Eeeh Lurkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen in POL/NWS he? Kom jij daar ook dan?.
De voorkant?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
of mischien heeft hij een kant die ik nog niet ken!![]()
kruip zo in bed.. en dan bed rechtop, laptop voor me, tv linksquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Niet gestrekt, maar gewoon laten liggen. Altijd als ik de kans krijg en ik haal de 30 min, zijn m'n benen weer in topconditie.
Dan kan ik rennen, springen, etc.
Lijkt maar zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
kruip zo in bed.. en dan bed rechtop, laptop voor me, tv links
lui he
"Waar worstel je mee...?"quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Hey, ook een leuke woordspeling:
,,Nou Peet, wat heb je op je lever...?"
Das inderdaad ontzettend stoutquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:38 schreef creno het volgende:
uitleg:
ik heb bakken gewassen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Hey, ook een leuke woordspeling:
,,Nou Peet, wat heb je op je lever...?"
one night stand...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:38 schreef creno het volgende:
uitleg:
Een vriendin van me heeft met carnaval gezoend met een jongen. Hij bleek getrouwd te zijn en hij heeft 2 kinderen.
Afgelopen weekend zagen ze elkaar weer en de spanning tussen die twee was gewoon merkbaar, dat merkte zelfs zijn vrouw die erbij was. Hij keek veel naar die vriendin van me en andersom ook.
Ze vertrokken dus ook met "ruzie".
De dag erop zat ik wat te kletsen met haar en ik heb die jongen toen gemaild met een nieuw onbekend email adres, daarin stond ongeveer:
een vriendin wil graag een keer flink door je verwend worden, je
hoeft je vrouw niet te verlaten ofzo, maar haar gewoon een
keer goed laten genieten, want daaaar heeft ze onwijze
behoefte aan, met carnaval eigenlijk al, maar toen durfde
ze niet !
Reageer op dit email-adres, dan geeft ik het antwoord aan haar door.
vroeg ik het specefiek aan jou dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhhh BAH BAH BAH!!!!!!!!!![]()
Eerst drie keer douchen en dan in een teiltje soda, dan overweeg ik 't
Okay, okay...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
mijn rug heeft ook een massage nodig merk ik net
daar onder jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okay, okay...
*masseert ook zijn rug*
ik zei ook niet dat het niet mochtquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok, dan niet, ik dacht, zit in de buurt.....
Dan ga ik maar slapen!
Welterusten!![]()
Komt hij iets tekort ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:48 schreef creno het volgende:
ik had dus vandaag op dat geheime mailadres een reactie
en dat was zoiets als ik het goed heb:
Gaarne in de toekomst de mailtjes naar het volgende adres,dat is iets handiger. (en dan dus een ander email adres want volgens mij was dat email-adres waar ik de eerste keer naar mailde een gezamelijk mailadres)
ten eerste een vraagje, hoe kom je ook al weer aan mijn mailadres?
ten tweede, mail het 06 nummer van je vriendin dan zal ik haar eens bellen
I WAS IN SHOCK !
Slaap lekker, manquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:52 schreef creno het volgende:
ik hoop dus dat ik een rode kop kan onderdrukken als hij of zijn vrouw boodschappen komt doen !
maar ik ga nu slapen ik heb weer genoeg tvp's geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |