ja je moet wat over hebben voor een kindquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij waren het totaal andere pilletjes dan anticonceptiepillen. Anders zou het een beetje onzinnig zijn, toch?
Wel een monnikkenwerk...
Je kunt ook te ver gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef amaranta het volgende:
Sterker nog, ik neem het voor hem op, want hij is er nou niet.
Nou moet ik hem nog zo ver zien te kijken dat hij ook:
Gilmore Girls en The OC gaat kijken.
Iets over zijn dochterquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:12 schreef Lexie het volgende:
Wat besprak Mike nu precies met die kerel? dat stuk heb ik een beetje gemist.
ZE hebben het wel over een BABY blanket. Ik denk idd dat het een baby is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef tonks het volgende:
Sister zeggen ze toch niet little sister
Maar het lijk dat in de kist zat was volgens mij geen baby, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
ZE hebben het wel over een BABY blanket. Ik denk idd dat het een baby is.
Nope. Een volwassen vrouw. Of in ieder geval een volwassene.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:43 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Maar het lijk dat in de kist zat was volgens mij geen baby, toch?
11 (als je de pilot als afl. 0 telt)quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Apfel het volgende:
Welke episode nummer was het? Ik heb het gisteren gemist
Oh, dus toch gewoon Deirdre. Ik dacht Mary-Alicequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
Dat was toch een foto van Deirdre
Nààh, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef amaranta het volgende:
Tenzij Deidre = Mary-Alice
Twas wel een oude foto waarop Mike en Deirdre een heel stuk jonger er uit zagen, dus wie weet is Deirdre en Mary-Alice wel 1 en dezelfde persoon. Witness relocation program of zoiets?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nààh, dat denk ik niet.
We hebben immers foto's van allebei gezien en ze lijken niet op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |