Ja, oke maar zou het wel graag beperkt willen houden.quote:Op maandag 25 april 2005 23:12 schreef Oblivion het volgende:
Misschien een topic, Martijn? Niet iedereen is gecharmeerd van een slow-chat.
Zaterdag laat uit bed even mijn vrouw laten zien waar mijn nieuwe werk is daarna door Belgie terug (Was helaas te laat om wat inkopen te doen)quote:Op maandag 25 april 2005 23:28 schreef Oblivion het volgende:
Wat hebben jullie gedaan van het weekend?![]()
Leuk!quote:Op maandag 25 april 2005 23:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zaterdag laat uit bed even mijn vrouw laten zien waar mijn nieuwe werk is daarna door Belgie terug (Was helaas te laat om wat inkopen te doen)
Zondag de badkamer schoon gemaakt en mijn vrouw naar Life and Cooking gestuurd met haar moeder.
Ja, was vanuit haar werk geregeld en al haar collega's gingen ook met vriendinen of moeders dus dan ga ik iets doen waar ik liever niet bij gestoord wil wordenquote:Op maandag 25 april 2005 23:42 schreef Oblivion het volgende:
Toe maar, een man die schoonmaakt en zijn vrouw naar leuke dingen stuurt. Dat zien we graag...![]()
Weet iemand misschien een grote te zitten net over de grens bij Breda of Tilburg?quote:Op maandag 25 april 2005 23:51 schreef Oblivion het volgende:
Delhaize was het ja! Moet iets grandioos zijn. Heb wel familie vlakbij in de buurt wonen, maar ben er nog niet geweest...![]()
Bedankt zit een mogelijkheid op om de dichs bijzijnde te zoeken.quote:
Nee, ik bedoel niet dat ik op zoek ben naar een supermarkt maar ik vraag mee af waar ik het beste naar toe zou kunnen rijden om zo veel mogelijk dingen te halen die in NL niet zo makelijk te krijgen zijn.quote:
Oke, vroeg het me zo maar af heb deze week nog een auto van de zaak. Wil er dus nog wel even gebruik van maken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Geen idee, sorry.
Ja, had ook al voorgesteld om even naar Frankrijk te rijden en inkopen te doen en dan op de terug weg een hotelletje te nemenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, maak er gebruik van! Kijk eens op de sites en maak er anders lekker een avontuur van!
Oke mooi om te weten hoef ik niet zo ver te rijden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat je in Delhaize net zoveel of bijna zoveel vindt als in Frankrijk.....
Ja, zijn echte Bourgondiersquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef krakkemieke het volgende:
Men! Belgen zijn ook fijnproevers hoor!
Je weet er toevallig niet eentje dichter bij? Mischien in de buurt van Zeeland?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:31 schreef zeeuwse het volgende:
tip: op de grens belgie/luxemburg (bij Bastogne) zit een grote Delhaize supermarkt. Met een joekel van een drankafdeling, en veel verse produkten. Dat is dus een aanrader. Edit: er zitten 2 van die commerciele centra bedenk ik me nu. Je moet zijn in Luxemburg, de Knauf in Pommerloch. Ligt langs de weg.
Druppelsgewijs?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je het wel druppelsgewijs toegevoegd?
Te snel dingen mixen is het enige dat ik kan bedenken...
Tuurlijk kun je het consumeren, waarom nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
Druppelsgewijs?!
Dáár heb ik geen tijd voor !.
Goh, geen erg in gehad, maar het zou het best kunnen zijn.
Kan ik het wel gewoon consumeren denk je?
Misschien omdat ik schiften niet echt 'lekker' cq culinair vind klinkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je het consumeren, waarom niet
Eet smakelijk
Gewoon met je ogen dicht etenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Misschien omdat ik schiften niet echt 'lekker' cq culinair vind klinken.
Het ziet er ook niet echt lekker uit maar t smaakt wel lekker.
Vette vingers?quote:
Komt dat niet omdat fritessaus minder vet is?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:41 schreef Oblivion het volgende:
Ik gebruik altijd fritessaus en die kan je gewoon met water aanlengen en schift niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |