Ik denk dat ik daar ook niet zo moeilijk in zou zijn. Vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:37 schreef Vlarp het volgende:
Maar zoenen moet soms ook best kunnen als je een relatie hebt met een ander
wat? zitten hier ook MEISJES???quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:23 schreef creno het volgende:
[..]
mijn zusje valt ook op mannen
maar niet heel de famillie hoor
Ach, het zal wel..quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou ja... scoopen....
het was op 3 nederlandse zenders tegelijk(waarvan RTL4 het laatst overschakelde)
*kijkt in broek. Kijkt nog eens goed. Zoekt voor de zekerheid broekzakken nog even na* Geen pik hierquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
*kijkt in broek. Kijkt nog eens goed. Zoekt voor de zekerheid broekzakken nog even na* Geen pik hier
Jamaar dat is een kaal streepje en geen kaal plekje!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En je dacht dat mijn kruin (soort kaal streepje) een litteken was, en dat vond je wel stoer..
Als ik iemand anders was geweest, had ik waarschijnlijk gevraagd:quote:
met G_E????? ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Stel he? Wat zou jij doen als een enorm lekker ding met je naar bed wil. Een probleem, die jongen zou wel vreemd gaan daardoor omdat hij al een relatie met iemand anders heeft.
Zou je dan toch met die jongen het bed in duiken?
Ik vind dat haarkloverij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar dat is een kaal streepje en geen kaal plekje!
Ik zou me zolang afvragen waarom ie met MIJ naar bed zou willen, dat ie al iemand anders heeft gekozenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Stel he? Wat zou jij doen als een enorm lekker ding met je naar bed wil. Een probleem, die jongen zou wel vreemd gaan daardoor omdat hij al een relatie met iemand anders heeft.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:44 schreef wonderer het volgende:
En nee, ik zou het niet doen.
En als je nou vermoedt (maar nooit specifiek gevraagd hebt) dat ze een open relatie hebben, elkaar overal helemaal vrij in laten, en je hebt de vriend van die jongen nog nooit ontmoet?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet echt niet wat ik dan zou doen. Ik zou me best voor kunnen stellen dat ik dan in bed met die jongen zou belanden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je nou vermoedt (maar nooit specifiek gevraagd hebt) dat ze een open relatie hebben, elkaar overal helemaal vrij in laten, en je hebt de vriend van die jongen nog nooit ontmoet?.
Ik moet er niet aan denken dat iedereen hetzelfde zou denken, nee...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:52 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |