Heb ooit sinaasappel / uiconfiture op erg lekker met pate!!quote:Op maandag 18 april 2005 14:19 schreef Wegwerpdwergwerper het volgende:
Maar sinaasappel met alleen ui is ook lekker. Gewoon sinaasappel schillen, in plakjes snijden en die in vieren... dan uit op zelfde manier snijden... olijfolie erop... lekker!
[Shame on me mode] Ik heb nog niet eens een grilpanquote:Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef Oblivion het volgende:
Kan je 'm wel grillen?
Dan zou je kunnen overwegen dit te doen: Het grote barbeque topic 2005
En ik heb nog wel een recept voor bedruipen.
Gil maar...
Kweet niet, heb je een suggestie voor een lekkere marinade?quote:Op maandag 18 april 2005 15:35 schreef Oblivion het volgende:
Nou euh hoef jij je helemaal niet voor te schamen.![]()
Een lekkere marinade?![]()
Zeg het maar, ik eet eigenlijk weinig entrecote, maar heb er wel recepten van.![]()
Alleen zout en peperquote:Op maandag 18 april 2005 15:43 schreef Chielus het volgende:
[..]
Kweet niet, heb je een suggestie voor een lekkere marinade?
En liggen de Entrecotes nu te verpieteren in de koelkast?quote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Chielus het volgende:
tis Lasagna geworden, er aten iets te veel mensen mee om Entrecotes te bakken (iets te weinig fornuis capaciteit)
Pizza is koud ook erg lekker een dagje laterquote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien was de pizza nu nog niet eens op, dus we hadden meer dan zat
Dat zal toch wel mee vallen na een dagje?quote:Op maandag 18 april 2005 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d zal het morgen wel opeten, denk ik. Had er ook knoflooksaus bij gemaakt, die zal wel errug scherp zijn dan.
Idd ook erg lekker!!quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn favoriet is tochwel koude pannenkoeken, de volgende dag
lekker met stroop, als lunch
Nee, het viel niet meequote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel mee vallen na een dagje?
Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 20 april 2005 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vandaag overgewerkt, op het werk Schnitzel, patat, gebakken champignons en een heerlijke salade erbij gehad
In stukjes snijden.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe maak jij ze dan klaar Martijn?
- Boterquote:Op woensdag 20 april 2005 23:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In stukjes snijden.
Echte boter verwaremen in een koekenpan.
Champignons er in.
En dan een scheutje ketjep er bij en dan goed bruin laten worden.
Als je witlof lekker wilt hebben, snij dan het midden eruit, dat maakt em zo bitter. (Iets wat mijn wijlen oma nooit deed, helaas) En dan iets van een mayo sausje eroverquote:Op donderdag 21 april 2005 13:57 schreef Beaker het volgende:
Ik wil vanavond rauwe witlofslalade maken![]()
Wie heeft een lekker recept hiervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |