Zat zelf te denken om koude schotel (Op Oma's manier) te gaan maken.Dat kan weer gezien het weer.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Annemieke, jij kunt toch spruitjesstampot eten en Martijn wat anders? Doen wij hier ook met dingen die een van ons niet lekker vindt
Misschien in de rest van Nederland beter bekend als huzarensalade.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is dat? Koude schotel?
Op welke manier moet ik ze dan klaar maken?quote:Op zondag 24 april 2005 11:28 schreef BBQ-kip het volgende:
We hadden entrecootjes op de BBQ, echt, als je bij mij iets voor elkaar wil krijgen, moet je dat voor me klaarmaken!
Heb es in mn eentje een 600 gram-bak rundvleessalade weggewerkt als middagmaaltijd... dat was geen succes.quote:Op zondag 24 april 2005 11:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij hebben gisteren een hele bak aardappelsalade weggewerkt bij de BBQheerlijk!
We hadden entrecootjes op de BBQ, echt, als je bij mij iets voor elkaar wil krijgen, moet je dat voor me klaarmaken!
Geen saus, gewoon puur naar binnen werken!quote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat er dan bij aan sausjes en zo?
Oook niet een beetje kruiden boter of zo er op?quote:Op zondag 24 april 2005 11:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen saus, gewoon puur naar binnen werken!![]()
Nee, nog niet ga zo naar beneden eens kijken wat we hebben. Ben net de hele tijd boven geweest. Heb de badkamer een grote beurt gegevenquote:Op zondag 24 april 2005 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat ga je maken Martijn? Weet je het al?
Aha, moet ook gebeuren he!quote:Op zondag 24 april 2005 16:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, nog niet ga zo naar beneden eens kijken wat we hebben. Ben net de hele tijd boven geweest. Heb de badkamer een grote beurt gegeven
Dat staat voor komende week ook nog op de planningquote:Op zondag 24 april 2005 17:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Aha, moet ook gebeuren he!
Ik heb de afzuigkap en het kooktoestel een flinke beurt gegeven, wat een zooi kwam daar vanaf zeg![]()
Stoel afmaken? IKEAatje?quote:Op zondag 24 april 2005 21:28 schreef Oblivion het volgende:
Lekker naar de kermis geweest...![]()
En van de zon genoten, stoel verder geprobeerd af te maken.![]()
Ik heb geen ideequote:Op zondag 24 april 2005 21:42 schreef Drive-r het volgende:
Hehe, weer terug uit de bergen! Weekje lang echt ouderwetse Oostenrijkse kost in verschillende berghutten. Je weet weet, bauern schmause (even niet op spelling letten), knödels, schnitzels, kaiser schmarre, heerlijk allemaal.... maar na een weekje weer blij om gewoon wat anders te eten....
Nog leuke dingen gemist?
Die zijn idd erg lekker heb ze ook weleens op heb er alleen nooit een recept van kunnen bemachtigen.quote:Op zondag 24 april 2005 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Evening
Bara's zijn gefrituurde Surinaamse deeg-beignetten zeg maar, hartig en met lekkere kruiden erdoor. Heel erg lekker.
Zo zien ze eruit, maar dan met wat meer kleur "op de wangen".
Idd, heerlijk vet en dan met een lekker sausje erbij. Jum!quote:Op zondag 24 april 2005 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Evening
Bara's zijn gefrituurde Surinaamse deeg-beignetten zeg maar, hartig en met lekkere kruiden erdoor. Heel erg lekker.
Zo zien ze eruit, maar dan met wat meer kleur "op de wangen".
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |