Het was meer mijn rijtje misschien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
Nee, die zou ik zo niet in het rijtje zetten..
Leuk iedereen een eigen rijtje enzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was meer mijn rijtje misschien.
Maar jij hebt dan weer een schandelijk laag postaantal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Bensel het volgende:
Vergeet MIJ niet!
Ik ben bang dat die grafiek net zo ingewikkeld wordt als de plot van boes neuklijstje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een WFL-sociogram opstellen.
jij nog nooit in TRU?quote:
en een leven buiten fok.. zo af en toe.. Maar ik ben hard bezig.. gister 62 postsquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer een schandelijk laag postaantal.
Als de wàt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Ik ben bang dat die grafiek net zo ingewikkeld wordt als de plot van boes neuklijstje.
misschien wel in tru.. ergens.. maar niet in de slowchatreeksen daarquote:
en dat reeds na 18 delenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef qu63 het volgende:
Truth Slowchat deel XVIII: "In Search For Answers"
Het laatste SC topic van TRU
Daarop stond jij zeker in combinatie met half mannelijk en vrouwelijk FOK!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die grafiek net zo ingewikkeld wordt als de plot van boes neuklijstje.
ja, *snif*quote:
maar dat hielp niet om het TRU-gehalte hoog te houdenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, *snif*
regelmatig tarotkaarten getrokken enzo
Maar.. ik heb het opgepikt in WFL...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
hebbes!
helaas....peak oil lijkt geen propaganda.
Topic heeft in TRU gestaan
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Maar.. ik heb het opgepikt in WFL...
boes neuklijstje. Het lijstje dat boebiedoe bijhoudt van alle fokkers die met elkaar geneukt hebben. ChOas heeft er een schema van gemaakt. Het zit echter vrij ingewikkeld in elkaar, mede door trio's en dat soort dingen.quote:
Dus als je met een Fokker neukt moet je dat melden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
boes neuklijstje. Het lijstje dat boebiedoe bijhoudt van alle fokkers die met elkaar geneukt hebben. ChOas heeft er een schema van gemaakt. Het zit echter vrij ingewikkeld in elkaar, mede door trio's en dat soort dingen.
Ik zal wel even een linkje zoeken..
Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 12quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
boes neuklijstje. Het lijstje dat boebiedoe bijhoudt van alle fokkers die met elkaar geneukt hebben. ChOas heeft er een schema van gemaakt. Het zit echter vrij ingewikkeld in elkaar, mede door trio's en dat soort dingen.
Ik zal wel even een linkje zoeken..
Jep, hoewel het ook door derden gemeld kan worden. Je staat er overigens nog niet op, en je vriendje heeft ook geen history.. In tegenstelling tot sommige anderen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dus als je met een Fokker neukt moet je dat melden?![]()
Nee, ik ben niet zo'n slet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarop stond jij zeker in combinatie met half mannelijk en vrouwelijk FOK!![]()
de meest recente: Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 12
nwere nog niet gevonden
Deze keer was ik het inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wie begon er dit keer? Hè? Hè? Ja, zeg het maar!
Oja, het ging om een relationeel schema over WFL'ers.. Wil je dat nu nog steeds?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mooi zo! Maar goed, waar waren we gebleven? Oh ja, neuken!
Ja, lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
Oja, het ging om een relationeel schema over WFL'ers.. Wil je dat nu nog steeds?
Nee, eigenlijk niet. Maar ej, tis waarschijnlijk de laatste keer dat ze (drummer&gitarist) optreden. En aangezien ik een hoop jeugdsentiment heb met Queen....quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat ik Queen toch niet echt wat zou vinden zonder Mercury...
Natuurlijk moet je ook heel goed gaan observeren, en ook of er veranderingen optreden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk.Alleen een beetje veel werk.
For old times' sake...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef Haushofer het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Maar ej, tis waarschijnlijk de laatste keer dat ze (drummer&gitarist) optreden. En aangezien ik een hoop jeugdsentiment heb met Queen....
Ik vrees dat ik het daarvoor te druk heb...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk moet je ook heel goed gaan observeren, en ook of er veranderingen optreden.
Dat is ook wel een probleem inderdaad. En als je niets post, valt het helemaal dood en valt er ook weer veel minder te observeren.. Hmm..quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het daarvoor te druk heb...
...met posten.
Jahoor, dat mag. Je werd er toch niet dik van?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, wat vinden jullie? Ik heb net als toetje een Magnum gegeten en nu wil ik er eigenlijk nog eentje.
Mag dat?
En voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
Dat is ook wel een probleem inderdaad. En als je niets post, valt het helemaal dood en valt er ook weer veel minder te observeren.. Hmm..
Ik heb er nog twee. Zullen we delen? Ik heb ook nog veel dubbellikkers!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Nu krijg ik ook meteen trek in ijs, bij voorkeur magnum.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee. Zullen we delen?
Die heb je altijd toch?quote:Ik heb ook nog veel dubbellikkers!
Zou het een vicieuze circel zijn, of zou het een evenwich zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel.
Ah, en je leest alleen in TRU vanaf de terminal op je toilet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ik kom alleen in TRU voor de interviews...
Volgens mij ben je in de war met de Playboy.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ik kom alleen in TRU voor de interviews...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |