Da's anatomisch niet mogelijk... maar wel een leuke strafquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef creno het volgende:
en voor straf
lik je jezelf maar eens helemaal af
Creno en zijn briljante ideetjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef creno het volgende:
en voor straf
lik je jezelf maar eens helemaal af
Ai... ai.... zeg dat niet te hard!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Wel jammer dat het S&G topic weer helemaal vol wordt gespammed met geklets van Kastanova, in plaats van wat leuke foto's voor het slapen gaan..
Ja hoor, ik heb toch niks te doenquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
wil iemand mijn benen masseren? ik voel ze haast niet meer.. ( gewerkt he)
Heb je een beetje worstkuitjes gekregen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
wil iemand mijn benen masseren? ik voel ze haast niet meer.. ( gewerkt he)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je een beetje worstkuitjes gekregen?
MMMMmmmm dat wil niks zeggen hoor!! misschien houd ik wel meer van jurken dan Creno!quote:Ik vind het wel kenmerkend dat creno een avatar heeft uit het sletterige Justify My Love en pinguindinges een uit het brave Like A Virgin.
Subliminal messages anyone? .
* kijt de andere kant uit met oordopjes inquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb toch niks te doen
*kijkt intussen wel QaF 2.1*
nope.. hele dag bakken gewassen ( dat doet een machine) dus met een pompwagen en heftruck in de weer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je een beetje worstkuitjes gekregen?
dan krijg ik krampquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef SlimShady het volgende:
Tip:
Je benen plat laten liggen. En zo je benen 30 min lang niet bewegen. Werkt echt!
Ik vroeg me al af wat er met DM was gebeurdquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... na wat mailen is duidelijk dat mijn weekban puur komt door teveel inhakken op gluiperd SCH.
En niet vanwege algemeen gezuig en getroll in POL/NWS.
Dat stelt me weer gerust..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
of mischien heeft hij een kant die ik nog niet ken!![]()
Alleen in POL/NWS he? Kom jij daar ook dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:24 schreef Ryan_R het volgende:
Ik vroeg me al af wat er met DM was gebeurd
Niet gestrekt, maar gewoon laten liggen. Altijd als ik de kans krijg en ik haal de 30 min, zijn m'n benen weer in topconditie.quote:
Eeeh Lurkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen in POL/NWS he? Kom jij daar ook dan?.
De voorkant?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
of mischien heeft hij een kant die ik nog niet ken!![]()
kruip zo in bed.. en dan bed rechtop, laptop voor me, tv linksquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Niet gestrekt, maar gewoon laten liggen. Altijd als ik de kans krijg en ik haal de 30 min, zijn m'n benen weer in topconditie.
Dan kan ik rennen, springen, etc.
Lijkt maar zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
kruip zo in bed.. en dan bed rechtop, laptop voor me, tv links
lui he
"Waar worstel je mee...?"quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Hey, ook een leuke woordspeling:
,,Nou Peet, wat heb je op je lever...?"
Das inderdaad ontzettend stoutquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:38 schreef creno het volgende:
uitleg:
ik heb bakken gewassen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Hey, ook een leuke woordspeling:
,,Nou Peet, wat heb je op je lever...?"
one night stand...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:38 schreef creno het volgende:
uitleg:
Een vriendin van me heeft met carnaval gezoend met een jongen. Hij bleek getrouwd te zijn en hij heeft 2 kinderen.
Afgelopen weekend zagen ze elkaar weer en de spanning tussen die twee was gewoon merkbaar, dat merkte zelfs zijn vrouw die erbij was. Hij keek veel naar die vriendin van me en andersom ook.
Ze vertrokken dus ook met "ruzie".
De dag erop zat ik wat te kletsen met haar en ik heb die jongen toen gemaild met een nieuw onbekend email adres, daarin stond ongeveer:
een vriendin wil graag een keer flink door je verwend worden, je
hoeft je vrouw niet te verlaten ofzo, maar haar gewoon een
keer goed laten genieten, want daaaar heeft ze onwijze
behoefte aan, met carnaval eigenlijk al, maar toen durfde
ze niet !
Reageer op dit email-adres, dan geeft ik het antwoord aan haar door.
vroeg ik het specefiek aan jou dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhhh BAH BAH BAH!!!!!!!!!![]()
Eerst drie keer douchen en dan in een teiltje soda, dan overweeg ik 't
Okay, okay...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
mijn rug heeft ook een massage nodig merk ik net
daar onder jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okay, okay...
*masseert ook zijn rug*
ik zei ook niet dat het niet mochtquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok, dan niet, ik dacht, zit in de buurt.....
Dan ga ik maar slapen!
Welterusten!![]()
Komt hij iets tekort ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:48 schreef creno het volgende:
ik had dus vandaag op dat geheime mailadres een reactie
en dat was zoiets als ik het goed heb:
Gaarne in de toekomst de mailtjes naar het volgende adres,dat is iets handiger. (en dan dus een ander email adres want volgens mij was dat email-adres waar ik de eerste keer naar mailde een gezamelijk mailadres)
ten eerste een vraagje, hoe kom je ook al weer aan mijn mailadres?
ten tweede, mail het 06 nummer van je vriendin dan zal ik haar eens bellen
I WAS IN SHOCK !
Slaap lekker, manquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:52 schreef creno het volgende:
ik hoop dus dat ik een rode kop kan onderdrukken als hij of zijn vrouw boodschappen komt doen !
maar ik ga nu slapen ik heb weer genoeg tvp's geplaatst
Supergoed idee, morgen weer een klusdagquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:52 schreef creno het volgende:
ik hoop dus dat ik een rode kop kan onderdrukken als hij of zijn vrouw boodschappen komt doen !
maar ik ga nu slapen ik heb weer genoeg tvp's geplaatst
Tja... Toch wel raar.quote:
Jij ook: slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Supergoed idee, morgen weer een klusdag
Trusten allemaal!!!!
Hou even in gedachten dat ik van het verkeerde geslacht ben bij de volgende postquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar onder ja
*oeh.. daar ja.. nee, iets meer naar links..en nu naar boven.. jaaah daar!
schouders / nek.. hint![]()
erg ben ik he
ach ik masseer de nek en rug van mijn zus ook wel eens, en vice versaquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou even in gedachten dat ik van het verkeerde geslacht ben bij de volgende post
*masseert nek en schouders*
Ik ben in mijn hele leven pas een keer gemasseerd, door mijn maatje...quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach ik masseer de nek en rug van mijn zus ook wel eens, en vice versa
bij gebrek aan beter he![]()
Heerlijk gevoel krijg ik daar bijquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hele leven pas een keer gemasseerd, door mijn maatje...
Maar de fles olie gaat zeker mee richting VS en komt leeg terug
Van welke van de twee zinnen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel krijg ik daar bij![]()
"I feel all warm and fuzzy inside"
Allebei. Het lijkt me gewoon heerlijk om door je/m'n geliefde uitgebreid gemasseerd te worden.quote:
Mijn maatje is niet mijn geliefdequote:Op dinsdag 19 april 2005 01:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Allebei. Het lijkt me gewoon heerlijk om door je/m'n geliefde uitgebreid gemasseerd te worden.
En helemaal met olie![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik ga wat userpics kijken en dan slapen.
See you tomorrow![]()
You always want what you can't have, het gras is altijd groener...bla bla bla.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Tja... Toch wel raar.
Hij heeft een partner en die wil zelfs met 'm trouwen is getrouwd. Hoe hebberig kan je zijn als je zo'n actie doet?
Morgen allemaal!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:05 schreef creno het volgende:
goedemorgen !
[afbeelding]
volgens mij is hij toch wel de lekkerste van temptation island
je vriendelijke icoon wat doe je?quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen mennekes. Lekker geslapen allemaal?
Oh sorry.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je vriendelijke icoon wat doe je?![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:20 schreef Semisane het volgende:
Jahoor...tralalalagoeiemorgen.
![]()
Nou Ajuu post eens wat foto's dan van jou in pak....dan kunnen tenminste een goed oordeel geven over je.
Heb je berouw voor je actie?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:38 schreef creno het volgende:
Reageer op dit email-adres, dan geeft ik het antwoord aan haar door.
Vervelende date gehad?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[knip]*Een soort religieus betoog*[/knip]
Hier niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
vreemdgaan is helemaal hip tegenwoordig hoor..
Rituele onthoofdingen ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
okee, ik geef toe ik benquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:47 schreef Semisane het volgende:
Nou ja....het pak valt helemaal mee. Maar met die glimlach lijkt je iets wat op Jos Brink.![]()
![]()
*Wegduik/verstop/anderindentiteit aanneem*![]()
Pak is wel ok vin ik......in iedergeval stijlvoller dan de mijne...
ach, tis al zooo lang geleden. jij was 24 ik was 14quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr ajuu!!!.
Dat zou je niet vertellen!.
Ach liefde kent geen leefdtijden......ofzow.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach, tis al zooo lang geleden. jij was 24 ik was 14en toch was het een mooie tijd samen
![]()
* Semisane = niet hip, dus gaat ook niet vreemdquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
Was een gokje van me.....quote:
same herequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
* Semisane = niet hip, dus gaat ook niet vreemd
Ben niet Hip, heb geen visie, heb ook geen sociaal leven en hou van MMORG's....I am such a nerd.![]()
Als het een open relatie is is het geen vreemdgaan meer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat het om vreemdgaan en bedrog, of om buiten-de-deur-eten binnen een open relatie?
Gaat het om seks, gaat het om zoenen, gaat het om (mentale) intimiteit?
Kwestie van definities en afspraken, m'dunkt.
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach liefde kent geen leefdtijden......ofzow.
Altijd maar weer die Wizzarddragon.....hij zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.
Oke.....geen slechte date gehad, maar toch proef ik frustratie in deze lange monologen van je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als het een open relatie is is het geen vreemdgaan meer.
Zoenen, seks, en mentale intimiteit, zijn allemaal vormen van vreemdgaan, als je geen afspraken hebt met je partner, dan is het taboe.
Je maakt willens en wetens een ander kapot, mentaal. Iedere band die is opgebouwd word een leugen, een smerige leugen, je verraad iemands respect, iemands welzijn, allemaal voor een ranzig egoistisch gevoel van genot.
Een slecht huwelijk mag dan wel slecht zijn, maar het bestaat nog steeds, als het slecht is dan vraag je een echtscheiding aan, en daarna kun je je verlepte lul in de meest zieke kutten rammen die je maar wil, maar zolang je getrouwd bent, blijft je trouw, zolang je getrouwd bent blijf je eerlijk.
Mensen die vreemdgaan of assisteren in vreemdgaan zijn vuil, zijn onreine wezens waar niets menselijks meer aan is.
en de politie doet niks hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Altijd maar weer die Wizzarddragon.....hij zou verboden moeten worden.
AJUU!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.
Nee, ik heb principes.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oke.....geen slechte date gehad, maar toch proef ik frustratie in deze lange monologen van je.
Lag?! LAG?!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
en de politie doet niks hoor.
trowuens, niet door vertellen hoor ...maar de drank lag in de tuin...onder de grondnou, moet hij ook mijn sokken maar niet EXPRES te heet wassen
![]()
sodejuu,quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
AJUU!.
vuile was... buiten.. enzo..
Ik heb trouwens nog steeds m'n drank niet terug..
eh...ja, JERRUH kwam een keer langs...en toen hebben we samen.....alles...ja....eh...hij parkeerde zijn scooter in de tuin tsja....quote:
Kind schmind. Wat voor kind doet die dingen die jij hebt gedaan? Die weten niet eens hoe je het schrijft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
sodejuu,
ach joh, ik was nog maar een kind, hoe kon ik het weten?![]()
Altijd maar weer die Jerruh... hij zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...ja, JERRUH kwam een keer langs...en toen hebben we samen.....alles...ja....eh...hij parkeerde zijn scooter in de tuin tsja....
He was a troubled young lad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kind schmind. Wat voor kind doet die dingen die jij hebt gedaan? Die weten niet eens hoe je het schrijft..
Ja dat moet wel. Hoe verklaar anders dit?quote:
En nazi-kampbewaarders?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik walg van dat soort mensen. Het is het laagste van het laagste dat je kan vinden.
Je kan 't ook daarbij houden.quote:Ik walg van mensen die anderen opzettelijk kwetsen door een egoistisch sexueel gevoel na te jagen, je geeft daarmee te kennen dat je geen hol om je partner geeft, day je geen hol om een ander geeft, en dat je liefde niet waard bent, respect niet waard bent, dat je titel mens niet waard bent.
Kun jij vandaag de dag nog Nazi-kampbewakers vinden?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
En nazi-kampbewaarders?.
Je kan 't ook daarbij houden.
Ik gaf even een cliché voorbeeldje van 'misdragingen' die als nog 'lager' gezien worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kun jij vandaag de dag nog Nazi-kampbewakers vinden?![]()
kindermishandeling kan voortkomen uit overspel, als een man zijn lul niet bij zich kan houden en zo nodig in een emmer rotte vis moet steken, dan schaadt hij daarmee wel degelijk het emotionele welzijn van zijn kinderen, die zullen opgroeien met de kennis dat hun vader liever seks had met een ander, en niet trouw kon zijn aan hun moeder, de vrouw die zijn kinderen heeft gebaard. Ze zullen opgroeien in de wetenschap dat er ergens een of andere teef rondloopt die er geen problemen mee had dat hun gezinsleven werd verneukt, en er actief aan meehielp om het gezin te ondermijnen en te ontkrachten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik gaf even een cliché voorbeeldje van 'misdragingen' die als nog 'lager' gezien worden.
Zo zijn er nog wel meer te verzinnen. Moord, kindermisbruik, mishandeling, etc.
Allemaal m.i. veel erger dan 'overspel'.
OMG!!! dat is duidelijk een gevalletje TBS.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Hoe verklaar anders dit?
waarom is de scharrel van de vreemdganger ook slecht dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee mensen die vreemdgaan mogen van mijn part dood neervallen waar ze staan, hun genitalien mogen wegschroeien voor hun ogen. Kan me geen hol schelen, ze zijn uitschot, en als er iemand is die het goedkeurt of assisteert, dan is ook die persoon uitschot dat van mijn part dood neer mag vallen.
Als de scharrel weet dat de vreemdganger in een relatie zit, dan is de scharrel net zo schuldig. It takes two to tango.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom is de scharrel van de vreemdganger ook slecht dan?
de vreemdganger kiest ervoor om vreemd te gaan, dat is zijn keuze.. als je die keuze afschuift op de scharrel, dan is dat toegeven van zwakte van de vreemdganger..
maar het kapotmaken van de relatie is nog àltijd de keus van de vreemdganger.. en daarmee is het voor mij afgelopen. hìj / zìj kiest ervoor zijn partner te bedriegen. zonder die keuze was er geen affaire.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als de scharrel weet dat de vreemdganger in een relatie zit, dan is de scharrel net zo schuldig. It takes two to tango.
Als de scharrel het niet weet is de scharrel onschuldig, maar zodra deze weet van de relatie, en deze toch doorgaat, keurt deze vreemdgaan niet alleen goed, ze moedigt het aan, en helpt actief mee om een ander kapot te maken, namelijk de partner van de vreemdganger.
De scharrel is net zo schuldig als de vreemdganger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar het kapotmaken van de relatie is nog àltijd de keus van de vreemdganger.. en daarmee is het voor mij afgelopen. hìj / zìj kiest ervoor zijn partner te bedriegen. zonder die keuze was er geen affaire.
en als de scharrel niet dat pleziertje aanging, zou de vreemdganger dan ineens meer monogaam zijn? of zou hij/zij weer opzoek zijn naar een ander om samen mee "buiten de deur te eten"?
En je gaat heel fijntjes niet in op het punt dat er vele misdragingen zijn die veel ernstiger zijn, en die dan ook strafrechtelijk worden vervolgd. Je hebt bovendien nog niet aannemelijk gemaakt dat overspel moreel verwerpelijker is dan andere zaken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
kindermishandeling kan voortkomen uit overspel, als een man zijn lul niet bij zich kan houden en zo nodig in een emmer rotte vis moet steken, dan schaadt hij daarmee wel degelijk het emotionele welzijn van zijn kinderen, die zullen opgroeien met de kennis dat hun vader liever seks had met een ander, en niet trouw kon zijn aan hun moeder, de vrouw die zijn kinderen heeft gebaard. Ze zullen opgroeien in de wetenschap dat er ergens een of andere teef rondloopt die er geen problemen mee had dat hun gezinsleven werd verneukt, en er actief aan meehielp om het gezin te ondermijnen en te ontkrachten.
Leuk om te weten dat je vader je moeder kwetst omdat hij zo nodig sex wil hebben met een ander.
Als pappa AIDS oploopt tijdens een van zijn avontuurtjes brengt hij ook nog eens het hele gezin in gevaar.
Nee mensen die vreemdgaan mogen van mijn part dood neervallen waar ze staan, hun genitalien mogen wegschroeien voor hun ogen. Kan me geen hol schelen, ze zijn uitschot, en als er iemand is die het goedkeurt of assisteert, dan is ook die persoon uitschot dat van mijn part dood neer mag vallen.
jij hebt me iets teveel godsdienst fanatisme in je betoog..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
De scharrel is net zo schuldig als de vreemdganger.
"Anders deed hij het wel met een ander" is geen argument. Als ik jou lamschop, dan kom ik er echt niet onderuit door te zeggen "sjah, als ik het niet had gedaan, dan had een ander het wel gedaan"
Feit is, die scharrel WEET dat ze helpt om iemand zo ongenadig hard te kwetsen, ze weet dat ze speelt met de levens van zijn kinderen, ze weet dat ze fout zit, en toch gaat ze er mee door.
Ze is een hoer, en die mag van mij ook dood, net als de vreemdganger.
WTF? kijk eens op de FP : Vader slachtte kinderen ritueelquote:ze weet dat ze speelt met de levens van zijn kinderen,
het is niet erger dan moord.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En je gaat heel fijntjes niet in op het punt dat er vele misdragingen zijn die veel ernstiger zijn, en die dan ook strafrechtelijk worden vervolgd. Je hebt bovendien nog niet aannemelijk gemaakt dat overspel moreel verwerpelijker is dan andere zaken.
Ondanks je indrukwekkende taalgebruik..
Ik zie het als een dienst voor het groter goed. De maastschappij is er niet bij gebaat als er vreemdgangers en hun smerige hoeren rondlopen, SOA's in overvloed, ik zal er niet om treuren als ze er een oplopen en er aan sterven in het bed van een ander.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef petre86 het volgende:
jij hebt me iets teveel godsdienst fanatisme in je betoog..
hoe kun je iemand doodwensen?
iedereen gaat ooit dood, maar als jij een vreemdganger wil doden ban je bezig met eerwraak.. en dàt is wel 1 van de achterlijkste redenen om iemand te vermoorden
zeg eens, waar keur ik dat goed? Waar zeg ik dat dat normaal is? Kinderen hebben er niets mee te maken, maar die vrouw is zo hoerig geweest, als ze mishandeld werd dan had ze de politie in moeten schakelen, dan had ze een echtscheiding moeten aanvragen, en als die man een verleden heeft met huiselijk geweld, had ze misschien drie keer na moeten denken over haar keuze om in het huwelijksbootje te stappen.quote:WTF? kijk eens op de FP : Vader slachtte kinderen ritueel
dàt vind jij normaal?
Ja, probeer het argument belachelijk te maken door het in het extreme te trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Whoah DennisMoore, dankzij jou kan ik alles in perspectief zetten! Geweldig, nu ik weet dat er altijd wel iets erger is, kan ik met een gerust hart verder leven en al mijn gedrag goedpraten door te verzuchten dat er wel iets ergers is daarbuiten.
Dit is geen rellen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
je wilde roch rellen? nou niet zeuren als er 1 komt binnen wandelen
Heb je het actief afgekeurd dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, probeer het argument belachelijk te maken door het in het extreme te trekken..
Ik praat nergens overspel goed etc etc.
Kun je nagaan.quote:Feit is wél dat er verschillende gradaties van 'moreel verwerpelijk' zijn.
En als jij nu al zo tekeer gaat tegen overspel, dan wil ik je oordeel wel eens lezen mbt moord of incest..
alleen lezen wat er in mijn post staat..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik zie het als een dienst voor het groter goed. De maastschappij is er niet bij gebaat als er vreemdgangers en hun smerige hoeren rondlopen, SOA's in overvloed, ik zal er niet om treuren als ze er een oplopen en er aan sterven in het bed van een ander.
[..]
zeg eens, waar keur ik dat goed? Waar zeg ik dat dat normaal is? Kinderen hebben er niets mee te maken, maar die vrouw is zo hoerig geweest, als ze mishandeld werd dan had ze de politie in moeten schakelen, dan had ze een echtscheiding moeten aanvragen, en als die man een verleden heeft met huiselijk geweld, had ze misschien drie keer na moeten denken over haar keuze om in het huwelijksbootje te stappen.
Ze was vrij om te scheiden.
Jammer dat ze dood, erg kut voor haar.
Zeg eens Petre86, wie heb jij bedrogen?
moet dat dan?quote:
waar jij je energie allemaal aan verspild ja.. tssk..quote:[..]
Kun je nagaan.
Sommige dingen spreken voor zich.quote:
Ah, prima, je bent het dus met me eens.quote:Kun je nagaan.
moet je dan stil zijn voor misstanden en zwijgend toekijken hoe mensen elkaar met opzet kwetsen en kapot maken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet dat dan?
moet je voor alle mistanden luidkeels op je dak gaan staan en de hele wereld uitschelden?
heeft dat zin?
Maar goed, je vind verder niet dat je reaktie wellicht iets overtrokken is? Of je staat er volledig achter?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
te begrijpen? Wat valt er niet te begrijpen aan deze zin:
VERBREEK EERST JE RELATIE VOORDAT JE JE VERLEPTE LUL IN EEN ANDER STEEKT.
wat is daar moeilijk aan? Is het soms te veel gevraagd?
Fatsoen is moeilijk te begrijpen voor sommigen
er is NIETS aan vreemdgaan of het goedkeuren, dat begrijpelijk is, helemaal NIETS!
ik ben realistisch.. mensen kiezen zelf, en zijn ook vrij om te kiezen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
moet je dan stil zijn voor misstanden en zwijgend toekijken hoe mensen elkaar met opzet kwetsen en kapot maken?
dus een vrouw met 3 kinderen heeft er meer aan als ze gedumpt wordt en van een bijstandsuitkering verder moet leven dan van een man die haar nog ondersteund en geld in het laatje brengt? en die van de kinderen houd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
te begrijpen? Wat valt er niet te begrijpen aan deze zin:
VERBREEK EERST JE RELATIE VOORDAT JE JE VERLEPTE LUL IN EEN ANDER STEEKT.
wat is daar moeilijk aan? Is het soms te veel gevraagd?
Fatsoen is moeilijk te begrijpen voor sommigen
er is NIETS aan vreemdgaan of het goedkeuren, dat begrijpelijk is, helemaal NIETS!
He...nou moet je het ook weer niet te ingewikkelt maken.....als je het zo zegt dan zijn mannen (of vrouwen) die vreemd gaan helemaal nog niet zo slecht....en die indruk mogen we natuurlijk niet wekken...ik bedoel...het moet wel een eenzijdig berichtgeving blijven...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus een vrouw met 3 kinderen heeft er meer aan als ze gedumpt wordt en van een bijstandsuitkering verder moet leven dan van een man die haar nog ondersteund en geld in het laatje brengt? en die van de kinderen houd?
precies.. en buiten de deur eten, omdat je relatie geen pit heeft, en je zo toch bij elkaar kan blijven om samen voor de kinderen te zorgen is ook al zoooo slecht..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
He...nou moet je het ook weer niet te ingewikkelt maken.....als je het zo zegt dan zijn mannen (of vrouwen) die vreemd gaan helemaal nog niet zo slecht....en die indruk mogen we natuurlijk niet wekken...ik bedoel...het moet wel een eenzijdig berichtgeving blijven...
Evil = Evil....as van het kwaad....All Communists are Evil enz enz....Slecht mag niet zomaar ook wel een beetje goed zijn....toch Kug.
Begrijpen/verklaren wel, goedkeuren niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rot toch snel weg, dan heb je niet gelezen wat ik aan het begin zei. Buiten de deur eten, dus afspraken maken over sex met iemand anders met je partner, is niet gelijk aan vreemdgaan, want vreemdgaan is achter iemands rug om, zonder toestemming.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:39 schreef petre86 het volgende:
\precies.. en buiten de deur eten, omdat je relatie geen pit heeft, en je zo toch bij elkaar kan blijven om samen voor de kinderen te zorgen is ook al zoooo slecht..
kun je toch beter scheiden en de kids met een trauma achter laten..
Of nee, je moet je kinderen vertellen, heel redelijk, dat jullie uit elkaar gaan omdat jullie niet meer verliefd op elkaar zijn. God behoede het nog dat mensen verantwoording nemen voor hun eigen rol binnen een relatie en ervoor uitkomen dat ze liever een punt zetten achter het huwelijk, dan achter de rug van hun wederhelft om een of andere goedkope slet neuken.quote:of nee, je moet bij elkaar blijven.. verzanden in irritatie's elkaar verrot schelden, frustratie's opkroppen, je kinderen slecht behandelen omdat je geen zin meer hebt in je relatie.. naa dàt is de oplossing
Nou als je nog 0.02 duitjes hebt, dan mag je ze in het zakje doen hoor....maar geen vreemd-gaande duitjes...die mogen niet het zakje in van Kug.quote:
ooit gehoord van allimentatie en een gedeelde voogdij?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef petre86 het volgende:
dus een vrouw met 3 kinderen heeft er meer aan als ze gedumpt wordt en van een bijstandsuitkering verder moet leven dan van een man die haar nog ondersteund en geld in het laatje brengt? en die van de kinderen houd?
ja hoor..quote:
Wat die andere gast zegt:quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
misschien is het maar goed dat sommigen vreemdgaan, omdat ze de gevolgen van de echtscheiding niet aankunnen.. en door vreemd te gaan, (waar de vrouw toch wel achterkomt) zal er toch wel een scheiding komenze hebben gewoon een duwtje in de rug nodig..
je kan imo dan beter op zo'n manier uit elkaar gaan dan een relatie hebben met constant ruzie etc.. maarja that's me
quote:VERBREEK EERST JE RELATIE VOORDAT JE JE VERLEPTE LUL IN EEN ANDER STEEKT.
Nou jah.. okay een half uurtje al uit bed. Ging ff douchenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja hoor..
net uit bed?nee toch?
we zijn hier behoorlijk serieusal betwijfel ik of we tot een overeenstemming komen
Mja, ik bedoel meer dat sommigen de gevolgen niet aankunnen.. (en dus tegen hun zin bij elkaar blijven). In zo'n geval kan het vreemdgaan opzichzelf de reden zijn (het duwtje in de rug) om tóch de scheiding aan te vragen.. Maarja dat is mijn vreemde manier van denkenquote:
jij neemt graag dingen aan die jou goed bevallen.. alsof ik niet nadenk over alimentatie e.d. maar er zijn ook gevallen waarbij de man (er voor zorgt dat hij) geen geld heeft voor alimentatie..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ooit gehoord van allimentatie en een gedeelde voogdij?
Als een man besluit om een huwelijk te beeindigen moeten er concessies gedaan worden, en zal de man ook na het huwelijk zijn ex-vrouw en kinderen financieel moeten steunen.
Goh, daar hebben jij en SemiSane niet aan gedacht he, dat de wet rekening houdt met dit soort gevallen, gompie, wat een schok, wat een afgrijzen!
Nee die vrouw moet gewoon haar klep dicht houden en denken dat het huwelijk nog goed is terwijl haar man haar bedriegt. Want je weet het he Petre89, er bestaat geen betere deugd dan liegen en bedriegen, niets is zo wonderschoon als een leugen.
maar kug wil graag alle vreemdgangers op 1 hoop gooien en ze allemaal ritueel verbranden,quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel meer dat sommigen de gevolgen niet aankunnen.. (en dus tegen hun zin bij elkaar blijven). In zo'n geval kan het vreemdgaan opzichzelf de reden zijn (het duwtje in de rug) om tóch de scheiding aan te vragen.. Maarja dat is mijn vreemde manier van denken![]()
Dat lijkt me gezonder dan jezelf nog 20 jaar op lopen te vreten in een relatie waar je je ei niet kwijt kunt.
En SemiSane is er zich van bewust dat iedere menselijke samenleving neigt naar een vorm van geloof en religie? Mensen zijn wezens die zich altijd schikken in sturcturen met verschillende lagen van machtshebbers. Iedere samenleving kent wetten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef Semisane het volgende:
Anyways....Is Kug er wel van bewust dat de mens helemaal niet monogaam is ingesteld trouwens? Dat "de monogame" relatie pas echt standaard werd toen de Kerk "demacht" overnam in dit heerlijk stukje West-Europa? En dat heel strikt gezien een monogame relatie best onnatuurlijk is....
Waarom niet, je hebt er geen problemen mee, monogamie is toch zo verouderd en kerkelijk en preuts, neuk erop los, laat je vriend hetzelfde doen, waarom belet je hem zijn plezier? Waarom zou je het niet goedkeuren, je doet hier zo mooi een poging om het te rationaliseren en af te zwakken tot een sociaal acceptabel fenomeen.quote:Niet dat ik vreemd ga of uberhaubt wil gaan...daarvoor ben ik echt te veel "one-man-minded" (je zou me zo hetero kunnen noemen) en ook voor de duidelijkheid...ik keur het in de _meeste_ situaties ook niet goed.
Geef dan eens een voorbeeld waar het volkomen acceptabel is dat er vreemd gegaan word?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar kug wil graag alle vreemdgangers op 1 hoop gooien en ze allemaal ritueel verbranden,
iedereen die vreemd gaat is immers hetzelfde, en alle situatie's zijn hetzelfde.. ik kan geen nuance's ontdekken in zijn betoog dat de een beter is dan de ander.. gradaties in ergte van vreemdgangers.. nee alle vreemdgangers in alle situatie's moeten dood.. hij bestempelt ze als groep en als groep moeten ze sterven..
ik zeg altijd maar zoo...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En SemiSane is er zich van bewust dat iedere menselijke samenleving neigt naar een vorm van geloof en religie? Mensen zijn wezens die zich altijd schikken in sturcturen met verschillende lagen van machtshebbers. Iedere samenleving kent wetten.
Monogamie bestaat al sinds de tien geboden, en de Kerk heeft daar weinig mee te maken gehad. Moses heeft daar nog het een en het ander van op een kleitablet staan...
gebod 7. You shall not commit adultery
en ook het negende/tiende gebod heeft hier iets mee te maken, Thou shallt not covet thy neighbours wife.
Het is dus al wel heel wat ouder dan "de Kerk" daarbij in meerdere culturen bestaat er een vorm van monogamie, en zelfs polygamie kent het fenomeen "vreemdgaan" en ook in die culturen is het niet goed gekeurd.
Sterker nog, terwijl de mens niet monogaam van nature is, is het sociaal wel het meest verstandige om te doen, want monogamie beperkt de kans op inteelt. Dat is de reden waarom in vrijwel iedere cultuur die we vandaag nog zien, er een zekere vorm van monogamie bestaat, en er neer wordt gekeken op vreemdgaan.
De mens is een groepsdier, en groepen brengen met zich mee leefregels om de groep in stand te houden en sterk te houden.
[..]
Waarom niet, je hebt er geen problemen mee, monogamie is toch zo verouderd en kerkelijk en preuts, neuk erop los, laat je vriend hetzelfde doen, waarom belet je hem zijn plezier? Waarom zou je het niet goedkeuren, je doet hier zo mooi een poging om het te rationaliseren en af te zwakken tot een sociaal acceptabel fenomeen.
do we smell the burning stench of hypocrisy?
hou het geloof erbuiten.. kan mij geen ene donder schelen, dat geloof, ja mooi dat mensen er wat socialer mee zijn geworden, maar het is geen richtlijnenboek voor iedereen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En SemiSane is er zich van bewust dat iedere menselijke samenleving neigt naar een vorm van geloof en religie? Mensen zijn wezens die zich altijd schikken in sturcturen met verschillende lagen van machtshebbers. Iedere samenleving kent wetten.
Monogamie bestaat al sinds de tien geboden, en de Kerk heeft daar weinig mee te maken gehad. Moses heeft daar nog het een en het ander van op een kleitablet staan...
en ook het negende/tiende gebod heeft hier iets mee te maken, Thou shallt not covet thy neighbours wife.
Het is dus al wel heel wat ouder dan "de Kerk" daarbij in meerdere culturen bestaat er een vorm van monogamie, en zelfs polygamie kent het fenomeen "vreemdgaan" en ook in die culturen is het niet goed gekeurd.
Sterker nog, terwijl de mens niet monogaam van nature is, is het sociaal wel het meest verstandige om te doen, want monogamie beperkt de kans op inteelt. Dat is de reden waarom in vrijwel iedere cultuur die we vandaag nog zien, er een zekere vorm van monogamie bestaat, en er neer wordt gekeken op vreemdgaan.
De mens is een groepsdier, en groepen brengen met zich mee leefregels om de groep in stand te houden en sterk te houden.
[..]
Waarom niet, je hebt er geen problemen mee, monogamie is toch zo verouderd en kerkelijk en preuts, neuk erop los, laat je vriend hetzelfde doen, waarom belet je hem zijn plezier? Waarom zou je het niet goedkeuren, je doet hier zo mooi een poging om het te rationaliseren en af te zwakken tot een sociaal acceptabel fenomeen.
do we smell the burning stench of hypocrisy?
Vreemdgaan? Da's een onbekend vakgebied voor mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou als je nog 0.02 duitjes hebt, dan mag je ze in het zakje doen hoor....maar geen vreemd-gaande duitjes...die mogen niet het zakje in van Kug.
Vanwege een litteken geloof ik?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:12 schreef Cybart het volgende:
ik wil een haartransplantatie
(niet dat ik het ga doen, maar ik wil het wel)
moet zo vanavond weer naar de kapper, ik haat het feit dat ik het niet kan laten millimeteren
ligt er maar aan wat jij als vreemdgaan bestempelt he..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Geef dan eens een voorbeeld waar het volkomen acceptabel is dat er vreemd gegaan word?
Je kunt het wel hebben over nuance, maar je hebt nog nergens enig voorbeeld gegeven waarbij vreemdgaan acceptabel was.
Als je in het huwelijksbootje stapt kies je voor elkaar, en stem je er mee in dat je niet vreemd gaatquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
hou het geloof erbuiten.. kan mij geen ene donder schelen, dat geloof, ja mooi dat mensen er wat socialer mee zijn geworden, maar het is geen richtlijnenboek voor iedereen.
kijk naar de olifanten, daar heeft 1 mannetje veel vrouwtjes, en leven de andere mannetjes apart...
maar er zijn ook paartjes in de natuur die wel eeuwig bij elkaar blijven.. dus het verschilt nogal..
en wie ben jij om te bepalen dat mensen maar 1 partner tegelijk mogen hebben, of dit niet geheim mogen houden?
![]()
![]()
ooow geestelijk leider kug
![]()
![]()
![]()
![]()
leg ons uw goddelijke regels op!
![]()
zonder medeweten met een ander gaan = vreemdgaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
ligt er maar aan wat jij als vreemdgaan bestempelt he..
Ja, precies. Als je rond gaat n**ken, ben je je partner niet waard en heb je er ook geen respect voor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Als je in het huwelijksbootje stapt kies je voor elkaar, en stem je er mee in dat je niet vreemd gaat(zie kleine lettertjes)
rel rel
littekens zijn inderdaad stoer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanwege een litteken geloof ik?
Da's juist stoer! Vraag Ang3l maar na!.
niet alle situatie's zijn over 1 kam te scheren..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:42 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja, precies. Als je rond gaat n**ken, ben je je partner niet waard en heb je er ook geen respect voor.
Zoals Kugari al zei: Geef voorbeelden! Prove us wrong.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet alle situatie's zijn over 1 kam te scheren..
geef dan eens een situatie waarbij het WEL goedgekeurt is. Je hamert er maar op als een blinde plaat dat het allemaal gevoeliger ligt maar geeft geen drol aan voorbeelden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet alle situatie's zijn over 1 kam te scheren..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Hoe verklaar anders dit?
Ja wel hoor, alleen soms gaat die regel gewoon weg niet op, omdat beide partner te weinig verdienen om uberhaubt het over allimentatie te hebben en dat komt veel vaker voor dan je wellicht denkt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ooit gehoord van allimentatie en een gedeelde voogdij?
Goh, daar hebben jij en SemiSane niet aan gedacht he, dat de wet rekening houdt met dit soort gevallen, gompie, wat een schok, wat een afgrijzen!
gods zeg, wat een zware kost in het topic.. en nu willen jullie nòg verder gaan mbt vreemdgangers?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zoals Kugari al zei: Geef voorbeelden! Prove us wrong.
Ik vind vreemdgaan respectloos.
Ik ben het vrijwel met je eens. Maar om de vreemdgangers nou de dood in te jagen, vind ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
geef dan eens een situatie waarbij het WEL goedgekeurt is. Je hamert er maar op als een blinde plaat dat het allemaal gevoeliger ligt maar geeft geen drol aan voorbeelden.
Vreemdgaan = zonder toestemming neuken buiten de deur.
open relatie = met toestemming neuken buiten de deur.
En waar blijf je dan met je mooie praatjes? Want leuk zo'n situatie zoals je die schetst, maar dan is er nog altijd geen reden om vreemd te gaan zonder dat je partner het weet. Als je huwelijk zo slecht is, en je allebei wil scheiden, maar het absoluut niet financieel kunt managen, dan zul je toch een open relatie moeten bespreken, en zodra je een open relatie hebt, dan is er niets meer mis, want dan is het goedgekeurt, dan doe je het niet achter de rug van je vrouw om.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef Semisane het volgende:
Ja wel hoor, alleen soms gaat die regel gewoon weg niet op, omdat beide partner te weinig verdienen om uberhaubt het over allimentatie te hebben en dat komt veel vaker voor dan je wellicht denkt.
Dan is het voor de kinderen (en niet voor de ouders) gewoon beter als pappie en mammie bij elkaar blijven, omdat ze alleen dan genoeg hebben om de kinderen op te kunnen voeden....
Je zou de getrouwde stellen de kost moeten geven die alleen om die reden al bijelkaar blijven...hoe slecht hun huwelijk is...
Dus ja...wel aan gedacht, maar helaas het is niet iets wat bij elke situatie op gaat.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Het grappige is ook, hoe later je achter een affaire komt, hoe smeriger en heftiger de impact is die het achter laat op je gezin. Ik denk niet dat je kinderen van 17 het op prijs zullen stellen als ze te horen krijgen dat je al jaren lang buiten de deur neukt zonder dat je vrouw het wist. Want de hele periode valt dan meteen onder de leugen die vader in stand heeft gehouden. Zodra je weet dat je vader of man liegt, is zijn woord niets meer waard.quote:Daarbij heb je het nu de hele tijd over een situatie waarbij de kinderen en de ouder die bedrogen wordt er achter komt.
Inderdaad, het werkt wonderen, en omdat het zo veel goed doet... houden ze het geheim. Als het werkelijk een zegen is voor je huwelijk dan zou je het niet geheim hoeven houden. Zoals ik al zei, op een gegeven moment komt de waarheid boven water en maak je er meer mee kapot dan dat je er goed mee hebt gemaakt, omdat dan alle gelukkig momenten kapot gaan door de kennis dat het allemaal een smerige leugen was.quote:Er zijn zat situaties waarbij 1 van de ouders een buitenechtelijke relatie heeft en zijn/haar partner daar niks van weet.....en waarbij die buitenechtelijke relatie de echtelijke relatie eigenlijk goed doet.
En jij denkt dat het dan misschien niet verstandig is om daar eerst met je frigide partner over te praten? Nee, meneer heeft geen sex, al wel twee maanden lang niet, dus hoppa, meteen de hort op om een smerig sletje te versieren zodat hij haar kan sufneuken. Dat doet een mens goed, en vrouwlief hoeft er niet achter te komen.quote:Denk aan binnen de echtelijke relatie geen sex, om wat voor reden dan ook, dan help zo'n buitenechtelijke relatie om die (sexuele) spanningen weg te halen, zodat de echtelijke relatie er beter onder vaart. Het feit dat 1 van die partners dan voor de sex alleen een relatie buiten die echtelijke relatie zoek, wilt nog niet zeggen dat hij/zij niet van zijn/haar getrouwde houd....dat staat er dan helemaal los van.
Als je een falend sexleven hebt... is het een goed begin om er met je partner over te praten.quote:In zo'n situatie zou ik er begrip voor kunnen opbrengen...Zolang de buitenechtelijke relatie discreet en binnen de perken blijft enz. Let wel...ik keur het wel eens waar niet goed, maar ik kan er begrip voor opbrengen....
Vreemdgaan is fout. Dat is gewoon niet goed te praten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
gods zeg, wat een zware kost in het topic.. en nu willen jullie nòg verder gaan mbt vreemdgangers?
wie ben ik om mensen te veroordelen?
ze kiezen zelf, en laat ze ook zelf met de gevolgen leven.
moraalridder-politie zit niemand op te wachten.
als een relatie niet stabiel is.. en het kan eigenlijk alleen nog maar de slechte kant uit.. dan helpt een affaire wellicht ook wel om de knoop door te hakken..
en vertellen dat je gevoelens hebt voor een ander, dat doe je alleen als je zeker weet dat het zo is, en dat je er iets mee opschiet.. waarom problemen opzoeken? misschien verdwijnt het probleem.. komt de man er achter dat vreemdgaan niks voor hem is, dat hij teveel van zijn vrouw houdt.. en dan nog het huwelijk verpesten door het op te biechten?
als alle mensen toch eens perfect zouden zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Vreemdgaan is fout. Dat is gewoon niet goed te praten.
Vraag: Waarom gaan mensen vreemd?
Antwoord: Ze komen thuis niet aan hun trekken.
Advies: VERBREEK EERST JE RELATIE VOORDAT JE JE VERLEPTE LUL IN EEN ANDER STEEKT.
Als je sexleven niks is, praat er dan over. Wees eerlijk. Vertel wat er beter kan of anders moet.
Als je niet meer verliefd bent, vertel het dan en praat er dan over.
Je neemt toch zelf de beslissing om vreemd te gaan? Het is je eigen keuze.
Ja maar ik zei ook helemaal niet dat een menselijke samenleving daar niet naar streeft...je leest weer eens wat je wilt....Iedere samenleving heeft wetten...en bij ons is de wet zo dat overspel niet strafbaar is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de tien geboden ouder dan de huidige kerk zijn, maar de kerk heeft daar zijn leer op gebaseerd en kan daar dus niet los van worden gezien en het feit dat de katholieke kerk in de laatste 2000 qua geloof de meeste invloed heeft gehad in West-Europa is het wel relavant dat ik het even bij trek..quote:Monogamie bestaat al sinds de tien geboden, en de Kerk heeft daar weinig mee te maken gehad. Moses heeft daar nog het een en het ander van op een kleitablet staan...
Onzin....monogamie beperkt inteelt helemaal niet. Dat heeft er niks mee te maken. In culturen waar pologamie teogestaan is, is er niet meer inteelt dan in monogame culturen. En jouw "vrijwel elke cultuur die we kennen" kan je beter "vrijwel elke west-europese cultuur die we kennen" van maken. Er zijn pologamische culturen te vinden op elk continent....zelf in west Europa. (Denk aan groepen die de natuur-religies aanbidden.)quote:Sterker nog, terwijl de mens niet monogaam van nature is, is het sociaal wel het meest verstandige om te doen, want monogamie beperkt de kans op inteelt. Dat is de reden waarom in vrijwel iedere cultuur die we vandaag nog zien, er een zekere vorm van monogamie bestaat, en er neer wordt gekeken op vreemdgaan.
Dus niet-monogamie staat voor regelloos?quote:De mens is een groepsdier, en groepen brengen met zich mee leefregels om de groep in stand te houden en sterk te houden.
Als ik en mijn vriend daar beide behoefte aan hadden en we maken daar goede afspraken over, waarom zouden we dat niet goedkeuren dan? Het feit is dat we dat besproken hebben en beide tot de conclusie kwamen dat we geen behoefte hadden aan pologamie....dus doen we het ook niet....dus?quote:Waarom niet, je hebt er geen problemen mee, monogamie is toch zo verouderd en kerkelijk en preuts, neuk erop los, laat je vriend hetzelfde doen, waarom belet je hem zijn plezier? Waarom zou je het niet goedkeuren, je doet hier zo mooi een poging om het te rationaliseren en af te zwakken tot een sociaal acceptabel fenomeen.
Geen idee...maar dat zal niet van mij afkomen.....wellicht van je zelf?quote:do we smell the burning stench of hypocrisy?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:54 schreef petre86 het volgende:
als een relatie niet stabiel is.. en het kan eigenlijk alleen nog maar de slechte kant uit.. dan helpt een affaire wellicht ook wel om de knoop door te hakken..
Omdat je de integriteit van je relatie op het spel zet en je partner gloeiend hard aan het bedriegen bent. Je gaat achter iemands rug om genot zoeken, egoistisch genot, en spuugt daarmee in het gezicht van degene die jou liefheeft, respecteert en trouw is.quote:en vertellen dat je gevoelens hebt voor een ander, dat doe je alleen als je zeker weet dat het zo is, en dat je er iets mee opschiet.. waarom problemen opzoeken?
Ja, een echte man geeft dat toe. Dan ben je pas echt laag. Eerst even buiten de deur kijken of er iets beters te halen valt, terwijl je vrouw van niets weet en op je wacht, en van je houdt en je respecteert en trouw is.quote:misschien verdwijnt het probleem.. komt de man er achter dat vreemdgaan niks voor hem is, dat hij teveel van zijn vrouw houdt.. en dan nog het huwelijk verpesten door het op te biechten?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
als alle mensen toch eens perfect zouden zijn
Als je op dat punt bent beland, dan hoef je niet vreemd te gaan om het laatste zetje te geven. Op dat punt is je relatie al voorbij en moet je niet zo laf zijn om het in stand te houden en nog vreemd te gaan. Als je relatie kapot is, dan ga je scheiden, en daarna neuk je met een ander. Niet andersom.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef creno het volgende:
Ik ga zelf niet vreemd en ik wil dat mijn partner ook niet vreemd gaat,maar dat geld als je van elkaar houdt. Maar in een relatie zitten met onrust, onvrede, ruzie en weet ik wat, ga dan alsjeblieft vreemd, zodat er zeker een reden is om er een punt achter te zetten !
Idd daar moet over gesproken kunnen worden. Ben ik ook helemaal mee eens, dat zou namelijk denk ik een heleboel huwlijks problemen op kunnen lossen, we kunnen er dus ook meteen vanuit gaan dat er dus nog een groot taboe ligt op het bespreekbaar maken van dit soort onderwerpen als je kijkt naar de hoeveelheid huwlijkse problemen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Je grijpt heel gemakkelijk naar het excuus "Ach dan is vreemdgaan goed" maar je slaat over dat er ook nog binnen een relatie over een falend sexleven kan worden gepraat. Een huwelijk is geen leeg emotieloos vat dat bestaat tussen twee mensen, het is een band die twee mensen delen, en waarbinnen gesproken moet en kan worden.
als zij de relatie alleen zien als gezelschap en financiele zekerheid ( partnerschap)quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
Tja, een open relatie schijnt ook steeds populairder te wordenEen bepaald iemand heeft dat tegenwoordig ook, en ik moet zeggen dat ik er een erg goedkoop gevoel bij krijg, dan denk ik, waar is het fundamentele gevoel van een relatie gebleven, wat déél je dan nog.... Dan ben je imo alleen maar samen om je niet eenzaam te voelen en je geheimpjes te delen. Ipv dat je een team vormt en samen je lichamen in de strijd gooit. Nou, wip-wip met wéér een ander, en wéér en wéér..... Wat voegt het toe aan je leven als je om de haverklap met Jan en alleman in bed duikt?
Dat wil niet zeggen dat ik tegen one-night-stands ben, maar doelbewust jagen om seks te hebben met een leuke nieuwe jongen vind ik erg laag... Vreemdgaan ook, want dan toon en heb je nul komma nul respect voor de andere partij in je relatie.
mijn zusje valt ook op mannenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:54 schreef ajuu het volgende:
is dehele familie creno homo?
Je geeft hiermee aan, door polygamie in deze discussie te brengen, dat je niet weet wat polygamie inhoudt. Polygamie betekent dat je meerdere vrouwen hebt aan wie je trouw zweert. Ook in een cultuur en samenleving met polygamie kan worden vreemd gegaan, en ook in die culturen word vreemdgaan afgekeurd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:10 schreef Semisane het volgende:
Er zijn daarbij zat (zo niet veel meer) religies waarbij pologamie wordt toegestaan dan religies waarbij dat niet is toegestaan.
---Anyways....Is Kug er wel van bewust dat de mens helemaal niet monogaam is ingesteld trouwens? Dat "de monogame" relatie pas echt standaard werd toen de Kerk "demacht" overnam in dit heerlijk stukje West-Europa? En dat heel strikt gezien een monogame relatie best onnatuurlijk is.... ---quote:Het is wel zo dat de tien geboden ouder dan de huidige kerk zijn, maar de kerk heeft daar zijn leer op gebaseerd en kan daar dus niet los van worden gezien en het feit dat de katholieke kerk in de laatste 2000 qua geloof de meeste invloed heeft gehad in West-Europa is het wel relavant dat ik het even bij trek..
Je weet niet wat het verschil tussen polygamie en vreemdgaan is.quote:Pologamie was namelijk bij de religies die voor dat de Kerk zijn macht in Europa uitbereide, vrij gewoon en ook toegestaan.
Je weet nog steeds niet wat het verschil tussen polygamie en vreemdgaan is.quote:Onzin....monogamie beperkt inteelt helemaal niet. Dat heeft er niks mee te maken. In culturen waar pologamie teogestaan is, is er niet meer inteelt dan in monogame culturen. En jouw "vrijwel elke cultuur die we kennen" kan je beter "vrijwel elke west-europese cultuur die we kennen" van maken. Er zijn pologamische culturen te vinden op elk continent....zelf in west Europa. (Denk aan groepen die de natuur-religies aanbidden.)
nee ik ben het niet, het hangt toch echt om jou heen.quote:Geen idee...maar dat zal niet van mij afkomen.....wellicht van je zelf?
Zodra er een overeenkomst is gesloten met je partner, is het geen vreemdgaan meer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:25 schreef DennisMoore het volgende:
Er kunnen andere redenen zijn om de relatie nog in stand te houden.
Het hoeft niet alles (ultieme liefde) of niets (einde relatie) te zijn.
Zolang beide personen nog voldoende voordelen zien in het samen blijven leven.
Tuurlijk, eerlijkheid en openheid, en instemming van beiden in te prefereren, maar de botte waarheid is niet altijd het beste.
Zodra het is toegestaan is het geen vreemdgaan meer. Dat noemen ze trouwens concubines.quote:In sommige culturen zijn maitresses trouwens heel gebruikelijk en ook oogluikend toegestaan..
Ik zei niet dat er in mijn 'voorbeeld' een overeenkomst is gesloten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zodra er een overeenkomst is gesloten met je partner, is het geen vreemdgaan meer.
Ik zei niet dat het is toegestaan (door de partner).quote:Zodra het is toegestaan is het geen vreemdgaan meer. Dat noemen ze trouwens concubines.
Waar slaan "Eerlijkheid en openheid" dan op?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er in mijn 'voorbeeld' een overeenkomst is gesloten.
quote:In sommige culturen zijn maitresses trouwens heel gebruikelijk en ook oogluikend toegestaan
Was een paar dagen terug nog op TV. Monogamie is genetisch (hormonaal) bepaald. Twee muizensoorten, eentje is een notoire vreemdganger, de ander is monogaam. Als je de vreemdganger volspuit met de hormonen van de monogame muis, wordt de vreemdganger ook monogaam.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:49 schreef Waxxer het volgende:
Ja das waar ook, vrouwen zat die dat doen
Het gekke is, ik kan me dat bij hen helemaal niet voorstellen, of vrouwen die óók voor de seks de stad ingaan.Maarja, ik kom dan ook niet in discotheken eigenljk, geen homo- en geen hetero-mega-discotheken. In kroegen valt het natuurlijk nooit zo op
Ik zei dat eerlijkheid en openheid vaak het beste zijn, dan is er geen sprake meer van bedrog etc.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waar slaan "Eerlijkheid en openheid" dan op?
Wanneer een verschijnsel oogluikend wordt toegestaan door een samenleving, houdt dat niet in dat er ook toestemming is van een individuele partner. Het ene toestaan is het andere niet.quote:Goh, dan moet ik de stront uit m'n ogen wrijven want ik dacht toch echt dat ik dit las:
Niks spannends aan hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
en toen keilde MSN erui net toen het spannend begon te worden
's Geheim, sorryquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:56 schreef petre86 het volgende:
omg wonderer, wat een kinky spelletjes speel jij zeg!
(link url?)
maar als een vrouw met pijn in het hart "toestemming" geeft om met iemand anders in bed te duiken.. omdat ze geen ruzie wil..
dàn is het ineens allemaal goed kug?
goeienavond? goeienavond?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:26 schreef tech het volgende:
Goedenavond allemaal!
* Dogmatisch-principiële discussie negeer *
Tja Ang3l, dan heb je een hoop bij te lezenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Gaat het topic gvd eens een keer over iets wat ik graag doe en goed kan ..... val ik op blz 5 pas binnen
Zeg ik ga toch niet m'n eigen doodsvonnis tekenen?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het gaat over het afslachten van overspeligen enzo..
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Zeg ik ga toch niet m'n eigen doodsvonnis tekenen?!![]()
Nee hoor. Ben alleen overspelig in gedachten. En tenzij je flirten en dansen en lachen en teasen rekent tot overspel ben ik voor de rest enorm netjes en dus niet overspelig. Geen open relatie, dus: zoenen en verder = overspel.quote:
Er is een nieuwe paus!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:05 schreef Cybart het volgende:
ik steek een peuk op.... meteen denken ze dat er een nieuwe paus is...
dat vind ik ook...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, Ang3l, vertel Cybart even dat littekens best stoer zijn..
Ik heb ook keistoere littekens boven/achter m'n orenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vind ik ook...
maar kale plekken zijn niet stoer
blauw is niet wit..quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat had ik al begrepen toen ik de opmerking maakte
ik heb 1 redelijke (al zou wel iets duidelijker mogen zijn) op mn linkerhand (stuk bierfles in gehad)quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook keistoere littekens boven/achter m'n oren
't heeft wel wat jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb 1 redelijke (al zou wel iets duidelijker mogen zijn) op mn linkerhand (stuk bierfles in gehad)
en 1 (die ook wel iets duidelijker zou mogen zijn) op mn rechterschouder (langs electriciteitshuisje open gehaald)
littekens zijn vaak mooi !
Ohw.. die duim die je zaterdag ver zat door te buigen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn duim was toch niet gebroken gelukkigpijn is eindelijk weg.. waarschijnlijk slechts uit de kom geweest
was even aan het testen of die het eindelijk weer deedquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. die duim die je zaterdag ver zat door te buigen?
Eensch. Littekens zijn stoer, maar ook mijn litteken is een kale plek en da's niet stoerquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vind ik ook...
Ik vind het een uiting van liefde en je kunt meer soorten liefde voelen. Net zoals knuffelen. Als blijk van waardering, van vriendschap, liefde...quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Gaat het topic gvd eens een keer over iets wat ik graag doe en goed kan ..... val ik op blz 5 pas binnen
Is 't zo'n streepje? Of meer iets in de vorm van een hartje?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:14 schreef Cybart het volgende:
dat vind ik ook...
Nee.. je hebt ook gelijk hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het een uiting van liefde en je kunt meer soorten liefde voelen. Net zoals knuffelen. Als blijk van waardering, van vriendschap, liefde...
Maar ja, allemaal theorie, mijn ervaring is op dat gebied bijna nihil
En je dacht dat mijn kruin (soort kaal streepje) een litteken was, en dat vond je wel stoer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Eensch. Littekens zijn stoer, maar ook mijn litteken is een kale plek en da's niet stoer
dus bij deze: bevestiging (niet dat je't nodig had, maar ff voor de statuten)
Tja, kijk, het aantal mensen waarmee ik gezoend heb, is één. En de enige die ik zou willen zoenen, woont in Australie. Dus jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. je hebt ook gelijk hoor
Maar zoenen moet soms ook best kunnen als je een relatie hebt met een ander
nou ja... scoopen....quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:38 schreef Vlarp het volgende:
*RTL Boulevard kijk*
Die gaan zo scoopen met de nieuwe paus. Echt jammer dan Beau er niet meeris..
Ik denk dat ik daar ook niet zo moeilijk in zou zijn. Vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:37 schreef Vlarp het volgende:
Maar zoenen moet soms ook best kunnen als je een relatie hebt met een ander
wat? zitten hier ook MEISJES???quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:23 schreef creno het volgende:
[..]
mijn zusje valt ook op mannen
maar niet heel de famillie hoor
Ach, het zal wel..quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou ja... scoopen....
het was op 3 nederlandse zenders tegelijk(waarvan RTL4 het laatst overschakelde)
*kijkt in broek. Kijkt nog eens goed. Zoekt voor de zekerheid broekzakken nog even na* Geen pik hierquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
*kijkt in broek. Kijkt nog eens goed. Zoekt voor de zekerheid broekzakken nog even na* Geen pik hier
Jamaar dat is een kaal streepje en geen kaal plekje!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En je dacht dat mijn kruin (soort kaal streepje) een litteken was, en dat vond je wel stoer..
Als ik iemand anders was geweest, had ik waarschijnlijk gevraagd:quote:
met G_E????? ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Stel he? Wat zou jij doen als een enorm lekker ding met je naar bed wil. Een probleem, die jongen zou wel vreemd gaan daardoor omdat hij al een relatie met iemand anders heeft.
Zou je dan toch met die jongen het bed in duiken?
Ik vind dat haarkloverij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar dat is een kaal streepje en geen kaal plekje!
Ik zou me zolang afvragen waarom ie met MIJ naar bed zou willen, dat ie al iemand anders heeft gekozenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Stel he? Wat zou jij doen als een enorm lekker ding met je naar bed wil. Een probleem, die jongen zou wel vreemd gaan daardoor omdat hij al een relatie met iemand anders heeft.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:44 schreef wonderer het volgende:
En nee, ik zou het niet doen.
En als je nou vermoedt (maar nooit specifiek gevraagd hebt) dat ze een open relatie hebben, elkaar overal helemaal vrij in laten, en je hebt de vriend van die jongen nog nooit ontmoet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet echt niet wat ik dan zou doen. Ik zou me best voor kunnen stellen dat ik dan in bed met die jongen zou belanden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je nou vermoedt (maar nooit specifiek gevraagd hebt) dat ze een open relatie hebben, elkaar overal helemaal vrij in laten, en je hebt de vriend van die jongen nog nooit ontmoet?.
Ik moet er niet aan denken dat iedereen hetzelfde zou denken, nee...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:52 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.
Hèquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat iedereen hetzelfde zou denken, nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |