nu niet meer als t goed isquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook, zit vast in de pagina. Komt door plaatje van Lupa dat je er op terecht komt.
bij 50 ppp dan hequote:
Dus het duurt dan even lang?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:57 schreef qu63 het volgende:
een bestand wat minder breed is, is ook minder groot (in bytes). Ik draaide het om, zo'n kleine flutsmiley heel erg opblazen. je kan ook een plaatje van 1024x768 proppen in een smiley van 24x24, alleen hij laadt wel alle data van die 1024x768 foto
jaquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus het duurt dan even lang?
Toch zul je een beetje de weg moeten weten om je weg te vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:59 schreef Bensel het volgende:
okee.. ik weet dat ik een ingebouwde GPS heb, en een enorm richtingsgevoel maar toch.. groningen is nou ook were niet ZO groot..
Dat laatste kan ik dan weer wel. Een plek die ik heb gezien kan ik op een kaart aanwijzen. Als het nu nog eens andersom zou werken.quote:Trouwens wel leuk.. ik kwam voor het eerstin Leeuwarden, bij iemand op bezoek.. we gingen een stkje lopen, en toen we weer daar op de kamer kwamen keken we even op de kaart.. en ik kon precies aangeven waar wel langs waren gelopen, waar degene woonde ed...
Kwam door de foto resize, daardoor lukt het je browser niet om op de juiste post te positioneren, en kom je terecht in die loze ruimte. Die loze ruimte zit er altijd, maar normaal gesproken valt het niet op omdat je scherm goed gepositioneerd wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had die loze ruimte net niet. Heb dat wel eens gehad, maar dit keer niet.
hmz.. dit is geen IRC..quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:03 schreef qu63 het volgende:
brb, ff nieuw drinken halen van beneden
/nick qBuR6B3
Nou, tis vaak wel zo dat commerciele instellingen wat om de rand van de binnensteden gaan zitten, de meeste chique winkels in het centrum, de rest er een beetje omheen, woonwijken daarachter,. met buurtcentra ed daar weer tussenin.. als je de structuur weet van een stad, word het behoorlijk genmakkelijk om dingen te vinden. (ik kon zelfs bij aankomst in het hotel van parijs (nooit geweest, nooit een kaart van gezien) binnen 15 seconden aanwijzen waar we zaten...quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch zul je een beetje de weg moeten weten om je weg te vinden.
[..]
Dat laatste kan ik dan weer wel. Een plek die ik heb gezien kan ik op een kaart aanwijzen. Als het nu nog eens andersom zou werken.
Hmm.. Misschien heb je een gave. Mijn ervaring met nieuwe steden is vooral dat ik een stuk van 100 meter in drie kwartier doe (Met rondjes/vierkantjes lopen dus). Misschien mezelf eens verdiepen in de structuur van steden, wie weet dat dat helpt..quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou, tis vaak wel zo dat commerciele instellingen wat om de rand van de binnensteden gaan zitten, de meeste chique winkels in het centrum, de rest er een beetje omheen, woonwijken daarachter,. met buurtcentra ed daar weer tussenin.. als je de structuur weet van een stad, word het behoorlijk genmakkelijk om dingen te vinden. (ik kon zelfs bij aankomst in het hotel van parijs (nooit geweest, nooit een kaart van gezien) binnen 15 seconden aanwijzen waar we zaten...
Niet zo sterk als Circe, maar niet lelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan mag ik er ook nog eentje:
John Collier, Lady Godiva.
Klopt, vooral met Mozilla wil dat niet helemaal lekker..quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
het is trouwens ook zo dat replique resized, maar dat gaat niet altijd goed, dus dan moet je een keer klikken in het venster en dan resized ie em wel goed
IE en Mozilla hebben er netzoveel problemen mee bij mij hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, vooral met Mozilla wil dat niet helemaal lekker..
Ja, maar dan krijg je zo'n stom rood randje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
het is trouwens ook zo dat replique resized, maar dat gaat niet altijd goed, dus dan moet je een keer klikken in het venster en dan resized ie em wel goed
Life's all about choises!quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je zo'n stom rood randje.
Hmm.. Ik vind deze eigenlijk niet zo bijzonder..quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De allerlaatste. Misschien wel mijn favoriete schilderij allertijden:
[afbeelding]
Leda en de Zwaan, door Tillier. Rood haar.En haar kont!
Misschien is het van vroeger dat het werkte in IE, kan ook hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
IE en Mozilla hebben er netzoveel problemen mee bij mij hoor
nou ja.. ik heb IE en FF..
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:17 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik vind deze eigenlijk niet zo bijzonder..
Het is zo klein dat ik het niet kan zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:20 schreef qu63 het volgende:
leuk klein plaatje, maar origineel is te groot voor mn scherm!
Nog niet.. Zag wel het linkje vanochtend, maar heb er eigenlijk niet eens op geklikt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:18 schreef qu63 het volgende:
zijn er wel eens mensen die http://maps.google.com wel eens bekijken?
ik vind t jammer dat Europa niet ingezoomd wordt, alleen VS dus..
Wat wordt die jurk door een ge-wel-di-ge C Z-J gedragen !quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat heeft Catherina Zeta-Jones een ge-wel-di-ge jurk aan!
Hmmm. Gaat er mee door.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:28 schreef SingleCoil het volgende:
[afbeelding]Lesbia, John Reinhard Weguelin
Het wordt nog enger.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:28 schreef SingleCoil het volgende:
[afbeelding]Lesbia, John Reinhard Weguelin
Sorry, ben geen fan van d'r. Niet mijn type.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:29 schreef SingleCoil het volgende:
Wat wordt die jurk door een ge-wel-di-ge C Z-J gedragen !
Eerlijk? Ik vind het afschuwelijk...quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
Fantasy Art
[afbeelding]
Dat zal jullie wel weer niet aanspreken.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het wordt nog enger.Deze heb ik ook als ansichtkaart gehad.
beetje té fantasiequote:Op zaterdag 16 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
Fantasy Art
[afbeelding]
Bijna net zo eng als het Hill House.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef SingleCoil het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje té fantasie
zal ff kijken of ik er nog 1 van mij kan vinden
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje té fantasie
zal ff kijken of ik er nog 1 van mij kan vinden
Fantazy Art ? Je bedoelt Frank Frezetta:quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
Fantasy Art
[afbeelding]
Ook zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als we het over fantasy art hebben, dan vind ik dit mooi:
Éowyn and the Nazgûl
Mooi zeg! Had nog nooit van 'm gehoord.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:47 schreef SingleCoil het volgende:
Fantazy Art ? Je bedoelt Frank Frezetta:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |