quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:56 schreef petre86 het volgende:omg wonderer, wat een kinky spelletjes speel jij zeg!
(link url?
![]()
)
maar als een vrouw met pijn in het hart "toestemming" geeft om met iemand anders in bed te duiken.. omdat ze geen ruzie wil..
dàn is het ineens allemaal goed kug?
's Geheim, sorry
Maar inderdaad... ander plotlijntje: mijn karakter is in het begin van het verhaal aangerand en heeft begrijpelijk weinig behoefte aan seks. Zijn vriend heeft een libido van hier tot tokyo en weer terug, dus die vroeg "mag ik tot het weer goed is, er iemand bij nemen om de druk van de ketel te halen." Nou, dat vond mijn personage niet zo leuk, maar goed, dat moest dan maar, hij schoot zelf al te kort... Prompt komt meneer een oude vlam tegen (ja, wij als poppenspelers zijn ERG vals
![]()
) en de hele situatie loopt nogal uit de hand...
Maar het was allemaal met instemming. Niet dat mijn personage er gelukkig mee is, maar dat heeft ie dan over voor zijn vriend. Is het dan nog steeds goed, omdat het een open relatie is?
Note, zelf denk ik er heel anders over, maar dat is de lol van RPGs, iemand anders zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."