Tuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Als ik begin mei weet hoe het loopt met mijn nieuwe baas en thuis zal ik kijken of ik dan ook kan. Als ik nog mag komen....![]()
Lijkt me wel zo handig als de kok(in) zegt wat er nodig is. Ik ging zelf een keer bij een meid koken, die had niet eens olijfolie in huis (of boter)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:46 schreef Nolius het volgende:
Maandag 13 juni wellicht? Zou leuk zijn als jullie kunnen
De studio is in het huis van Martijn. Hij heeft gewoon een keuken met vier kookpitjes en de benodigde keukengerei enzo
Zal wel een kwestie zijn van, hoe langer het duurt, hoe vroeger jij moet langskomen; de uitzending begint om 20:00, dus .....quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ja, hoe lang mag het koken duren?
Neem aan dat je niet even een kerstkalkoen van een uur of 8 kan gaan klaarmaken daarzo
visquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan maak ik een gebakken ei
Nee ik weet nog niet...
Lijkt me leuk als Karper een stukje vis maakt, toch zijn handelsmerk he(sorry, ik pest alleen maar een beetje)
Martijn en Euc ook hun specialiteit en dan pas ik me wel aan
Vis is eigenlijk iets dat ik absoluut niet lustquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:37 schreef D.O.L.F het volgende:
[..]
vis
en ja ik heb veel basisspulletjesin huis, maar als je iets speciaal nodig hebt roep maar
Nee, ik lust veel, maar vis prijkt echt fier bovenaan de lijst met dingen die ik dus niet lust...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Geen lekker forelletje of stukje tonijn Nolius?![]()
Naar wat voor vlees gaat je voorkeur dan uit?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, ik lust veel, maar vis prijkt echt fier bovenaan de lijst met dingen die ik dus niet lust...
Maakt me niet zoveel uit. Ik lust in dat opzicht best veel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Naar wat voor vlees gaat je voorkeur dan uit?
Jij bent zo grappig, weet je dat? ZOOO F*cking grappig...quote:
Zijn moeder moet anders wel altijd lachen om hem hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:50 schreef Oblivion het volgende:
Jij bent zo grappig, weet je dat? ZOOO F*cking grappig...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |