Waar haal je dat sap? Ben het nog nooit tegen gekomen in de winkelquote:Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Was dus even flink pittig en ik heb hierbij een hele liter Mazaa mango-sap zitten drinken om te blussen
En?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:38 schreef Beaker het volgende:
Ik ga het maken met walnoten, ananas, paprika, appel en kaas moet lekker zijn toch??
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had bami gemaakt en mijn vriend had de varkenshaasjes in de marinade gezet... hij had alleen anderhalve eetlepel (met kop) sambal door de marinade gedaan... voor 3 personen...
Ik zou bij mijn ouders eten omdat mjin wederhelft niet thuis zou zijn!quote:
quote:Reinout bezoekt met Life & Cooking-kok Rudolph van Veen de meesterkok Ferran Adria op in Spanje.
Dat had vroeger ook maar begin nu te merken dat ik bepaalde soorten lever toch wel erg lekker begin te vinden. Net of mijn smaak aan het veranderen is de laatste tijd.quote:
Vind het niet erg maar valt de laatste tijd wel opquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Klopt Martijn, je smaak veranderd naarmate je ouder wordt. Kun je helemaal niets aan doen
Vind ze nog steeds veel te bitter. En misschien een beetje jeugdtrauma en een vrouw die ze op de zelfde manier klaar maakt als mijn moeder.quote:
Oke dan! Moet ik er dan een keer stamppot van maken zoals mijn moeder altijd doet?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Vind ze nog steeds veel te bitter. En misschien een beetje jeugdtrauma en een vrouw die ze op de zelfde manier klaar maakt als mijn moeder.
Whahahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:47 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Oke dan! Moet ik er dan een keer stamppot van maken zoals mijn moeder altijd doet?![]()
Ga je ze dan wel eten?
Kan me nog een keer herinneren dat je zo vaak achter elkaar lief voor me gekookt hebt, net zo lang tot de spruiten die ik in huis had geel waren en de kliko in konden!
Grt Miek
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:47 schreef Annemiek78 het volgende:
Oke dan! Moet ik er dan een keer stamppot van maken zoals mijn moeder altijd doet?![]()
Ga je ze dan wel eten?
Dat klopt en nu is het lente en zijn er geen spuiten meer!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:47 schreef Annemiek78 het volgende:
Kan me nog een keer herinneren dat je zo vaak achter elkaar lief voor me gekookt hebt, net zo lang tot de spruiten die ik in huis had geel waren en de kliko in konden!
Dat ken ik heb graag beetgare groenten alleen dan vind mijn vrouw ze vaak nog te hard.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat was een van de redenen voor mij om uit huis te gaan, de kookkunsten van mijn moeder... spruitjes en andere groenten als eerste opzetten, om daarna de aardappels te gaan schillen, koken en het vlees te gaan bakken (ook allemaal veel te lang trouwens hoor).
Regelrechte horor zo ken ik spruitjes ook !!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Zodra het donkerbruin/groene spruitje op je bord wordt geplempt zakt hij spontaan van ellende in elkaar... om een penetrante koollucht gemengd met een overvloedigheid aan nootmuskaat te verspreiden in de richting van mijn neus...
Zo zonde
Nee, doe maar niet kook vanavond wel iets anders.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Spruitjes uit de diepvries kun je eten, die zijn nog zoeter dan verse ook(en het hele jaar door verkrijgbaar:))
Moeten ook nog boodschappen doen weet ook nog niet wat we eten. Nog tips?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanavond BBQ!!!
(moet wel de boodschapjes nog doen... geen zin in)
Ja Martijn, ik wil niet verveld doen (als je geluk hebt zijn ze er ook niet meer), maar ik krijg nu toch wel erg veel zin in die spruiten-stamp.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moeten ook nog boodschappen doen weet ook nog niet wat we eten. Nog tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |