzelfde? Die van maandag dinsdag woensdag etc? Of verwisselde hij ze nou voor compleet andere pillen?
Volgens mij waren het totaal andere pilletjes dan anticonceptiepillen. Anders zou het een beetje onzinnig zijn, toch?quote:
ja je moet wat over hebben voor een kindquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij waren het totaal andere pilletjes dan anticonceptiepillen. Anders zou het een beetje onzinnig zijn, toch?
Wel een monnikkenwerk...
Je kunt ook te ver gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef amaranta het volgende:
Sterker nog, ik neem het voor hem op, want hij is er nou niet.
Nou moet ik hem nog zo ver zien te kijken dat hij ook:
Gilmore Girls en The OC gaat kijken.
Iets over zijn dochterquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:12 schreef Lexie het volgende:
Wat besprak Mike nu precies met die kerel? dat stuk heb ik een beetje gemist.
ZE hebben het wel over een BABY blanket. Ik denk idd dat het een baby is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef tonks het volgende:
Sister zeggen ze toch niet little sister
Maar het lijk dat in de kist zat was volgens mij geen baby, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
ZE hebben het wel over een BABY blanket. Ik denk idd dat het een baby is.
Nope. Een volwassen vrouw. Of in ieder geval een volwassene.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Maar het lijk dat in de kist zat was volgens mij geen baby, toch?
11 (als je de pilot als afl. 0 telt)quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Apfel het volgende:
Welke episode nummer was het? Ik heb het gisteren gemist
Oh, dus toch gewoon Deirdre. Ik dacht Mary-Alicequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
Dat was toch een foto van Deirdre
Nààh, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef amaranta het volgende:
Tenzij Deidre = Mary-Alice
Twas wel een oude foto waarop Mike en Deirdre een heel stuk jonger er uit zagen, dus wie weet is Deirdre en Mary-Alice wel 1 en dezelfde persoon. Witness relocation program of zoiets?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nààh, dat denk ik niet.
We hebben immers foto's van allebei gezien en ze lijken niet op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |