Wij eten hier ook niet zo heel vaak een toetje, maar dit was toch wel errug lekker hoorquote:Op maandag 18 april 2005 09:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je was dus lekker voldaan...![]()
Ben zelf niet echt een toetjes mens...![]()
Eens in de zoveel tijd neem ik een grand dessert ergens, en dan heb ik weer voor een jaar genoeg...![]()
Zwak hoorquote:Op maandag 18 april 2005 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel. Maar geen tweede portie na het eten van twee voorgerechten, een hoofdgerecht en twee nagerechten
Is wel vaak op Zondag...quote:Op maandag 18 april 2005 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Het was afhaal... Tja, en in Eemnes is dat de enige chinees
Het was er gigantisch druk, vriendje was om half 7 erheen gegaan en was pas om tien voor half 8 thuis. De rij schijnt al buiten gestaan te hebben, dus het was echt druk. Het zal me dus niets verbazen als ze sneller werken dan normaal en het dus minder warm meegeven.
Zelf gemaakt is ook okay!quote:Op maandag 18 april 2005 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij eten hier ook niet zo heel vaak een toetje, maar dit was toch wel errug lekker hoor
Ja, op zondag moet je ook niet naar de chinees gaan dat is vragen om lange wachttijdenquote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is wel vaak op Zondag...![]()
Eemnes?Dat ligt hier om de hoek...
![]()
Soest hier...![]()
Daar ben ik zaterdag nog geweest, bij Middelman wonenquote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is wel vaak op Zondag...![]()
Eemnes?Dat ligt hier om de hoek...
![]()
Soest hier...![]()
het was niet mijn ideequote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, op zondag moet je ook niet naar de chinees gaan dat is vragen om lange wachttijden
Mwoa, dat valt hier reuze mee, ze werken hier ontzettend snel (en je eten is warm i.p.v. lauwquote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, op zondag moet je ook niet naar de chinees gaan dat is vragen om lange wachttijden
Als je hier op zondag naar de chinees wilt moet je na 19:00 gaan als al de mannen voor de TV hangen om voetbal te kijkenquote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa, dat valt hier reuze mee, ze werken hier ontzettend snel (en je eten is warm i.p.v. lauw)
Dan had je beter hier chinees kunnen halen...quote:Op maandag 18 april 2005 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar ben ik zaterdag nog geweest, bij Middelman wonen
En toen we langs een bord met De Smickel reden kreeg ik kriebels in mijn maag, ondanks dat het absoluut geen etenstijd was
Hier in Haaksbergen halen we nooit op zondag chinees. "Op zondag hoor je andere mensen neit voor je te laten werken"
Het stomme was trouwens dat ik nog dacht, we moeten even telefonisch de bestelling doorgeven (had in ieder geval gescheeld met de wachtrij)
quote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
*Proest...![]()
Hmm, ik heb nog worstenbroodjes...![]()
*oven aan zet.
heerlijk!quote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
*Proest...![]()
*oven aan zet.
Ga straks boodschappen doen. Kan dan eigenlijk ook wel worstenbroodjes mee nemenquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
*Proest...![]()
*oven aan zet.
Joa, heb ik gemist he van het weekend...quote:
Ik vind die kleine pizza broodjes wel eens lekker, maar 's morgens neequote:Op maandag 18 april 2005 10:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joa, heb ik gemist he van het weekend...![]()
Hmm, lekker met hotaroma...![]()
Enne troel ik had er genoeg gehad hoor!![]()
Neem ook hot aroma mee...quote:Op maandag 18 april 2005 10:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga straks boodschappen doen. Kan dan eigenlijk ook wel worstenbroodjes mee nemen
Is dat zo?quote:Op maandag 18 april 2005 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind die kleine pizza broodjes wel eens lekker, maar 's morgens nee
liever niets warms, of het moet toast zijn, dat weer wel![]()
* Mr.Noodle kijkt naar z'n 2 verlepte sneetjes bruinbrood besmeert met jam...quote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
*Proest...![]()
*oven aan zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |