Ik heb ook keistoere littekens boven/achter m'n orenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vind ik ook...
maar kale plekken zijn niet stoer
blauw is niet wit..quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat had ik al begrepen toen ik de opmerking maakte
ik heb 1 redelijke (al zou wel iets duidelijker mogen zijn) op mn linkerhand (stuk bierfles in gehad)quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook keistoere littekens boven/achter m'n oren
't heeft wel wat jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb 1 redelijke (al zou wel iets duidelijker mogen zijn) op mn linkerhand (stuk bierfles in gehad)
en 1 (die ook wel iets duidelijker zou mogen zijn) op mn rechterschouder (langs electriciteitshuisje open gehaald)
littekens zijn vaak mooi !
Ohw.. die duim die je zaterdag ver zat door te buigen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn duim was toch niet gebroken gelukkigpijn is eindelijk weg.. waarschijnlijk slechts uit de kom geweest
was even aan het testen of die het eindelijk weer deedquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. die duim die je zaterdag ver zat door te buigen?
Eensch. Littekens zijn stoer, maar ook mijn litteken is een kale plek en da's niet stoerquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vind ik ook...
Ik vind het een uiting van liefde en je kunt meer soorten liefde voelen. Net zoals knuffelen. Als blijk van waardering, van vriendschap, liefde...quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Gaat het topic gvd eens een keer over iets wat ik graag doe en goed kan ..... val ik op blz 5 pas binnen
Is 't zo'n streepje? Of meer iets in de vorm van een hartje?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:14 schreef Cybart het volgende:
dat vind ik ook...
Nee.. je hebt ook gelijk hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het een uiting van liefde en je kunt meer soorten liefde voelen. Net zoals knuffelen. Als blijk van waardering, van vriendschap, liefde...
Maar ja, allemaal theorie, mijn ervaring is op dat gebied bijna nihil
En je dacht dat mijn kruin (soort kaal streepje) een litteken was, en dat vond je wel stoer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Eensch. Littekens zijn stoer, maar ook mijn litteken is een kale plek en da's niet stoer
dus bij deze: bevestiging (niet dat je't nodig had, maar ff voor de statuten)
Tja, kijk, het aantal mensen waarmee ik gezoend heb, is één. En de enige die ik zou willen zoenen, woont in Australie. Dus jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. je hebt ook gelijk hoor
Maar zoenen moet soms ook best kunnen als je een relatie hebt met een ander
nou ja... scoopen....quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:38 schreef Vlarp het volgende:
*RTL Boulevard kijk*
Die gaan zo scoopen met de nieuwe paus. Echt jammer dan Beau er niet meeris..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |