ach, tis al zooo lang geleden. jij was 24 ik was 14quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr ajuu!!!.
Dat zou je niet vertellen!.
Ach liefde kent geen leefdtijden......ofzow.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach, tis al zooo lang geleden. jij was 24 ik was 14en toch was het een mooie tijd samen
![]()
* Semisane = niet hip, dus gaat ook niet vreemdquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
vreemdgaan is helemaal hip tegenwoordig hoor..
Was een gokje van me.....quote:
same herequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
* Semisane = niet hip, dus gaat ook niet vreemd
Ben niet Hip, heb geen visie, heb ook geen sociaal leven en hou van MMORG's....I am such a nerd.![]()
Als het een open relatie is is het geen vreemdgaan meer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat het om vreemdgaan en bedrog, of om buiten-de-deur-eten binnen een open relatie?
Gaat het om seks, gaat het om zoenen, gaat het om (mentale) intimiteit?
Kwestie van definities en afspraken, m'dunkt.
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach liefde kent geen leefdtijden......ofzow.
Altijd maar weer die Wizzarddragon.....hij zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.
Oke.....geen slechte date gehad, maar toch proef ik frustratie in deze lange monologen van je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als het een open relatie is is het geen vreemdgaan meer.
Zoenen, seks, en mentale intimiteit, zijn allemaal vormen van vreemdgaan, als je geen afspraken hebt met je partner, dan is het taboe.
Je maakt willens en wetens een ander kapot, mentaal. Iedere band die is opgebouwd word een leugen, een smerige leugen, je verraad iemands respect, iemands welzijn, allemaal voor een ranzig egoistisch gevoel van genot.
Een slecht huwelijk mag dan wel slecht zijn, maar het bestaat nog steeds, als het slecht is dan vraag je een echtscheiding aan, en daarna kun je je verlepte lul in de meest zieke kutten rammen die je maar wil, maar zolang je getrouwd bent, blijft je trouw, zolang je getrouwd bent blijf je eerlijk.
Mensen die vreemdgaan of assisteren in vreemdgaan zijn vuil, zijn onreine wezens waar niets menselijks meer aan is.
en de politie doet niks hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Altijd maar weer die Wizzarddragon.....hij zou verboden moeten worden.
AJUU!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee maar BEAVERHAUSEn lag in zijn slaap de hele tijd maar "wizarddragonwizarddragonwizarddragon" te mompelen.
Nee, ik heb principes.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oke.....geen slechte date gehad, maar toch proef ik frustratie in deze lange monologen van je.
Lag?! LAG?!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
en de politie doet niks hoor.
trowuens, niet door vertellen hoor ...maar de drank lag in de tuin...onder de grondnou, moet hij ook mijn sokken maar niet EXPRES te heet wassen
![]()
sodejuu,quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
AJUU!.
vuile was... buiten.. enzo..
Ik heb trouwens nog steeds m'n drank niet terug..
eh...ja, JERRUH kwam een keer langs...en toen hebben we samen.....alles...ja....eh...hij parkeerde zijn scooter in de tuin tsja....quote:
Kind schmind. Wat voor kind doet die dingen die jij hebt gedaan? Die weten niet eens hoe je het schrijft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
sodejuu,
ach joh, ik was nog maar een kind, hoe kon ik het weten?![]()
Altijd maar weer die Jerruh... hij zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...ja, JERRUH kwam een keer langs...en toen hebben we samen.....alles...ja....eh...hij parkeerde zijn scooter in de tuin tsja....
He was a troubled young lad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kind schmind. Wat voor kind doet die dingen die jij hebt gedaan? Die weten niet eens hoe je het schrijft..
Ja dat moet wel. Hoe verklaar anders dit?quote:
En nazi-kampbewaarders?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik walg van dat soort mensen. Het is het laagste van het laagste dat je kan vinden.
Je kan 't ook daarbij houden.quote:Ik walg van mensen die anderen opzettelijk kwetsen door een egoistisch sexueel gevoel na te jagen, je geeft daarmee te kennen dat je geen hol om je partner geeft, day je geen hol om een ander geeft, en dat je liefde niet waard bent, respect niet waard bent, dat je titel mens niet waard bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |