TVP-tje???quote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik een klein tvptje plaatsen? Owja, bosui frituren is ook tof.![]()
Nee. Tis iets arbeidsintensiever.quote:Op zondag 17 april 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
Hoi iedereen!![]()
Enne hoe frituur je bosuien dan? Beetje groen ervan af, en gewoon de frituur in gooien?
Zeker eens doen, een heerlijke gegrillde ribeye met vers gemalen zwarte peperquote:Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
grieks is echt belachelijk lekker![]()
argentijn ben ik nog nooit geweest eik..
toch maar ns doen
Kan kloppen, hij heeft al een tijdje een ban te pakkenquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Together-Alone het volgende:
Ik mis Pietverdriet de laatste tijd trouwens, kan dat..?
Jah, ik kwam wel af en toe kijken jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan kloppen, hij heeft al een tijdje een ban te pakken![]()
Was jij trouwens voorheen een CUL-lurker?(heb niet het idee dat ik je vaak ben tegen gekomen, klopt dat?)
lekker klinkt datquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker eens doen, een heerlijke gegrillde ribeye met vers gemalen zwarte peper![]()
die eerste had ik al in het kiprecepten topic gepost, dus die wist ik nog te staanquote:Hoe schud jij trouwens zo snel al die Tajine recepten uit je mouw?
Wat ook erg okee is:quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Piet heeft een ban aan zijn broek gehad, en wil nu niet meer terug komen...![]()
En versieren is heel erg leuk! Maar moet wel haalbaar zijn...![]()
Oh en grieks eten vind ik dus niet echt lekker, te weinig saus...
Ben een echte saus-freak..![]()
tzatziki vind ik maar zo zo...quote:Op zondag 17 april 2005 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Obli: en tzatziki dan? dat kun je toch ook overal overheen mikken?
Bij "mijn" Griek hebben ze een heerlijk ovenschoteltje, ossenhaas in saus met Metaxa, subliem zou ik het willen noemen ja
Dat klinkt ook heel lekker ja...quote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Wat ook erg okee is:
Van die afbakciabatta's in de lengte in heel dunne plakken snijden. Die besmeren met een mengsel van pesto en olie, of tuinkruidenpasta en olie, en daarna lekker knapperig bakken in de oven.
Ook gewoon zo lekker, als sjipsvervanger.
Ik zag ze laatst bij de Xenos staan voor wènag (op zijn Haags uitsprekenquote:
Dag dag!quote:Op zondag 17 april 2005 22:55 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik duik mn bedje in. Morgen weer vroeg school.![]()
Allereerst goedenavondquote:Op zondag 17 april 2005 22:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
tzatziki vind ik maar zo zo...
Ben echt een meut met eten, maar dat andere kan ik allicht een keer proberen.![]()
Griekse dikke yoghurt kopen of yoghurt een nachtje laten "uithangen".quote:Op zondag 17 april 2005 22:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Allereerst goedenavond
Heeft er iemand een goed recept voor tzatziki?
Maak een grieks topic...quote:Op zondag 17 april 2005 22:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Allereerst goedenavond
Heeft er iemand een goed recept voor tzatziki?
Oei, dat wordt flink modden morgenquote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maak een grieks topic...![]()
Alleen dan moet BBQ-kip het wel even strak in de gaten houden, want ja, daar komt natuurlijk commentaar op.![]()
Lekker op z'n grieks....![]()
![]()
Ik ben echt weg nu!![]()
Zal morgen mijn griekse kookboek pakken en een goede OP verzinnenquote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Maak een grieks topic...![]()
Alleen dan moet BBQ-kip het wel even strak in de gaten houden, want ja, daar komt natuurlijk commentaar op.![]()
Truste Obliquote:
klinkt goed!!quote:Op maandag 18 april 2005 08:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb een heerlijk CUL weekend gehad, een pastameet, echt verrukkelijk gegeten
Laat mij maar weer zitten met een hele bak zelfgemaakte tiramisu die vandaag opmoetquote:Op maandag 18 april 2005 08:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een heerlijk CUL weekend gehad, een pastameet, echt verrukkelijk gegeten
quote:Op maandag 18 april 2005 09:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Laat mij maar weer zitten met een hele bak zelfgemaakte tiramisu die vandaag opmoet
Goedemorgenquote:Op maandag 18 april 2005 09:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Laat mij maar weer zitten met een hele bak zelfgemaakte tiramisu die vandaag opmoet
Lust jij geen tiramsu?quote:
Jawel. Maar geen tweede portie na het eten van twee voorgerechten, een hoofdgerecht en twee nagerechtenquote:
Dat je nog daar heen gaat dan? Zou me toch wel lichtelijk ergeren.quote:Op maandag 18 april 2005 08:57 schreef Troel het volgende:
[..]
klinkt goed!!
Gisteren hebben we chinees gegeten. Nou gaat er bij die chinees wel vaker wat mis, maar nu hadden we witte rijst in plaats van nasi. Nou was het gigantisch druk bij de chinees en had vriendje geen zin meer om nog langer te wachten, maar nee, ik vond het toch niet echt denderend
Daarnaast was het gewoon lauw en niet lekker warm
Ik vind dat altijd erg zonde.
Zaterdag heb ik lekker doperwtjes, uiblokjes, spekdobbeltjes en gebakken aardappeltjes gemaakt, heerlijk
Je was dus lekker voldaan...quote:Op maandag 18 april 2005 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel. Maar geen tweede portie na het eten van twee voorgerechten, een hoofdgerecht en twee nagerechten
Het was afhaal... Tja, en in Eemnes is dat de enige chineesquote:Op maandag 18 april 2005 09:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat je nog daar heen gaat dan? Zou me toch wel lichtelijk ergeren.
Dingen kunnen wel eens niet goed gaan, maar lauw eten?Neuh, echt niet...
![]()
Wij eten hier ook niet zo heel vaak een toetje, maar dit was toch wel errug lekker hoorquote:Op maandag 18 april 2005 09:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je was dus lekker voldaan...![]()
Ben zelf niet echt een toetjes mens...![]()
Eens in de zoveel tijd neem ik een grand dessert ergens, en dan heb ik weer voor een jaar genoeg...![]()
Zwak hoorquote:Op maandag 18 april 2005 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel. Maar geen tweede portie na het eten van twee voorgerechten, een hoofdgerecht en twee nagerechten
Is wel vaak op Zondag...quote:Op maandag 18 april 2005 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Het was afhaal... Tja, en in Eemnes is dat de enige chinees
Het was er gigantisch druk, vriendje was om half 7 erheen gegaan en was pas om tien voor half 8 thuis. De rij schijnt al buiten gestaan te hebben, dus het was echt druk. Het zal me dus niets verbazen als ze sneller werken dan normaal en het dus minder warm meegeven.
Zelf gemaakt is ook okay!quote:Op maandag 18 april 2005 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij eten hier ook niet zo heel vaak een toetje, maar dit was toch wel errug lekker hoor
Ja, op zondag moet je ook niet naar de chinees gaan dat is vragen om lange wachttijdenquote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is wel vaak op Zondag...![]()
Eemnes?Dat ligt hier om de hoek...
![]()
Soest hier...![]()
Daar ben ik zaterdag nog geweest, bij Middelman wonenquote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is wel vaak op Zondag...![]()
Eemnes?Dat ligt hier om de hoek...
![]()
Soest hier...![]()
het was niet mijn ideequote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, op zondag moet je ook niet naar de chinees gaan dat is vragen om lange wachttijden
Mwoa, dat valt hier reuze mee, ze werken hier ontzettend snel (en je eten is warm i.p.v. lauwquote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, op zondag moet je ook niet naar de chinees gaan dat is vragen om lange wachttijden
Als je hier op zondag naar de chinees wilt moet je na 19:00 gaan als al de mannen voor de TV hangen om voetbal te kijkenquote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa, dat valt hier reuze mee, ze werken hier ontzettend snel (en je eten is warm i.p.v. lauw)
Dan had je beter hier chinees kunnen halen...quote:Op maandag 18 april 2005 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar ben ik zaterdag nog geweest, bij Middelman wonen
En toen we langs een bord met De Smickel reden kreeg ik kriebels in mijn maag, ondanks dat het absoluut geen etenstijd was
Hier in Haaksbergen halen we nooit op zondag chinees. "Op zondag hoor je andere mensen neit voor je te laten werken"
Het stomme was trouwens dat ik nog dacht, we moeten even telefonisch de bestelling doorgeven (had in ieder geval gescheeld met de wachtrij)
quote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
*Proest...![]()
Hmm, ik heb nog worstenbroodjes...![]()
*oven aan zet.
heerlijk!quote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
*Proest...![]()
*oven aan zet.
Ga straks boodschappen doen. Kan dan eigenlijk ook wel worstenbroodjes mee nemenquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
*Proest...![]()
*oven aan zet.
Joa, heb ik gemist he van het weekend...quote:
Ik vind die kleine pizza broodjes wel eens lekker, maar 's morgens neequote:Op maandag 18 april 2005 10:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joa, heb ik gemist he van het weekend...![]()
Hmm, lekker met hotaroma...![]()
Enne troel ik had er genoeg gehad hoor!![]()
Neem ook hot aroma mee...quote:Op maandag 18 april 2005 10:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga straks boodschappen doen. Kan dan eigenlijk ook wel worstenbroodjes mee nemen
Is dat zo?quote:Op maandag 18 april 2005 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind die kleine pizza broodjes wel eens lekker, maar 's morgens nee
liever niets warms, of het moet toast zijn, dat weer wel![]()
* Mr.Noodle kijkt naar z'n 2 verlepte sneetjes bruinbrood besmeert met jam...quote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
*Proest...![]()
*oven aan zet.
Is dat gewoon te koop in de Supermarkt?quote:Op maandag 18 april 2005 10:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neem ook hot aroma mee...
Lekker voor erin!![]()
Ja...quote:Op maandag 18 april 2005 10:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat gewoon te koop in de Supermarkt?
Horeca vreten...quote:Op maandag 18 april 2005 11:37 schreef Chielus het volgende:
weleen goed weeknd, alleen op culinair nivo niet ,veel gewerkt dus geen tijd om te koken/eten. Dan komt het bij mij al snel op een broodje en wat sla
quote:Op maandag 18 april 2005 11:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is wel goed met je Obli, ik ga dalijk tijdens de lunchpauze een uitsmijter bestellen
dus je hebt de hele week nodig om bij te komen?quote:Op maandag 18 april 2005 11:52 schreef Chielus het volgende:
nou, het eten is meetsal niet het probleem, tijd destemeer.
Volgend weekend weer zelfde verhaal.
Nou om bij te komen niet hoor, maar door de weeks heb ik meer tijd om lekker culinair te doen,( en het is niet zo druk bij de winkelsquote:Op maandag 18 april 2005 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
dus je hebt de hele week nodig om bij te komen?
En toch nog steeds CUL gek?![]()
![]()
Dat wel ben net boodschappen wezen doen echt ideaal!!quote:Op maandag 18 april 2005 13:21 schreef Chielus het volgende:
[..]
Nou om bij te komen niet hoor, maar door de weeks heb ik meer tijd om lekker culinair te doen,( en het is niet zo druk bij de winkels)
Idd, je kunt overal rustig de tijd voor nemen, de winkeliers hebben de tijd voor je. uitermate ideaal.quote:Op maandag 18 april 2005 13:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat wel ben net boodschappen wezen doen echt ideaal!!![]()
En geen lastige vulploegen etcquote:Op maandag 18 april 2005 14:00 schreef Chielus het volgende:
[..]
Idd, je kunt overal rustig de tijd voor nemen, de winkeliers hebben de tijd voor je. uitermate ideaal.
Ik vond olijven ook heel goor... Maar de laatste tijd vind ik ze steeds lekkerder...quote:Op maandag 18 april 2005 14:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik lust geen olijven
wel jammer eik.
alhoewel ik ze laatst in een aardappelschotel had gegeten, en toen was t wel te doen gelukkig
Heb ooit sinaasappel / uiconfiture op erg lekker met pate!!quote:Op maandag 18 april 2005 14:19 schreef Wegwerpdwergwerper het volgende:
Maar sinaasappel met alleen ui is ook lekker. Gewoon sinaasappel schillen, in plakjes snijden en die in vieren... dan uit op zelfde manier snijden... olijfolie erop... lekker!
[Shame on me mode] Ik heb nog niet eens een grilpanquote:Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef Oblivion het volgende:
Kan je 'm wel grillen?
Dan zou je kunnen overwegen dit te doen: Het grote barbeque topic 2005
En ik heb nog wel een recept voor bedruipen.
Gil maar...
Kweet niet, heb je een suggestie voor een lekkere marinade?quote:Op maandag 18 april 2005 15:35 schreef Oblivion het volgende:
Nou euh hoef jij je helemaal niet voor te schamen.![]()
Een lekkere marinade?![]()
Zeg het maar, ik eet eigenlijk weinig entrecote, maar heb er wel recepten van.![]()
Alleen zout en peperquote:Op maandag 18 april 2005 15:43 schreef Chielus het volgende:
[..]
Kweet niet, heb je een suggestie voor een lekkere marinade?
En liggen de Entrecotes nu te verpieteren in de koelkast?quote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Chielus het volgende:
tis Lasagna geworden, er aten iets te veel mensen mee om Entrecotes te bakken (iets te weinig fornuis capaciteit)
Pizza is koud ook erg lekker een dagje laterquote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien was de pizza nu nog niet eens op, dus we hadden meer dan zat
Dat zal toch wel mee vallen na een dagje?quote:Op maandag 18 april 2005 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d zal het morgen wel opeten, denk ik. Had er ook knoflooksaus bij gemaakt, die zal wel errug scherp zijn dan.
Idd ook erg lekker!!quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn favoriet is tochwel koude pannenkoeken, de volgende dag
lekker met stroop, als lunch
Nee, het viel niet meequote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel mee vallen na een dagje?
Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 20 april 2005 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vandaag overgewerkt, op het werk Schnitzel, patat, gebakken champignons en een heerlijke salade erbij gehad
In stukjes snijden.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe maak jij ze dan klaar Martijn?
- Boterquote:Op woensdag 20 april 2005 23:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In stukjes snijden.
Echte boter verwaremen in een koekenpan.
Champignons er in.
En dan een scheutje ketjep er bij en dan goed bruin laten worden.
Als je witlof lekker wilt hebben, snij dan het midden eruit, dat maakt em zo bitter. (Iets wat mijn wijlen oma nooit deed, helaas) En dan iets van een mayo sausje eroverquote:Op donderdag 21 april 2005 13:57 schreef Beaker het volgende:
Ik wil vanavond rauwe witlofslalade maken![]()
Wie heeft een lekker recept hiervan?
Waar haal je dat sap? Ben het nog nooit tegen gekomen in de winkelquote:Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Was dus even flink pittig en ik heb hierbij een hele liter Mazaa mango-sap zitten drinken om te blussen
En?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:38 schreef Beaker het volgende:
Ik ga het maken met walnoten, ananas, paprika, appel en kaas moet lekker zijn toch??
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had bami gemaakt en mijn vriend had de varkenshaasjes in de marinade gezet... hij had alleen anderhalve eetlepel (met kop) sambal door de marinade gedaan... voor 3 personen...
Ik zou bij mijn ouders eten omdat mjin wederhelft niet thuis zou zijn!quote:
quote:Reinout bezoekt met Life & Cooking-kok Rudolph van Veen de meesterkok Ferran Adria op in Spanje.
Dat had vroeger ook maar begin nu te merken dat ik bepaalde soorten lever toch wel erg lekker begin te vinden. Net of mijn smaak aan het veranderen is de laatste tijd.quote:
Vind het niet erg maar valt de laatste tijd wel opquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Klopt Martijn, je smaak veranderd naarmate je ouder wordt. Kun je helemaal niets aan doen
Vind ze nog steeds veel te bitter. En misschien een beetje jeugdtrauma en een vrouw die ze op de zelfde manier klaar maakt als mijn moeder.quote:
Oke dan! Moet ik er dan een keer stamppot van maken zoals mijn moeder altijd doet?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Vind ze nog steeds veel te bitter. En misschien een beetje jeugdtrauma en een vrouw die ze op de zelfde manier klaar maakt als mijn moeder.
Whahahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:47 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Oke dan! Moet ik er dan een keer stamppot van maken zoals mijn moeder altijd doet?![]()
Ga je ze dan wel eten?
Kan me nog een keer herinneren dat je zo vaak achter elkaar lief voor me gekookt hebt, net zo lang tot de spruiten die ik in huis had geel waren en de kliko in konden!
Grt Miek
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:47 schreef Annemiek78 het volgende:
Oke dan! Moet ik er dan een keer stamppot van maken zoals mijn moeder altijd doet?![]()
Ga je ze dan wel eten?
Dat klopt en nu is het lente en zijn er geen spuiten meer!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:47 schreef Annemiek78 het volgende:
Kan me nog een keer herinneren dat je zo vaak achter elkaar lief voor me gekookt hebt, net zo lang tot de spruiten die ik in huis had geel waren en de kliko in konden!
Dat ken ik heb graag beetgare groenten alleen dan vind mijn vrouw ze vaak nog te hard.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat was een van de redenen voor mij om uit huis te gaan, de kookkunsten van mijn moeder... spruitjes en andere groenten als eerste opzetten, om daarna de aardappels te gaan schillen, koken en het vlees te gaan bakken (ook allemaal veel te lang trouwens hoor).
Regelrechte horor zo ken ik spruitjes ook !!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Zodra het donkerbruin/groene spruitje op je bord wordt geplempt zakt hij spontaan van ellende in elkaar... om een penetrante koollucht gemengd met een overvloedigheid aan nootmuskaat te verspreiden in de richting van mijn neus...
Zo zonde
Nee, doe maar niet kook vanavond wel iets anders.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Spruitjes uit de diepvries kun je eten, die zijn nog zoeter dan verse ook(en het hele jaar door verkrijgbaar:))
Moeten ook nog boodschappen doen weet ook nog niet wat we eten. Nog tips?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanavond BBQ!!!
(moet wel de boodschapjes nog doen... geen zin in)
Ja Martijn, ik wil niet verveld doen (als je geluk hebt zijn ze er ook niet meer), maar ik krijg nu toch wel erg veel zin in die spruiten-stamp.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moeten ook nog boodschappen doen weet ook nog niet wat we eten. Nog tips?
Zat zelf te denken om koude schotel (Op Oma's manier) te gaan maken.Dat kan weer gezien het weer.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Annemieke, jij kunt toch spruitjesstampot eten en Martijn wat anders? Doen wij hier ook met dingen die een van ons niet lekker vindt
Misschien in de rest van Nederland beter bekend als huzarensalade.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is dat? Koude schotel?
Op welke manier moet ik ze dan klaar maken?quote:Op zondag 24 april 2005 11:28 schreef BBQ-kip het volgende:
We hadden entrecootjes op de BBQ, echt, als je bij mij iets voor elkaar wil krijgen, moet je dat voor me klaarmaken!
Heb es in mn eentje een 600 gram-bak rundvleessalade weggewerkt als middagmaaltijd... dat was geen succes.quote:Op zondag 24 april 2005 11:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij hebben gisteren een hele bak aardappelsalade weggewerkt bij de BBQheerlijk!
We hadden entrecootjes op de BBQ, echt, als je bij mij iets voor elkaar wil krijgen, moet je dat voor me klaarmaken!
Geen saus, gewoon puur naar binnen werken!quote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat er dan bij aan sausjes en zo?
Oook niet een beetje kruiden boter of zo er op?quote:Op zondag 24 april 2005 11:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen saus, gewoon puur naar binnen werken!![]()
Nee, nog niet ga zo naar beneden eens kijken wat we hebben. Ben net de hele tijd boven geweest. Heb de badkamer een grote beurt gegevenquote:Op zondag 24 april 2005 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat ga je maken Martijn? Weet je het al?
Aha, moet ook gebeuren he!quote:Op zondag 24 april 2005 16:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, nog niet ga zo naar beneden eens kijken wat we hebben. Ben net de hele tijd boven geweest. Heb de badkamer een grote beurt gegeven
Dat staat voor komende week ook nog op de planningquote:Op zondag 24 april 2005 17:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Aha, moet ook gebeuren he!
Ik heb de afzuigkap en het kooktoestel een flinke beurt gegeven, wat een zooi kwam daar vanaf zeg![]()
Stoel afmaken? IKEAatje?quote:Op zondag 24 april 2005 21:28 schreef Oblivion het volgende:
Lekker naar de kermis geweest...![]()
En van de zon genoten, stoel verder geprobeerd af te maken.![]()
Ik heb geen ideequote:Op zondag 24 april 2005 21:42 schreef Drive-r het volgende:
Hehe, weer terug uit de bergen! Weekje lang echt ouderwetse Oostenrijkse kost in verschillende berghutten. Je weet weet, bauern schmause (even niet op spelling letten), knödels, schnitzels, kaiser schmarre, heerlijk allemaal.... maar na een weekje weer blij om gewoon wat anders te eten....
Nog leuke dingen gemist?
Die zijn idd erg lekker heb ze ook weleens op heb er alleen nooit een recept van kunnen bemachtigen.quote:Op zondag 24 april 2005 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Evening
Bara's zijn gefrituurde Surinaamse deeg-beignetten zeg maar, hartig en met lekkere kruiden erdoor. Heel erg lekker.
Zo zien ze eruit, maar dan met wat meer kleur "op de wangen".
Idd, heerlijk vet en dan met een lekker sausje erbij. Jum!quote:Op zondag 24 april 2005 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Evening
Bara's zijn gefrituurde Surinaamse deeg-beignetten zeg maar, hartig en met lekkere kruiden erdoor. Heel erg lekker.
Zo zien ze eruit, maar dan met wat meer kleur "op de wangen".
[afbeelding]
Ja, oke maar zou het wel graag beperkt willen houden.quote:Op maandag 25 april 2005 23:12 schreef Oblivion het volgende:
Misschien een topic, Martijn? Niet iedereen is gecharmeerd van een slow-chat.
Zaterdag laat uit bed even mijn vrouw laten zien waar mijn nieuwe werk is daarna door Belgie terug (Was helaas te laat om wat inkopen te doen)quote:Op maandag 25 april 2005 23:28 schreef Oblivion het volgende:
Wat hebben jullie gedaan van het weekend?![]()
Leuk!quote:Op maandag 25 april 2005 23:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zaterdag laat uit bed even mijn vrouw laten zien waar mijn nieuwe werk is daarna door Belgie terug (Was helaas te laat om wat inkopen te doen)
Zondag de badkamer schoon gemaakt en mijn vrouw naar Life and Cooking gestuurd met haar moeder.
Ja, was vanuit haar werk geregeld en al haar collega's gingen ook met vriendinen of moeders dus dan ga ik iets doen waar ik liever niet bij gestoord wil wordenquote:Op maandag 25 april 2005 23:42 schreef Oblivion het volgende:
Toe maar, een man die schoonmaakt en zijn vrouw naar leuke dingen stuurt. Dat zien we graag...![]()
Weet iemand misschien een grote te zitten net over de grens bij Breda of Tilburg?quote:Op maandag 25 april 2005 23:51 schreef Oblivion het volgende:
Delhaize was het ja! Moet iets grandioos zijn. Heb wel familie vlakbij in de buurt wonen, maar ben er nog niet geweest...![]()
Bedankt zit een mogelijkheid op om de dichs bijzijnde te zoeken.quote:
Nee, ik bedoel niet dat ik op zoek ben naar een supermarkt maar ik vraag mee af waar ik het beste naar toe zou kunnen rijden om zo veel mogelijk dingen te halen die in NL niet zo makelijk te krijgen zijn.quote:
Oke, vroeg het me zo maar af heb deze week nog een auto van de zaak. Wil er dus nog wel even gebruik van maken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Geen idee, sorry.
Ja, had ook al voorgesteld om even naar Frankrijk te rijden en inkopen te doen en dan op de terug weg een hotelletje te nemenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, maak er gebruik van! Kijk eens op de sites en maak er anders lekker een avontuur van!
Oke mooi om te weten hoef ik niet zo ver te rijden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat je in Delhaize net zoveel of bijna zoveel vindt als in Frankrijk.....
Ja, zijn echte Bourgondiersquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
Men! Belgen zijn ook fijnproevers hoor!
Je weet er toevallig niet eentje dichter bij? Mischien in de buurt van Zeeland?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:31 schreef zeeuwse het volgende:
tip: op de grens belgie/luxemburg (bij Bastogne) zit een grote Delhaize supermarkt. Met een joekel van een drankafdeling, en veel verse produkten. Dat is dus een aanrader. Edit: er zitten 2 van die commerciele centra bedenk ik me nu. Je moet zijn in Luxemburg, de Knauf in Pommerloch. Ligt langs de weg.
Druppelsgewijs?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je het wel druppelsgewijs toegevoegd?
Te snel dingen mixen is het enige dat ik kan bedenken...
Tuurlijk kun je het consumeren, waarom nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Druppelsgewijs?!
Dáár heb ik geen tijd voor !.
Goh, geen erg in gehad, maar het zou het best kunnen zijn.
Kan ik het wel gewoon consumeren denk je?
Misschien omdat ik schiften niet echt 'lekker' cq culinair vind klinkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je het consumeren, waarom niet
Eet smakelijk
Gewoon met je ogen dicht etenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Misschien omdat ik schiften niet echt 'lekker' cq culinair vind klinken.
Het ziet er ook niet echt lekker uit maar t smaakt wel lekker.
Vette vingers?quote:
Komt dat niet omdat fritessaus minder vet is?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:41 schreef Oblivion het volgende:
Ik gebruik altijd fritessaus en die kan je gewoon met water aanlengen en schift niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |