Mijn beeldscherm is erg donker, dus die blik was me niet eens opgevallen.. Ik heb het een beetje uitgelicht, en de uitstraling is inderdaad erg sterk!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het schilderij heet ook Circe Invidiosa, wat "Jaloerse Circe" betekent. Alicey vindt de blik in haar ogen niet angstwekkend?
die arm zit ergens voorquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mocht je op die vinger doelen, moet je even beter kijken. Ze heeft gewoon 5 vingers.
al gebeld?quote:
Van dat laatste had ik de indruk al.. Waar ligt het Groninger museum ergens, en wat zijn de kosten/openingstijden etc.?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb Circe Invidiosa in het echt gezien, op een tentoonstelling in het Groninger Museum. De kleuren ervan zijn ongelooflijk, vooral het groen. De foto doet geen recht aan het schilderij.
Je kent HET Groningen Museum niet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
Van dat laatste had ik de indruk al.. Waar ligt het Groninger museum ergens, en wat zijn de kosten/openingstijden etc.?
ik weet em niet helemaal meer, maar hij begon metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
zo zie je maar dat vrouwen anders tegen kunst aan kijken dan mannenquote:
Ik ken heel Groningen niet!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent HET Groningen Museum niet?
[afbeelding]
Eén van de bijzonderste gebouwen van Nederland, recht tegenover het CS. Sorry voor het grote plaatje. Hoe maak je op Fok plaatjes kleiner?
Van mij mag je z'n hele oeuvre posten!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef SingleCoil het volgende:
Dan mag ik deze toch ook wel posten:
[afbeelding]
[img 550] gebruiken ipv [img] geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent HET Groningen Museum niet?
[afbeelding]
Eén van de bijzonderste gebouwen van Nederland, recht tegenover het CS. Sorry voor het grote plaatje. Hoe maak je op Fok plaatjes kleiner?
Ook die ziet er mooi uit, SC!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef SingleCoil het volgende:
Dan mag ik deze toch ook wel posten:
[afbeelding]
met de dichtregels van Alfred Lord Tennyson.
She left the web, she left the loom,
She made three paces thro' the room,
She saw the water-lily bloom,
She saw the helmet and the plume,
She look'd down to Camelot.
Out flew the web and floated wide;
The mirror crack'd from side to side;
"The curse is come upon me," cried
The Lady of Shalott.
LOL Die heb je niet nodig. Je stapt het station uit en je loopt tegen het museum aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
Ik ken heel Groningen niet!
Maar vlak bij het CS dan vind ik het vast wel, er zullen dan ook wel bordjes staan..
Da's wel een beetje veel werk zeg... Je kunt geen maat aangeven in de tags...?quote:Op Fok! maak je plaatjes kleiner door ez in je grafische programma kleiner te maken.
Die uitspraak geldt uiteraard alleen voor Muze-fans...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo zie je maar dat vrouwen anders tegen kunst aan kijken dan mannen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's wel een beetje veel werk zeg... Je kunt geen maat aangeven in de tags...?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
[img 550] gebruiken ipv [img] geloof ik
of zelf kleiner maken en dan ergens uploaden
Ik had je al verteld dat ik een locatie op steenworp afstand zelfs nog heb kunnen missen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Die heb je niet nodig. Je stapt het station uit en je loopt tegen het museum aan.
Ik zag boven net iets verschijnen. Misschien moet je anders eens testen in het test-topic in FB.quote:Da's wel een beetje veel werk zeg... Je kunt geen maat aangeven in de tags...?
Dat gaat je in dit geval niet lukken, geloof me. Je moet namelijk tussen twee delen van het gebouw door om de stad in te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:48 schreef Alicey het volgende:
Ik had je al verteld dat ik een locatie op steenworp afstand zelfs nog heb kunnen missen?
Kijk maar naar m'n foto van het Groninger.quote:Ik zag boven net iets verschijnen. Misschien moet je anders eens testen in het test-topic in FB.
of je loopt gewoon de verkerde kant van het staion uit.. bijv aan de kant van het postkantoor.. maar zoalng je geen bruggetjes over het spoor neemt lijkt me dat idd vrij lastigquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat gaat je in dit geval niet lukken, geloof me. Je moet namelijk tussen twee delen van het gebouw door om de stad in te komen.
[..]
Kijk maar naar m'n foto van het Groninger.
Ik had voorheen ook weinig met moderne / abstracte kunst. Tot ik meer leerde over de kunstgeschiedenis en het postmodernisme. Nu vind ik het geweldig. Omdat je het kunt plaatsen, wordt het interessant.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:51 schreef Bensel het volgende:
hehe.. ik vind trouwens het gebouw van het Groninger museum oorleleijk.. maar ik heb dan ook erg weinig met moderne kunst (bijna alle soorten.. alleen in Centre Pompidoe (euhm.) in parijs zaten wel leuke dingen.. maar ok heel vel waar ik echt niet wijs uit kon worden..
Oh ja.. misschien heel raar, maar ik ben op vakanties ed een echte cultuurfreak..
Maar voor het deel wat ik in de stad te zoeken heb gebruik ik waarschijnlijk een taxi.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat gaat je in dit geval niet lukken, geloof me. Je moet namelijk tussen twee delen van het gebouw door om de stad in te komen.
Ik zag hem, netjes resized!quote:Kijk maar naar m'n foto van het Groninger.
Het probleem alleen is, dat ie em wel helemaal laadt, maar fok resized em.:)quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar voor het deel wat ik in de stad te zoeken heb gebruik ik waarschijnlijk een taxi.
[..]
Ik zag hem, netjes resized!
Als ze 't voorelkaar krijgt, kom ik naar ik vrees nooit meer bij van het lachen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:52 schreef Bensel het volgende:
of je loopt gewoon de verkerde kant van het staion uit.. bijv aan de kant van het postkantoor.. maar zoalng je geen bruggetjes over het spoor neemt lijkt me dat idd vrij lastig
Ik ben anders een ster in verdwalen, de weg kwijt raken en kilometers off target terechtkomen, zelfs als het target maar een paar honderd meter verderop is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:52 schreef Bensel het volgende:
[..]
of je loopt gewoon de verkerde kant van het staion uit.. bijv aan de kant van het postkantoor.. maar zoalng je geen bruggetjes over het spoor neemt lijkt me dat idd vrij lastig
dus vanmiddag was weer zo'n moment?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben anders een ster in verdwalen, de weg kwijt raken en kilometers off target terechtkomen, zelfs als het target maar een paar honderd meter verderop is.
Waarom is dat een probleem?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef qu63 het volgende:
Het probleem alleen is, dat ie em wel helemaal laadt, maar fok resized em.:)
Bel maar vast 112.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ze 't voorelkaar krijgt, kom ik naar ik vrees nooit meer bij van het lachen.
Je bent er bekend? Prima plan dan lijkt me!quote:Maar Alicey, zullen we samen een keer naar het Groninger? En dat ik jou dan een rondleiding geef door Groningen?
taxi? In Groningen? Warvoor be je die nodig.. je kunt echt ALLES lopend doen.. (behalve naar Zernike reizen, dat kost 15 tot 20 minuten met de bus, die bovendien de bijnaam heeft Zenike V.V. (veevervoer)quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar voor het deel wat ik in de stad te zoeken heb gebruik ik waarschijnlijk een taxi.
[..]
Ik zag hem, netjes resized!
Omdat ik nu na het reageren steeds ver onder de topic terecht kom, in plaats van op mijn eigen post.quote:
Dat kan vast, als je de weg weet en slecht bent in verdwalen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
taxi? In Groningen? Warvoor be je die nodig.. je kunt echt ALLES lopend doen.. (behalve naar Zernike reizen, dat kost 15 tot 20 minuten met de bus, die bovendien de bijnaam heeft Zenike V.V. (veevervoer)
You sure got taste!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef SingleCoil het volgende:
ls we dan toch naar kunst kijken...Segrada Familia, anyone ?
[afbeelding]
een bestand wat minder breed is, is ook minder groot (in bytes). Ik draaide het om, zo'n kleine flutsmiley heel erg opblazen. je kan ook een plaatje van 1024x768 proppen in een smiley van 24x24, alleen hij laadt wel alle data van die 1024x768 fotoquote:
Ik heb hem hier ook, zit vast in de pagina. Komt door plaatje van Lupa dat je er op terecht komt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
ligt het nou aan mij, of zit er bij jullie ook zo'n loze ruimte aan de onderkant van de pagina??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |