ahumquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh Quutje. Dat redt je natuurlijk nooit hè...
Mensen die in TRU komen, komen niet in aanmerking voor de functie van zaakwaarnemer van Lupa.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:30 schreef qu63 het volgende:
ahum
Je kent me nog niet zo lang he
zoek maar eens op de TRU-slowchat reeksen
Geen uitzendkrachten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat ik niemand ken die genoeg tijd heeft om mijn postfrequentie aan te houden.
Dan houd je weinig mensen over uit WFL vrees ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen die in TRU komen, komen niet in aanmerking voor de functie van zaakwaarnemer van Lupa.
dan kunnen we doorstrepen:quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen die in TRU komen, komen niet in aanmerking voor de functie van zaakwaarnemer van Lupa.
zie ik ook nu pasquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
qu63! wat toepasselijk dat je #63 opent.
ik legde de link tussen mijzelf en topic nr 63 niet..quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je hebt hem nog wel zelf geplaatst.
Je hebt er vast al zin in!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Haushofer het volgende:
Dank je wel hoor, zomaar een SC-topic naar mij vernoemdOverigens, dinsdag over 2 weken naar Queen! Yeah! En nou maar hopen dat t niet tegenvalt.
heb je het nwe logo al gezien?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Haushofer het volgende:
Dank je wel hoor, zomaar een SC-topic naar mij vernoemdOverigens, dinsdag over 2 weken naar Queen! Yeah! En nou maar hopen dat t niet tegenvalt.
Je bent toch niet ook blond?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik legde de link tussen mijzelf en topic nr 63 niet..
Ja, luister nu ook weer es wat albums van ze, dat heb ik ook in geen tijden gedaan. En er dan achterkomen dat ze nog steeds briljant zijn.quote:
Het zou een stuk constructiever zijn als je de namen van users zou plaatsen die óverblijven.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:39 schreef qu63 het volgende:
dan kunnen we doorstrepen:
Alicey
qu63
livEliveD
pfaf
SingleCoil
het_fokschaap
Miss_Sly
Doffy
ReCreative
Geartsjuh
Haushofer
Yosomite
FuifDuif
Reya
Ben niet van plan om ziek te wordenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je het nwe logo al gezien?
en ik ga pas in juli
als er iemand ziek was zou je bellen he!
dr zijn al bootlegs van de vorige concerten online hequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, luister nu ook weer es wat albums van ze, dat heb ik ook in geen tijden gedaan. En er dan achterkomen dat ze nog steeds briljant zijn.
zelf al beeldmateriaal!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
dr zijn al bootlegs van de vorige concerten online he
tot nu toe ben alleen jij dat!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou een stuk constructiever zijn als je de namen van users zou plaatsen die óverblijven.
TRU? Wanneer?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kunnen we doorstrepen:
Alicey
qu63
livEliveD
pfaf
SingleCoil
het_fokschaap
Miss_Sly
Doffy
ReCreative
Geartsjuh
Haushofer
Yosomite
FuifDuif
Reya
DionysuZ
jij mag ook wel meequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben niet van plan om ziek te worden![]()
Dat was één spreuk, en bovendien nog een spreuk die juist het probleem van samenzweringsdenken blootlegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers. Deel XIX «Ryan, je bent er bij»
Ik denk dus erg weinig users. TRU heeft qua onderwerpen veel raakvlakken met WFL, dus het is niet onlogisch dat bijna alle WFL'ers ook wel in TRU te vinden zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou een stuk constructiever zijn als je de namen van users zou plaatsen die óverblijven.
Heb ik werkelijk nog nooit iets in TRU gepost? Ik mag trots zijn op mezelf. Er heeft wel eens iemand in TRU verwézen naar een topic van mij (over de Hare Krishna-beweging).quote:
Dat doet er niet toe, je bent betrapt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was één spreuk, en bovendien nog een spreuk die juist het probleem van samenzweringsdenken blootlegt
Wat is er trouwens mis met TRU? Je gebruikt het ook wel eens denigrerend in discussies. Maar wat is er nou mis mee of maakt het inferieur?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik werkelijk nog nooit iets in TRU gepost? Ik mag trots zijn op mezelf. Er heeft wel eens iemand in TRU verwézen naar een topic van mij (over de Hare Krishna-beweging).
ik ging alleen af op de 8 pagina's in je historyquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik werkelijk nog nooit iets in TRU gepost? Ik mag trots zijn op mezelf. Er heeft wel eens iemand in TRU verwézen naar een topic van mij (over de Hare Krishna-beweging).
Mijn imago lag toch al in zak en asquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, je bent betrapt.
Oh, er staan soms best aardige topics. Maar bij sommige topics denk je echt dat de smiliequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis met TRU? Je gebruikt het ook wel eens denigrerend in discussies. Maar wat is er nou mis mee of maakt het inferieur?
ach, ik denk dat rudeonline em ook wel vaak gezien heeftquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, er staan soms best aardige topics. Maar bij sommige topics denk je echt dat de smiliespeciaal voor dat topic is ingevoerd...
Bij mijn weten tot nu toe één keer, deze week.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:55 schreef Alicey het volgende:
Wat is er trouwens mis met TRU? Je gebruikt het ook wel eens denigrerend in discussies.
Het is gewoon een flauw grapje van me. Maar natuurlijk zit er een kern van waarheid achter zo'n grapje. Ik vind het overwegend vrij belachelijk, net als R&P. Soms komt er wel eens iets voorbij wat ik wèl interessant vind, maar meestal vind ik het vooral vrij lachwekkend. En dus maak ik er flauwe grappen over. Verder niet gemeen bedoeld hoor.quote:Maar wat is er nou mis mee of maakt het inferieur?
Het enige bezwaar wat ik er tegen heb is dat er sommige geflipte users posten, maar van dat soort hebben we er ook wel een paar in WFL zitten.. De benadering van de topics is vaak anders dan in WFL (Anders waren het ook geen 2 subfora geweestquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, er staan soms best aardige topics. Maar bij sommige topics denk je echt dat de smiliespeciaal voor dat topic is ingevoerd...
qu63: Je bent voorbestemd om 63 jaar te worden (misschien wel ouder).quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
qu63! wat toepasselijk dat je #63 opent.
Hmmm dan heb ik dat blijkbaar scherp opgenomen en ben ik het niet vergeten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mijn weten tot nu toe één keer, deze week.
Op die manier.. Hmm, k.quote:Het is gewoon een flauw grapje van me. Maar natuurlijk zit er een kern van waarheid achter zo'n grapje. Ik vind het overwegend vrij belachelijk, net als R&P. Soms komt er wel eens iets voorbij wat ik wèl interessant vind, maar meestal vind ik het vooral vrij lachwekkend. En dus maak ik er flauwe grappen over. Verder niet gemeen bedoeld hoor.
Ik zei het al, wij hebben ook wel het soort users hier zitten datquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, ik denk dat rudeonline em ook wel vaak gezien heeft
Je bent een echte vrouw.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Hmmm dan heb ik dat blijkbaar scherp opgenomen en ben ik het niet vergeten.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:02 schreef Alicey het volgende:
Ik zei het al, wij hebben ook wel het soort users hier zitten daten
oproept, en dan doel ik echt niet (alleen) op rudeonline.
Omdat jij het dertig jaar later nog een keer tegen ze gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Straks durft niemand meer iets te posten!
Het wordt tijd voor rode en blauwe pillen (Welke van de 2 was het nou?)quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat jij het dertig jaar later nog een keer tegen ze gaat gebruiken.
Het was meer mijn rijtje misschien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
Nee, die zou ik zo niet in het rijtje zetten..
Leuk iedereen een eigen rijtje enzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was meer mijn rijtje misschien.
Maar jij hebt dan weer een schandelijk laag postaantal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Bensel het volgende:
Vergeet MIJ niet!
Ik ben bang dat die grafiek net zo ingewikkeld wordt als de plot van boes neuklijstje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een WFL-sociogram opstellen.
jij nog nooit in TRU?quote:
en een leven buiten fok.. zo af en toe.. Maar ik ben hard bezig.. gister 62 postsquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer een schandelijk laag postaantal.
Als de wàt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Ik ben bang dat die grafiek net zo ingewikkeld wordt als de plot van boes neuklijstje.
misschien wel in tru.. ergens.. maar niet in de slowchatreeksen daarquote:
en dat reeds na 18 delenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef qu63 het volgende:
Truth Slowchat deel XVIII: "In Search For Answers"
Het laatste SC topic van TRU
Daarop stond jij zeker in combinatie met half mannelijk en vrouwelijk FOK!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die grafiek net zo ingewikkeld wordt als de plot van boes neuklijstje.
ja, *snif*quote:
maar dat hielp niet om het TRU-gehalte hoog te houdenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, *snif*
regelmatig tarotkaarten getrokken enzo
Maar.. ik heb het opgepikt in WFL...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
hebbes!
helaas....peak oil lijkt geen propaganda.
Topic heeft in TRU gestaan
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Maar.. ik heb het opgepikt in WFL...
boes neuklijstje. Het lijstje dat boebiedoe bijhoudt van alle fokkers die met elkaar geneukt hebben. ChOas heeft er een schema van gemaakt. Het zit echter vrij ingewikkeld in elkaar, mede door trio's en dat soort dingen.quote:
Dus als je met een Fokker neukt moet je dat melden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
boes neuklijstje. Het lijstje dat boebiedoe bijhoudt van alle fokkers die met elkaar geneukt hebben. ChOas heeft er een schema van gemaakt. Het zit echter vrij ingewikkeld in elkaar, mede door trio's en dat soort dingen.
Ik zal wel even een linkje zoeken..
Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 12quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
boes neuklijstje. Het lijstje dat boebiedoe bijhoudt van alle fokkers die met elkaar geneukt hebben. ChOas heeft er een schema van gemaakt. Het zit echter vrij ingewikkeld in elkaar, mede door trio's en dat soort dingen.
Ik zal wel even een linkje zoeken..
Jep, hoewel het ook door derden gemeld kan worden. Je staat er overigens nog niet op, en je vriendje heeft ook geen history.. In tegenstelling tot sommige anderen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus als je met een Fokker neukt moet je dat melden?![]()
Nee, ik ben niet zo'n slet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarop stond jij zeker in combinatie met half mannelijk en vrouwelijk FOK!![]()
de meest recente: Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 12
nwere nog niet gevonden
Deze keer was ik het inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wie begon er dit keer? Hè? Hè? Ja, zeg het maar!
Oja, het ging om een relationeel schema over WFL'ers.. Wil je dat nu nog steeds?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mooi zo! Maar goed, waar waren we gebleven? Oh ja, neuken!
Ja, lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
Oja, het ging om een relationeel schema over WFL'ers.. Wil je dat nu nog steeds?
Nee, eigenlijk niet. Maar ej, tis waarschijnlijk de laatste keer dat ze (drummer&gitarist) optreden. En aangezien ik een hoop jeugdsentiment heb met Queen....quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat ik Queen toch niet echt wat zou vinden zonder Mercury...
Natuurlijk moet je ook heel goed gaan observeren, en ook of er veranderingen optreden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk.Alleen een beetje veel werk.
For old times' sake...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef Haushofer het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Maar ej, tis waarschijnlijk de laatste keer dat ze (drummer&gitarist) optreden. En aangezien ik een hoop jeugdsentiment heb met Queen....
Ik vrees dat ik het daarvoor te druk heb...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk moet je ook heel goed gaan observeren, en ook of er veranderingen optreden.
Dat is ook wel een probleem inderdaad. En als je niets post, valt het helemaal dood en valt er ook weer veel minder te observeren.. Hmm..quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het daarvoor te druk heb...
...met posten.
Jahoor, dat mag. Je werd er toch niet dik van?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, wat vinden jullie? Ik heb net als toetje een Magnum gegeten en nu wil ik er eigenlijk nog eentje.
Mag dat?
En voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
Dat is ook wel een probleem inderdaad. En als je niets post, valt het helemaal dood en valt er ook weer veel minder te observeren.. Hmm..
Ik heb er nog twee. Zullen we delen? Ik heb ook nog veel dubbellikkers!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Nu krijg ik ook meteen trek in ijs, bij voorkeur magnum.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee. Zullen we delen?
Die heb je altijd toch?quote:Ik heb ook nog veel dubbellikkers!
Zou het een vicieuze circel zijn, of zou het een evenwich zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel.
Ah, en je leest alleen in TRU vanaf de terminal op je toilet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ik kom alleen in TRU voor de interviews...
Volgens mij ben je in de war met de Playboy.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ik kom alleen in TRU voor de interviews...
Nou, het lijkt mij wel leuk om een paar echt mooie naaktfoto's van mezelf te hebben. Mooie naaktfoto's maken is een hele kunst.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Mij lijkt het er in staan ook niets eigenlijk.. Ik houd niet zo van in de schijnwerpers staan.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:52 schreef SingleCoil het volgende:
Budgetmaaltijd van de week:
zakje chinese groentesoep - eur 0,27
1 paprika - eur 0,35
1 prei - eur 0,27
beetje extra mie - kost niks
Lekker man !
Dat is zeker waar.. Ikzelf ben ook niet zo naakt georienteerd, misschien dat dat ook meespeelt..quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij wel leuk om een paar echt mooie naaktfoto's van mezelf te hebben. Mooie naaktfoto's maken is een hele kunst.
Schaapje!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik leef nog !
en hoi, goedenavond enzo !
Uit de vriezer natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar heb je dat zo gauw vandaan getoverd?
Klinkt zelfs erg goed!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:52 schreef SingleCoil het volgende:
Budgetmaaltijd van de week:
zakje chinese groentesoep - eur 0,27
1 paprika - eur 0,35
1 prei - eur 0,27
beetje extra mie - kost niks
Lekker man !
Nou, ik weet niet of ik wel 'naakt georiënteerd' ben, maar een mooi naakt mens kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Dat is zeker waar.. Ikzelf ben ook niet zo naakt georienteerd, misschien dat dat ook meespeelt..
Ik vind mensen met wat kleding vaak mooier dan naakt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik wel 'naakt georiënteerd' ben, maar een mooi naakt mens kan ik wel waarderen.Vooral mooie oude schilderijen van blote dames.
Totaal niet opwindend. Ik ben behoorlijk visueel aangelegd maar plaatjes moeten toch wel heel suggestief zijn willen ze me opwinden. Heel af en toe weet zo'n juffrouw me wel te raken, maar dan met een bijzondere mondhoek of enkel...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om het toch weer even over seks te hebben... Worden de heren alhier opgewonden van de plaatjes in de Playboy? Ik vind dat allemaal veel te tam en gelikt. Al dat ge-airbrush... Wel heel mooi die foto's, zou er graag eens instaan, maar niet opwindend wmb.
Hm, ik heb persoonlijk weinig met mondhoeken en enkels. Maar een mooie damesvoet kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef SingleCoil het volgende:
Totaal niet opwindend. Ik ben behoorlijk visueel aangelegd maar plaatjes moeten toch wel heel suggestief zijn willen ze me opwinden. Heel af en toe weet zo'n juffrouw me wel te raken, maar dan met een bijzondere mondhoek of enkel...
Feli schaapje!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben vannacht en vandaag weer een paar jaar ouder gewordenmaar het was wel erg gezellig. sex & drugs & rock 'n rolltechno
John William Waterhouse. Naast Sir Lawrence Alma Tadema mijn favoriete schilder.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:02 schreef SingleCoil het volgende:
hee...pre-rafaelitische kunst !
Esthetisch vind ik die foto's wel erg mooi. Maar ook weer behoorlijk nep. Beetje kitsch zeg maar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:07 schreef Reya het volgende:
Er zijn genoeg mannen die opgewonden raken van de Playboy...maar persoonlijk allesbehalve. Ik heb er wel eens een paar onder ogen gehad, en dat was voornamelijk veel neergeplempt naakt, in mijn ogen. Het moet juist uitdagend en verrassend zijn, en zeker niet op de Playboy-manier.
Ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:12 schreef SingleCoil het volgende:
Ik dacht dat niemand Waterhouse kende...het wordt nu een beetje engig, luupje..
Geartsjuh kan t op afstand. Zeker aan te raden!quote:
Ze zijn allemaal even mooi.quote:
Waar is Geartsjuh als je haar nodig hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geartsjuh kan t op afstand. Zeker aan te raden!
bel dr opquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar is Geartsjuh als je haar nodig hebt?
The Pianist is inderdaad mooiquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:16 schreef qu63 het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=14989
mooie film vanavond
Dat is wel èrg fout.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef SingleCoil het volgende:
Haha bij mijn broetje als magnetische sticker op de koelkast
Wat vind je bitcherig aan haar?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is mijn favoriet, SC:
[afbeelding]
Ik val nu eenmaal op bitches.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan gewoon zeggen dat ik een remote massage nodig heb?
ze kijkt niet eens naar die schaal. ze kijkt je een beetje geniepig aan geloof ik..quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is mijn favoriet, SC:
[afbeelding]
Ik val nu eenmaal op bitches.
Dit is Circe. Ze was een gifmengster en veranderde Odysseus' mannen in varkens. Ze probeerde Odysseus ook te betoveren maar faalde omdat hij een tegengif had.quote:
Ok, da's inderdaad niet echt schattig nee. Met die achtergrond is het inderdaad wel bitcherig te noemen. Verder ziet ze er best.. aantrekkelijk uit op het schilderij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is Circe. Ze was een gifmengster en veranderde Odysseus' mannen in varkens. Ze probeerde Odysseus ook te betoveren maar faalde omdat hij een tegengif had.
alleen jammer van die rechter armquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, da's inderdaad niet echt schattig nee. Met die achtergrond is het inderdaad wel bitcherig te noemen. Verder ziet ze er best.. aantrekkelijk uit op het schilderij.
Mijn beeldscherm is erg donker, dus die blik was me niet eens opgevallen.. Ik heb het een beetje uitgelicht, en de uitstraling is inderdaad erg sterk!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het schilderij heet ook Circe Invidiosa, wat "Jaloerse Circe" betekent. Alicey vindt de blik in haar ogen niet angstwekkend?
die arm zit ergens voorquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mocht je op die vinger doelen, moet je even beter kijken. Ze heeft gewoon 5 vingers.
al gebeld?quote:
Van dat laatste had ik de indruk al.. Waar ligt het Groninger museum ergens, en wat zijn de kosten/openingstijden etc.?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb Circe Invidiosa in het echt gezien, op een tentoonstelling in het Groninger Museum. De kleuren ervan zijn ongelooflijk, vooral het groen. De foto doet geen recht aan het schilderij.
Je kent HET Groningen Museum niet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
Van dat laatste had ik de indruk al.. Waar ligt het Groninger museum ergens, en wat zijn de kosten/openingstijden etc.?
ik weet em niet helemaal meer, maar hij begon metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
zo zie je maar dat vrouwen anders tegen kunst aan kijken dan mannenquote:
Ik ken heel Groningen niet!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent HET Groningen Museum niet?
[afbeelding]
Eén van de bijzonderste gebouwen van Nederland, recht tegenover het CS. Sorry voor het grote plaatje. Hoe maak je op Fok plaatjes kleiner?
Van mij mag je z'n hele oeuvre posten!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef SingleCoil het volgende:
Dan mag ik deze toch ook wel posten:
[afbeelding]
[img 550] gebruiken ipv [img] geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent HET Groningen Museum niet?
[afbeelding]
Eén van de bijzonderste gebouwen van Nederland, recht tegenover het CS. Sorry voor het grote plaatje. Hoe maak je op Fok plaatjes kleiner?
Ook die ziet er mooi uit, SC!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef SingleCoil het volgende:
Dan mag ik deze toch ook wel posten:
[afbeelding]
met de dichtregels van Alfred Lord Tennyson.
She left the web, she left the loom,
She made three paces thro' the room,
She saw the water-lily bloom,
She saw the helmet and the plume,
She look'd down to Camelot.
Out flew the web and floated wide;
The mirror crack'd from side to side;
"The curse is come upon me," cried
The Lady of Shalott.
LOL Die heb je niet nodig. Je stapt het station uit en je loopt tegen het museum aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
Ik ken heel Groningen niet!
Maar vlak bij het CS dan vind ik het vast wel, er zullen dan ook wel bordjes staan..
Da's wel een beetje veel werk zeg... Je kunt geen maat aangeven in de tags...?quote:Op Fok! maak je plaatjes kleiner door ez in je grafische programma kleiner te maken.
Die uitspraak geldt uiteraard alleen voor Muze-fans...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo zie je maar dat vrouwen anders tegen kunst aan kijken dan mannen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's wel een beetje veel werk zeg... Je kunt geen maat aangeven in de tags...?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
[img 550] gebruiken ipv [img] geloof ik
of zelf kleiner maken en dan ergens uploaden
Ik had je al verteld dat ik een locatie op steenworp afstand zelfs nog heb kunnen missen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Die heb je niet nodig. Je stapt het station uit en je loopt tegen het museum aan.
Ik zag boven net iets verschijnen. Misschien moet je anders eens testen in het test-topic in FB.quote:Da's wel een beetje veel werk zeg... Je kunt geen maat aangeven in de tags...?
Dat gaat je in dit geval niet lukken, geloof me. Je moet namelijk tussen twee delen van het gebouw door om de stad in te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:48 schreef Alicey het volgende:
Ik had je al verteld dat ik een locatie op steenworp afstand zelfs nog heb kunnen missen?
Kijk maar naar m'n foto van het Groninger.quote:Ik zag boven net iets verschijnen. Misschien moet je anders eens testen in het test-topic in FB.
of je loopt gewoon de verkerde kant van het staion uit.. bijv aan de kant van het postkantoor.. maar zoalng je geen bruggetjes over het spoor neemt lijkt me dat idd vrij lastigquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat gaat je in dit geval niet lukken, geloof me. Je moet namelijk tussen twee delen van het gebouw door om de stad in te komen.
[..]
Kijk maar naar m'n foto van het Groninger.
Ik had voorheen ook weinig met moderne / abstracte kunst. Tot ik meer leerde over de kunstgeschiedenis en het postmodernisme. Nu vind ik het geweldig. Omdat je het kunt plaatsen, wordt het interessant.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:51 schreef Bensel het volgende:
hehe.. ik vind trouwens het gebouw van het Groninger museum oorleleijk.. maar ik heb dan ook erg weinig met moderne kunst (bijna alle soorten.. alleen in Centre Pompidoe (euhm.) in parijs zaten wel leuke dingen.. maar ok heel vel waar ik echt niet wijs uit kon worden..
Oh ja.. misschien heel raar, maar ik ben op vakanties ed een echte cultuurfreak..
Maar voor het deel wat ik in de stad te zoeken heb gebruik ik waarschijnlijk een taxi.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat gaat je in dit geval niet lukken, geloof me. Je moet namelijk tussen twee delen van het gebouw door om de stad in te komen.
Ik zag hem, netjes resized!quote:Kijk maar naar m'n foto van het Groninger.
Het probleem alleen is, dat ie em wel helemaal laadt, maar fok resized em.:)quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar voor het deel wat ik in de stad te zoeken heb gebruik ik waarschijnlijk een taxi.
[..]
Ik zag hem, netjes resized!
Als ze 't voorelkaar krijgt, kom ik naar ik vrees nooit meer bij van het lachen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:52 schreef Bensel het volgende:
of je loopt gewoon de verkerde kant van het staion uit.. bijv aan de kant van het postkantoor.. maar zoalng je geen bruggetjes over het spoor neemt lijkt me dat idd vrij lastig
Ik ben anders een ster in verdwalen, de weg kwijt raken en kilometers off target terechtkomen, zelfs als het target maar een paar honderd meter verderop is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:52 schreef Bensel het volgende:
[..]
of je loopt gewoon de verkerde kant van het staion uit.. bijv aan de kant van het postkantoor.. maar zoalng je geen bruggetjes over het spoor neemt lijkt me dat idd vrij lastig
dus vanmiddag was weer zo'n moment?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben anders een ster in verdwalen, de weg kwijt raken en kilometers off target terechtkomen, zelfs als het target maar een paar honderd meter verderop is.
Waarom is dat een probleem?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef qu63 het volgende:
Het probleem alleen is, dat ie em wel helemaal laadt, maar fok resized em.:)
Bel maar vast 112.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ze 't voorelkaar krijgt, kom ik naar ik vrees nooit meer bij van het lachen.
Je bent er bekend? Prima plan dan lijkt me!quote:Maar Alicey, zullen we samen een keer naar het Groninger? En dat ik jou dan een rondleiding geef door Groningen?
taxi? In Groningen? Warvoor be je die nodig.. je kunt echt ALLES lopend doen.. (behalve naar Zernike reizen, dat kost 15 tot 20 minuten met de bus, die bovendien de bijnaam heeft Zenike V.V. (veevervoer)quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar voor het deel wat ik in de stad te zoeken heb gebruik ik waarschijnlijk een taxi.
[..]
Ik zag hem, netjes resized!
Omdat ik nu na het reageren steeds ver onder de topic terecht kom, in plaats van op mijn eigen post.quote:
Dat kan vast, als je de weg weet en slecht bent in verdwalen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
taxi? In Groningen? Warvoor be je die nodig.. je kunt echt ALLES lopend doen.. (behalve naar Zernike reizen, dat kost 15 tot 20 minuten met de bus, die bovendien de bijnaam heeft Zenike V.V. (veevervoer)
You sure got taste!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef SingleCoil het volgende:
ls we dan toch naar kunst kijken...Segrada Familia, anyone ?
[afbeelding]
een bestand wat minder breed is, is ook minder groot (in bytes). Ik draaide het om, zo'n kleine flutsmiley heel erg opblazen. je kan ook een plaatje van 1024x768 proppen in een smiley van 24x24, alleen hij laadt wel alle data van die 1024x768 fotoquote:
Ik heb hem hier ook, zit vast in de pagina. Komt door plaatje van Lupa dat je er op terecht komt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
ligt het nou aan mij, of zit er bij jullie ook zo'n loze ruimte aan de onderkant van de pagina??
nu niet meer als t goed isquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook, zit vast in de pagina. Komt door plaatje van Lupa dat je er op terecht komt.
bij 50 ppp dan hequote:
Dus het duurt dan even lang?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:57 schreef qu63 het volgende:
een bestand wat minder breed is, is ook minder groot (in bytes). Ik draaide het om, zo'n kleine flutsmiley heel erg opblazen. je kan ook een plaatje van 1024x768 proppen in een smiley van 24x24, alleen hij laadt wel alle data van die 1024x768 foto
jaquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus het duurt dan even lang?
Toch zul je een beetje de weg moeten weten om je weg te vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:59 schreef Bensel het volgende:
okee.. ik weet dat ik een ingebouwde GPS heb, en een enorm richtingsgevoel maar toch.. groningen is nou ook were niet ZO groot..
Dat laatste kan ik dan weer wel. Een plek die ik heb gezien kan ik op een kaart aanwijzen. Als het nu nog eens andersom zou werken.quote:Trouwens wel leuk.. ik kwam voor het eerstin Leeuwarden, bij iemand op bezoek.. we gingen een stkje lopen, en toen we weer daar op de kamer kwamen keken we even op de kaart.. en ik kon precies aangeven waar wel langs waren gelopen, waar degene woonde ed...
Kwam door de foto resize, daardoor lukt het je browser niet om op de juiste post te positioneren, en kom je terecht in die loze ruimte. Die loze ruimte zit er altijd, maar normaal gesproken valt het niet op omdat je scherm goed gepositioneerd wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had die loze ruimte net niet. Heb dat wel eens gehad, maar dit keer niet.
hmz.. dit is geen IRC..quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:03 schreef qu63 het volgende:
brb, ff nieuw drinken halen van beneden
/nick qBuR6B3
Nou, tis vaak wel zo dat commerciele instellingen wat om de rand van de binnensteden gaan zitten, de meeste chique winkels in het centrum, de rest er een beetje omheen, woonwijken daarachter,. met buurtcentra ed daar weer tussenin.. als je de structuur weet van een stad, word het behoorlijk genmakkelijk om dingen te vinden. (ik kon zelfs bij aankomst in het hotel van parijs (nooit geweest, nooit een kaart van gezien) binnen 15 seconden aanwijzen waar we zaten...quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch zul je een beetje de weg moeten weten om je weg te vinden.
[..]
Dat laatste kan ik dan weer wel. Een plek die ik heb gezien kan ik op een kaart aanwijzen. Als het nu nog eens andersom zou werken.
Hmm.. Misschien heb je een gave. Mijn ervaring met nieuwe steden is vooral dat ik een stuk van 100 meter in drie kwartier doe (Met rondjes/vierkantjes lopen dus). Misschien mezelf eens verdiepen in de structuur van steden, wie weet dat dat helpt..quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou, tis vaak wel zo dat commerciele instellingen wat om de rand van de binnensteden gaan zitten, de meeste chique winkels in het centrum, de rest er een beetje omheen, woonwijken daarachter,. met buurtcentra ed daar weer tussenin.. als je de structuur weet van een stad, word het behoorlijk genmakkelijk om dingen te vinden. (ik kon zelfs bij aankomst in het hotel van parijs (nooit geweest, nooit een kaart van gezien) binnen 15 seconden aanwijzen waar we zaten...
Niet zo sterk als Circe, maar niet lelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan mag ik er ook nog eentje:
John Collier, Lady Godiva.
Klopt, vooral met Mozilla wil dat niet helemaal lekker..quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
het is trouwens ook zo dat replique resized, maar dat gaat niet altijd goed, dus dan moet je een keer klikken in het venster en dan resized ie em wel goed
IE en Mozilla hebben er netzoveel problemen mee bij mij hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, vooral met Mozilla wil dat niet helemaal lekker..
Ja, maar dan krijg je zo'n stom rood randje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
het is trouwens ook zo dat replique resized, maar dat gaat niet altijd goed, dus dan moet je een keer klikken in het venster en dan resized ie em wel goed
Life's all about choises!quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je zo'n stom rood randje.
Hmm.. Ik vind deze eigenlijk niet zo bijzonder..quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De allerlaatste. Misschien wel mijn favoriete schilderij allertijden:
[afbeelding]
Leda en de Zwaan, door Tillier. Rood haar.En haar kont!
Misschien is het van vroeger dat het werkte in IE, kan ook hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
IE en Mozilla hebben er netzoveel problemen mee bij mij hoor
nou ja.. ik heb IE en FF..
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:17 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik vind deze eigenlijk niet zo bijzonder..
Het is zo klein dat ik het niet kan zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:20 schreef qu63 het volgende:
leuk klein plaatje, maar origineel is te groot voor mn scherm!
Nog niet.. Zag wel het linkje vanochtend, maar heb er eigenlijk niet eens op geklikt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:18 schreef qu63 het volgende:
zijn er wel eens mensen die http://maps.google.com wel eens bekijken?
ik vind t jammer dat Europa niet ingezoomd wordt, alleen VS dus..
Wat wordt die jurk door een ge-wel-di-ge C Z-J gedragen !quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat heeft Catherina Zeta-Jones een ge-wel-di-ge jurk aan!
Hmmm. Gaat er mee door.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:28 schreef SingleCoil het volgende:
[afbeelding]Lesbia, John Reinhard Weguelin
Het wordt nog enger.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:28 schreef SingleCoil het volgende:
[afbeelding]Lesbia, John Reinhard Weguelin
Sorry, ben geen fan van d'r. Niet mijn type.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:29 schreef SingleCoil het volgende:
Wat wordt die jurk door een ge-wel-di-ge C Z-J gedragen !
Eerlijk? Ik vind het afschuwelijk...quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
Fantasy Art
[afbeelding]
Dat zal jullie wel weer niet aanspreken.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het wordt nog enger.Deze heb ik ook als ansichtkaart gehad.
beetje té fantasiequote:Op zaterdag 16 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
Fantasy Art
[afbeelding]
Bijna net zo eng als het Hill House.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef SingleCoil het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje té fantasie
zal ff kijken of ik er nog 1 van mij kan vinden
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje té fantasie
zal ff kijken of ik er nog 1 van mij kan vinden
Fantazy Art ? Je bedoelt Frank Frezetta:quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
Fantasy Art
[afbeelding]
Ook zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als we het over fantasy art hebben, dan vind ik dit mooi:
Éowyn and the Nazgûl
Mooi zeg! Had nog nooit van 'm gehoord.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:47 schreef SingleCoil het volgende:
Fantazy Art ? Je bedoelt Frank Frezetta:
[afbeelding]
Er zitten leuken tussen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fantazy Art ? Je bedoelt Frank Frezetta:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:02 schreef Alicey het volgende:
Ik zei het al, wij hebben ook wel het soort users hier zitten daten
oproept, en dan doel ik echt niet (alleen) op rudeonline.
quote:
@Lupa: waarom!? Wat heb ik gedaan of gezegd dat ik dat oproep? Ik dacht toch dat ik vrij serieus en met achting voor mijn discussiegenoten heb gevraagd en geantwoord?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
Nee, die zou ik zo niet in het rijtje zetten..
Geloof dat ik qua tekeningen / schilderijen vooral hou van dingen waar een verhaal achter zit. De meeste schilderijen die ik heb geplaatst komen uit de mythologie. Dit komt uit Lord of the Rings.quote:
Het zou best kunnen. Ik vind het wel leuk als er een verhaal achter zit, aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om zelf een verhaal er achter te bedenken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof dat ik qua tekeningen / schilderijen vooral hou van dingen waar een verhaal achter zit. De meeste schilderijen die ik heb geplaatst komen uit de mythologie. Dit komt uit Lord of the Rings.
Oeps. Ik weet niet of dit de juiste plek daarvoor is, Storm. Ik heb geen hekel aan je, laat ik dat vooropstellen. Het ligt anders. Via de mail wellicht?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef STORMSEEKER het volgende:
@Lupa: waarom!? Wat heb ik gedaan of gezegd dat ik dat oproep? Ik dacht toch dat ik vrij serieus en met achting voor mijn discussiegenoten heb gevraagd en geantwoord?
(in dezelfde rij als Akkersloot geplaatst worden vat ik op als een belediging)
@Alicey: Dat valt dan weer meeGelukkig ziet niet iedereen het zo dus.
Misschien neem ik dit soort dingen te serieus, het is tenslotte slowchat en zo, maar ik wil toch weten of er meer achter zit.
John Howequote:
nog 1 plaatje danquote:
Ik vind er niet zoveel aan maar ik kijk dan ook maar half.quote:Op zondag 17 april 2005 00:07 schreef SingleCoil het volgende:
Whaaaa!!! (de film!)
Ik vind die vrouw een beetje raar. Zo bleek en vreemde deuken in haar lijf. Maar de tekening is als geheel wel erg mooi. Zwarte panters.quote:
M'n vader nam mij ooit als kind mee naar het Fries Museum. Daar lag een kinderskelet. Na dat eerste bezoek heb ik er jaren niet heen gewild. Ik kon dat skeletje niet aanzien.quote:Op zondag 17 april 2005 00:13 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb een ongelofelijk diepe kinderlijke angst voor doodshoofden en geraamtes...ik heb mijn halve jeugd niet geslapen omdat ik dan van geraamtes droomde enzo....
God straft onmiddellijk.quote:Op zondag 17 april 2005 00:46 schreef qu63 het volgende:
GVD kl*te ding!
leuke film op cd gefikt, doet ie het niet!
ding weer terug naar mn harde schijf, kan niks het bestand lezen!![]()
![]()
I know. En de postduif is inmiddels ook al weer op weg terug.quote:Op zondag 17 april 2005 00:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Storm, mailtje is verstuurd.
Truste. Film is nog niet eens afgelopen!quote:Op zondag 17 april 2005 00:48 schreef SingleCoil het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen...
...welterusten allemaal !
Ik ken een Ruben maar die is zeven.quote:Op zondag 17 april 2005 00:54 schreef STORMSEEKER het volgende:
@Lupa: Nog een heel vage vraag van mijn kant wellicht waar ik door omstandigheden zo ineens op kwam: Heb jij gruwelijk toevallig ooit een Ruben goed gekend?
je kent er nog 1, maar je weet niet dat hij Ruben heetquote:Op zondag 17 april 2005 01:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken een Ruben maar die is zeven.
Het had ook te toevallig geweest...quote:Op zondag 17 april 2005 01:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken een Ruben maar die is zeven.
komt omdat ie niet drinkt!quote:Op zondag 17 april 2005 01:05 schreef qu63 het volgende:
Fok! is best snel nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |