Tuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Als ik begin mei weet hoe het loopt met mijn nieuwe baas en thuis zal ik kijken of ik dan ook kan. Als ik nog mag komen....![]()
Lijkt me wel zo handig als de kok(in) zegt wat er nodig is. Ik ging zelf een keer bij een meid koken, die had niet eens olijfolie in huis (of boter)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:46 schreef Nolius het volgende:
Maandag 13 juni wellicht? Zou leuk zijn als jullie kunnen
De studio is in het huis van Martijn. Hij heeft gewoon een keuken met vier kookpitjes en de benodigde keukengerei enzo
Zal wel een kwestie zijn van, hoe langer het duurt, hoe vroeger jij moet langskomen; de uitzending begint om 20:00, dus .....quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ja, hoe lang mag het koken duren?
Neem aan dat je niet even een kerstkalkoen van een uur of 8 kan gaan klaarmaken daarzo
visquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan maak ik een gebakken ei
Nee ik weet nog niet...
Lijkt me leuk als Karper een stukje vis maakt, toch zijn handelsmerk he(sorry, ik pest alleen maar een beetje)
Martijn en Euc ook hun specialiteit en dan pas ik me wel aan
Vis is eigenlijk iets dat ik absoluut niet lustquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:37 schreef D.O.L.F het volgende:
[..]
vis
en ja ik heb veel basisspulletjesin huis, maar als je iets speciaal nodig hebt roep maar
Nee, ik lust veel, maar vis prijkt echt fier bovenaan de lijst met dingen die ik dus niet lust...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Geen lekker forelletje of stukje tonijn Nolius?![]()
Naar wat voor vlees gaat je voorkeur dan uit?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, ik lust veel, maar vis prijkt echt fier bovenaan de lijst met dingen die ik dus niet lust...
Maakt me niet zoveel uit. Ik lust in dat opzicht best veel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Naar wat voor vlees gaat je voorkeur dan uit?
Jij bent zo grappig, weet je dat? ZOOO F*cking grappig...quote:
Zijn moeder moet anders wel altijd lachen om hem hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:50 schreef Oblivion het volgende:
Jij bent zo grappig, weet je dat? ZOOO F*cking grappig...![]()
Leuk dat je je in mij verdiept hebt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:50 schreef Oblivion het volgende:
Jij bent zo grappig, weet je dat? ZOOO F*cking grappig...![]()
Ik weet dat een topic van mij over Foie Gras ( Ganzenlever ). Nog wat reactie op riep.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:29 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit. Ik lust in dat opzicht best veel.
Maar is er niet echt een gerecht wat echt bij FOK! past, waar veel over gesproken is of te doen is geweest?
BBQ-Kip heb de site bekeken maar mis nog wel wat producten hier uit de buurt.quote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb afgelopen week een leuke site gezien, http://www.toerismebrabant.nl/goeieten/goeieten_producten_1.html
Ongeveer een uurtje rijden voor mij, maar lijkt me erg leuk om een "vers" stukje lamsvlees o.i.d. klaar te maken![]()
Hele aparte en inspirerende producten staan er op die site vond ik zelf
Vinden jullie dat ook?
Dat klinkt lekker!quote:Op zondag 24 april 2005 20:40 schreef Euc- het volgende:
Of coquilles omwikkeld met spek? Varkenshaasje gevuld met zalm in picallillysaus? De ideeen zijn eindeloos
Verder liefhebbers voor desserts? (I love desserts)
Welk budgetquote:Op zondag 24 april 2005 23:05 schreef Euc- het volgende:
Nee, je geeft de bestelling door en Nolius haalt alles, maar denk dat het idd boven het budget ligt van Fok! Radio
Coquilles Saint-Jacques zijn St. Jacobsschelpenquote:Op maandag 25 april 2005 10:51 schreef Nolius het volgende:
Dat klinkt lekker!Wat zijn coquilles eigenlijk?
Wat houdt dat dan concreet in? (goed om rekening me ete houden met ingrediënten en plannen van wat we gaanmaken)quote:Welk budget
Dus inderdaadWij betalen dat gewoon zelf, wat niet uitsluit dat het wel wat mag kosten, maar het moet inderdaad ook weer niet uit de klauwen lopen
"Hier uit de buurt"quote:Op maandag 25 april 2005 10:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
BBQ-Kip heb de site bekeken maar mis nog wel wat producten hier uit de buurt.
Bijvoorbeeld die van de duinboeren rondom de Loonse en Drunense duinen
http://www.duinboeren.nl/(...)/streekproducten.htm
Ja, pas geleden bestond een grand cafe / Lunchrooom hier 10 jaar en toen hadden ze ook een speciale kaart met gerechten die met streekproducten gemaakt waren.quote:Op maandag 25 april 2005 15:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Hier uit de buurt"
Ah, da's mooi! Kun jij het halen![]()
![]()
Ik ben helemaal verder niet op de hoogte van streekproducten aldaar, maar ik vind het allemaal hartstikke leuk en het klinkt super
Binnenkort maar eens ideetjes spuien
Tja... het mag best wel wat kosten, maar het moet wel leuk blijven zeg maarquote:Op maandag 25 april 2005 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat houdt dat dan concreet in? (goed om rekening me ete houden met ingrediënten en plannen van wat we gaanmaken)
Niet dat ik weetquote:Op maandag 25 april 2005 16:04 schreef Nolius het volgende:
MAar hebben jullie nog een meet gehad waar wat gekookt is?
Kon toch voor mijn tijd geweest zijn?quote:Op maandag 25 april 2005 16:16 schreef Oblivion het volgende:
En Martijn, jij had het dan echt wel geweten hoor.![]()
Omdat? We zoeken echt naar een recept dat bij FOK! pastquote:Op woensdag 27 april 2005 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
sushi
en in welke trand moet ik dan denken?quote:Op woensdag 27 april 2005 06:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Omdat? We zoeken echt naar een recept dat bij FOK! past
Is het dan misschien niet leuk om te proberen met een zo klein mogelijk budget toch een luxe diner in elkaar te draaienquote:Op woensdag 27 april 2005 07:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
en in welke trand moet ik dan denken?
Fok! = voornamelijk studenten = goedkoop studentenvoer = tagiatelli met spinazie en stukjes kip ofzo?
ik vind de diversiteit van sushi wel symbolisch voor de kakofonie aan users en je komt alle smaken tegen.quote:Op woensdag 27 april 2005 06:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Omdat? We zoeken echt naar een recept dat bij FOK! past
dat vind ik een heel goed idee.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet leuk om te proberen met een zo klein mogelijk budget toch een luxe diner in elkaar te draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |