Supergoed idee, morgen weer een klusdagquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:52 schreef creno het volgende:
ik hoop dus dat ik een rode kop kan onderdrukken als hij of zijn vrouw boodschappen komt doen !
maar ik ga nu slapen ik heb weer genoeg tvp's geplaatst
Tja... Toch wel raar.quote:
Jij ook: slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Supergoed idee, morgen weer een klusdag
Trusten allemaal!!!!
Hou even in gedachten dat ik van het verkeerde geslacht ben bij de volgende postquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar onder ja
*oeh.. daar ja.. nee, iets meer naar links..en nu naar boven.. jaaah daar!
schouders / nek.. hint![]()
erg ben ik he
ach ik masseer de nek en rug van mijn zus ook wel eens, en vice versaquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou even in gedachten dat ik van het verkeerde geslacht ben bij de volgende post
*masseert nek en schouders*
Ik ben in mijn hele leven pas een keer gemasseerd, door mijn maatje...quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach ik masseer de nek en rug van mijn zus ook wel eens, en vice versa
bij gebrek aan beter he![]()
Heerlijk gevoel krijg ik daar bijquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hele leven pas een keer gemasseerd, door mijn maatje...
Maar de fles olie gaat zeker mee richting VS en komt leeg terug
Van welke van de twee zinnen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel krijg ik daar bij![]()
"I feel all warm and fuzzy inside"
Allebei. Het lijkt me gewoon heerlijk om door je/m'n geliefde uitgebreid gemasseerd te worden.quote:
Mijn maatje is niet mijn geliefdequote:Op dinsdag 19 april 2005 01:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Allebei. Het lijkt me gewoon heerlijk om door je/m'n geliefde uitgebreid gemasseerd te worden.
En helemaal met olie![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik ga wat userpics kijken en dan slapen.
See you tomorrow![]()
You always want what you can't have, het gras is altijd groener...bla bla bla.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Tja... Toch wel raar.
Hij heeft een partner en die wil zelfs met 'm trouwen is getrouwd. Hoe hebberig kan je zijn als je zo'n actie doet?
Morgen allemaal!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:05 schreef creno het volgende:
goedemorgen !
[afbeelding]
volgens mij is hij toch wel de lekkerste van temptation island
je vriendelijke icoon wat doe je?quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen mennekes. Lekker geslapen allemaal?
Oh sorry.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je vriendelijke icoon wat doe je?![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:20 schreef Semisane het volgende:
Jahoor...tralalalagoeiemorgen.
![]()
Nou Ajuu post eens wat foto's dan van jou in pak....dan kunnen tenminste een goed oordeel geven over je.
Heb je berouw voor je actie?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:38 schreef creno het volgende:
Reageer op dit email-adres, dan geeft ik het antwoord aan haar door.
Vervelende date gehad?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[knip]*Een soort religieus betoog*[/knip]
Hier niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
vreemdgaan is helemaal hip tegenwoordig hoor..
Rituele onthoofdingen ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
vreemdgaan is helemaal hip tegenwoordig hoor..
okee, ik geef toe ik benquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:47 schreef Semisane het volgende:
Nou ja....het pak valt helemaal mee. Maar met die glimlach lijkt je iets wat op Jos Brink.![]()
![]()
*Wegduik/verstop/anderindentiteit aanneem*![]()
Pak is wel ok vin ik......in iedergeval stijlvoller dan de mijne...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |