Nou, het lijkt mij wel leuk om een paar echt mooie naaktfoto's van mezelf te hebben. Mooie naaktfoto's maken is een hele kunst.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Mij lijkt het er in staan ook niets eigenlijk.. Ik houd niet zo van in de schijnwerpers staan.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:52 schreef SingleCoil het volgende:
Budgetmaaltijd van de week:
zakje chinese groentesoep - eur 0,27
1 paprika - eur 0,35
1 prei - eur 0,27
beetje extra mie - kost niks
Lekker man !
Dat is zeker waar.. Ikzelf ben ook niet zo naakt georienteerd, misschien dat dat ook meespeelt..quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij wel leuk om een paar echt mooie naaktfoto's van mezelf te hebben. Mooie naaktfoto's maken is een hele kunst.
Schaapje!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik leef nog !
en hoi, goedenavond enzo !
Uit de vriezer natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar heb je dat zo gauw vandaan getoverd?
Klinkt zelfs erg goed!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:52 schreef SingleCoil het volgende:
Budgetmaaltijd van de week:
zakje chinese groentesoep - eur 0,27
1 paprika - eur 0,35
1 prei - eur 0,27
beetje extra mie - kost niks
Lekker man !
Nou, ik weet niet of ik wel 'naakt georiënteerd' ben, maar een mooi naakt mens kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Dat is zeker waar.. Ikzelf ben ook niet zo naakt georienteerd, misschien dat dat ook meespeelt..
Ik vind mensen met wat kleding vaak mooier dan naakt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik wel 'naakt georiënteerd' ben, maar een mooi naakt mens kan ik wel waarderen.Vooral mooie oude schilderijen van blote dames.
Totaal niet opwindend. Ik ben behoorlijk visueel aangelegd maar plaatjes moeten toch wel heel suggestief zijn willen ze me opwinden. Heel af en toe weet zo'n juffrouw me wel te raken, maar dan met een bijzondere mondhoek of enkel...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om het toch weer even over seks te hebben... Worden de heren alhier opgewonden van de plaatjes in de Playboy? Ik vind dat allemaal veel te tam en gelikt. Al dat ge-airbrush... Wel heel mooi die foto's, zou er graag eens instaan, maar niet opwindend wmb.
Hm, ik heb persoonlijk weinig met mondhoeken en enkels. Maar een mooie damesvoet kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef SingleCoil het volgende:
Totaal niet opwindend. Ik ben behoorlijk visueel aangelegd maar plaatjes moeten toch wel heel suggestief zijn willen ze me opwinden. Heel af en toe weet zo'n juffrouw me wel te raken, maar dan met een bijzondere mondhoek of enkel...
Feli schaapje!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben vannacht en vandaag weer een paar jaar ouder gewordenmaar het was wel erg gezellig. sex & drugs & rock 'n rolltechno
John William Waterhouse. Naast Sir Lawrence Alma Tadema mijn favoriete schilder.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:02 schreef SingleCoil het volgende:
hee...pre-rafaelitische kunst !
Esthetisch vind ik die foto's wel erg mooi. Maar ook weer behoorlijk nep. Beetje kitsch zeg maar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:07 schreef Reya het volgende:
Er zijn genoeg mannen die opgewonden raken van de Playboy...maar persoonlijk allesbehalve. Ik heb er wel eens een paar onder ogen gehad, en dat was voornamelijk veel neergeplempt naakt, in mijn ogen. Het moet juist uitdagend en verrassend zijn, en zeker niet op de Playboy-manier.
Ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:12 schreef SingleCoil het volgende:
Ik dacht dat niemand Waterhouse kende...het wordt nu een beetje engig, luupje..
Geartsjuh kan t op afstand. Zeker aan te raden!quote:
Ze zijn allemaal even mooi.quote:
Waar is Geartsjuh als je haar nodig hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geartsjuh kan t op afstand. Zeker aan te raden!
bel dr opquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar is Geartsjuh als je haar nodig hebt?
The Pianist is inderdaad mooiquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:16 schreef qu63 het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=14989
mooie film vanavond
Dat is wel èrg fout.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:20 schreef SingleCoil het volgende:
Haha bij mijn broetje als magnetische sticker op de koelkast
Wat vind je bitcherig aan haar?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is mijn favoriet, SC:
[afbeelding]
Ik val nu eenmaal op bitches.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan gewoon zeggen dat ik een remote massage nodig heb?
ze kijkt niet eens naar die schaal. ze kijkt je een beetje geniepig aan geloof ik..quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is mijn favoriet, SC:
[afbeelding]
Ik val nu eenmaal op bitches.
Dit is Circe. Ze was een gifmengster en veranderde Odysseus' mannen in varkens. Ze probeerde Odysseus ook te betoveren maar faalde omdat hij een tegengif had.quote:
Ok, da's inderdaad niet echt schattig nee. Met die achtergrond is het inderdaad wel bitcherig te noemen. Verder ziet ze er best.. aantrekkelijk uit op het schilderij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is Circe. Ze was een gifmengster en veranderde Odysseus' mannen in varkens. Ze probeerde Odysseus ook te betoveren maar faalde omdat hij een tegengif had.
alleen jammer van die rechter armquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, da's inderdaad niet echt schattig nee. Met die achtergrond is het inderdaad wel bitcherig te noemen. Verder ziet ze er best.. aantrekkelijk uit op het schilderij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |